quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:06 schreef bianconeri het volgende:
Haha ajacieden zijn raar.
1. Ze denken kwalitatief de sterkste ploeg te zijn. Terwijl er niet 1 ajax waardige speler speelt.
2. Ze denken dat ze verdient op voorsprong staan tegen Feyenoord
3. Ze denken dat de Arena meer geluid produceert dan de Kuip (ja ok fluitgeluiden, die zijn er altijd in de Arena)
Tuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft iemand nog het gifje van Ajax kampioen met Pieters?
Doet de waarheid auw?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedrag
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wil je zeggen dat ik ongelijk heb dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef Tyron het volgende:
ggmm zou je deze man even willen waarschuwen dat hij moet stoppen met zijn troll gedrag
Idd ajacieden zijn echt lachtwekkend.quote:
Deze post zit vol waarheden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Boëtius slecht zeg.
Depay > Boëtius![]()
![]()
![]()
![]()
Dit waren nog de early years van mijn .gif carrièrequote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.
Update hem even naar 2013-2014 als je wilt.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef Shreyas het volgende:
Vrije trap voor Feyenoord op een gevaarlijke plek
Heb jij die gemaakt?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kishnagod > iedereenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt Boëtius slecht zeg.
Depay > Boëtius![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen heeft Feyenoord geen spelers die een vrije trap kunnen nemenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef Shreyas het volgende:
Vrije trap voor Feyenoord op een gevaarlijke plek
Vormer toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen heeft Feyenoord geen spelers die een vrije trap kunnen nemen
Zo, dat is snel, 2 sec na mijn vraag. Huldequote:
Punten? Schalen, met dozijnen tegelijk. En dat blijven we doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha wil je zeggen dat ik ongelijk heb dan?
[..]
Idd ajacieden zijn echt lachtwekkend.
Tuurlijk ze staan 1e, maar serieus moet dat arrogante gedrag dan?
Ze hebben een zeer matig elftal, spelen zeer matige voetbal. En toch pakken ze punten.
Kan alleen in NL
quote:
jinxquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Nice, kun je er alvast een voor dit seizoen maken? De titel is nu toch wel binnen.
Zal binnenkort het wel aanpassenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Nice, kun je er alvast een voor dit seizoen maken? De titel is nu toch wel binnen.
Alleen geen gif.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo, dat is snel, 2 sec na mijn vraag. Hulde
Nou het duurt al een jaar of 50 dus reken er niet op dat dit snel ophoudtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Ajax nog alle geluk van de wereld mee gaat hebben.
Het wordt nu toch wel ziekelijk hoe erg veel geluk ze hebben.
Hopelijk kan die onterechte arrogante eens weg dan
Tot het geluk op is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Scorpie het volgende:
Punten? Schalen, met dozijnen tegelijk. En dat blijven we doen.
Als Feyenoordspelers de conditie zouden hebben om 2 helften te spelen zou het inderdaad een stuk lastiger worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef bianconeri het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang Ajax nog alle geluk van de wereld mee gaat hebben.
Het wordt nu toch wel ziekelijk hoe erg veel geluk ze hebben.
Hopelijk kan die onterechte arrogante eens weg dan
net als dat wachten op een kampioenschap van julliequote:Op zondag 2 maart 2014 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou het duurt al een jaar of 50 dus reken er niet op dat dit snel ophoudt
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajaxquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
Mijn Facebookstream gaat straks weer volstromen met teksten als
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Die hoor je ook echt alleen als ze fey-ajax winnen
Dat soort mensen op Facebook hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Hij kan dat heel goed... in FIFA14.quote:
Al is Ajax wel redelijk leeg nuquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Feyenoordspelers de conditie zouden hebben om 2 helften te spelen zou het inderdaad een stuk lastiger worden.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajax
Iddquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Ja ik niet hè. Ik heb juist niks met Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als dat wachten op een kampioenschap van jullie
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ejfaar het volgende:
[..]
net als dat wachten op een kampioenschap van jullie
Toen Feyenoord voor het laatst kampioen werd bestonden er nog geen eens computers joh.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het is nog onbekend wat feyenoorders postne op facebook als feyenoord wint van Ajax
Geluk dwing je af, gewoon 4e seizoen op rij de beste van Nederland das geen geluk meer natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tot het geluk op is.
Met zo'n matig elftal kan je gewoon niet blijven winnen.
Die hebben ook nog wel een wedstrijd van Donderdag in de benen, dat is vanaf nu ook niet meer het geval.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef Scorpie het volgende:
Kolkend stadion. Legioen is de 12e man, das overduidelijk.
Ja hoor, jij zou je doodschamen als Feyenoord in precies dezelfde situatie op de eerste plek stond en net Ajax met 1-2 heeft verslagen. Natuurlijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Idd
Alsof ze trots zijn op hoe walgelijk slecht ze al het hele jaar spelen....
Ik zou me eerder doodschamen hoe slecht Ajax speelt en doodschamen over het niveau van de Eredivisie dat zo'n flut elftal nog kan winnen.
trquote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord geeft corner weg
Goal Ajax
feyenoorders hoor je ook tijdens de klassieker nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef MrStalin het volgende:
"Trots op AJAX"
"WZAWZDB"
etc.
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Scorpie het volgende:
Geluk dwing je af, gewoon 4e seizoen op rij de beste van Nederland das geen geluk meer natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |