Ik ben geen Feyenoorder dus wat die doen zal me worst wezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef Strani het volgende:
Ja hoor, jij zou je doodschamen als Feyenoord in precies dezelfde situatie op de eerste plek stond en net Ajax met 1-2 heeft verslagen. Natuurlijk.
Ga je schamen voor je eigen aanhang Johannes. Wat een debielen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gifjes zonder Humberto in het hoekje kan ik niet serieus nemen.
Kijk dan niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder dus wat die doen zal me worst wezen.
Ik schaam me alleen dood om het niveau van de Eredivisie.
Als Blind bv al je grote ster is dan zegt dat meer dan genoeg over hoe belachelijk laag het niveau hier is.
Het is maar hoe je het noemt, de beste of de minst slechte, maar het alleen op geluk gooien is natuurlijk onzinquote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....
Geluk dwing je af
Ik heb het over dit seizoen, dat ze zeer veel geluk hebben. De afgelopen jaren was het al niets maar dit jaar is het elftal van Ajax echt van een zeer laag niveau. En toch winnen lol. Mickey Mouse league
die hoor je de andere wedstrijden ten minste wel!quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef Tyron het volgende:
feyenoorders hoor je ook tijdens de klassieker niet
Niemand dwingt je hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ben geen Feyenoorder dus wat die doen zal me worst wezen.
Ik schaam me alleen dood om het niveau van de Eredivisie.
Als Blind bv al je grote ster is dan zegt dat meer dan genoeg over hoe belachelijk laag het niveau hier is.
Oké jongen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat is dat een slechte dooddoener zeg....
Geluk dwing je af
Ik heb het over dit seizoen, dat ze zeer veel geluk hebben. De afgelopen jaren was het al niets maar dit jaar is het elftal van Ajax echt van een zeer laag niveau. En toch winnen lol. Mickey Mouse league
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |