Wie hebben we nog zitten, De Sa?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kishna lijkt me vermoeid, tijd voor een frisse aanvaller
Loopt er een beetje voor niks de tweede helft. Wedstrijd volgende week tegen Cambuur moet je hem gewoon elke keer 1 op 1 krijgen, dan krijgen we eens echt gevaar voorin.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kishna lijkt me vermoeid, tijd voor een frisse aanvaller
Salzburg buiten beschouwing gelaten speelt 'ie de laatste weken zeer aardig inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Overigens speelt v. Rhijn een prima pot, mag ook wel eens gezegd worden.
Zit veel theater bij, zegt die commentator dan. Gewoon een rood randje hoor, slaat werkelijk nergens op.quote:
Die zal nog wel vallenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vergelijkbare wedstrijd met vorig jaar, laat die smerige 2-2 alleen maar achterwege.
Plan B hebben ze wel ja, nu plan A nog.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel een plan B.
Moet lukken. Dit seizoen hebben we geen Eriksen die op het laatste moment weggaat, alleen Siem maar die is beter op te vangen denk ik.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
• 4 titels op rij.
• Volgend jaar CL voor de 5e keer op rij.
• + 20 miljoen opnieuw.![]()
Alleen moet net zoals vorig seizoen de stap Europees nog worden gezet + een nieuwe hoofdsponsor.
En als dat niet lukt, alle ballen hoog voor de pot naar Pelle.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoords Plan A: Alle ballen op Pelle
Plan B: Alle ballen op Pelle
Gewoon doorselecteren. Poulsen, Sigthorsson en van der Hoorn wegdoen. En Zivkovic en Ziyech (hopelijk) erbij. Misschien nog een aanvaller.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:16 schreef CaasS het volgende:
[..]
Moet lukken. Dit seizoen hebben we geen Eriksen die op het laatste moment weggaat, alleen Siem maar die is beter op te vangen denk ik.
Muric.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doorselecteren. Poulsen, Sigthorsson en van der Hoorn wegdoen. En Zivkovic en Ziyech (hopelijk) erbij. Misschien nog een aanvaller.
Buitenlands toptalent anders niet. Nutteloze breedte aankopen moet je vanaf. Blind, Boilesen en Riedewald is genoeg daar.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En backup voor linksback misschien. De rest kan je wel aanvullen met jeugd.
Daar kunnen we wel een DVD'tje aan wagen...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
Lekker hoor. 3x in 1 seizoen van feyenoord winnen
Dit is het ajax topic.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord
Blind moet je op CVM laten richten, en Riedewald is ook op andere posities beter volgens mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Buitenlands toptalent anders niet. Nutteloze breedte aankopen moet je vanaf. Blind, Boilesen en Riedewald is genoeg daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |