JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

quote:

quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS

HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS

Bedankt voor het herinnerenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Van Rijn
Nu tijd voor de derby van Madrid.

Mwah, het was waarschijnlijk maar nog niet zeker, nu wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was al een aantal weken duidelijk, maar bedankt.

quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef hafcfan het volgende:
Van Rijn
Nu tijd voor de derby van Madrid.
twitter:SierdVos twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:23:13Om 17:00: ATLETICO Madrid - REAL Madrid! Commentaar: Sierd de Vos en Wim Kieft! Mis het niet! Bij #Sport1 reageer retweet

Schaam ik me zeer diep voor.quote:

Ja want het niveau in NL is hoogquote:

Zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat het niveau dramatisch slecht is.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef Strani het volgende:
Geweldig is de Eredivisie zeker niet nee, maar dat gezeur of Ajax slaat ook nergens op. Wat moet Ajax dan? Zometeen huilend het veld aflopen, als het aan jou ligt?

Gratis te kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:SierdVos twitterde op zondag 02-03-2014 om 12:23:13Om 17:00: ATLETICO Madrid - REAL Madrid! Commentaar: Sierd de Vos en Wim Kieft! Mis het niet! Bij #Sport1 reageer retweet

HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS

zou lachen zijn als psv nog tweede of derde wordtquote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord

Kom op man. 'Schaam ik me zeer diep voor'. We hebben het hier nog steeds over voetbal of heb je zojuist eigenhandig 30 oude vrouwtjes beroofd?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schaam ik me zeer diep voor.
Maar ik zeg ten minste niet dat onze ploeg zo goed is, de allerbeste, veel beter publiek.
Dat is van een ajacied een leugen, van mij over Grunn zou dat een leugen zijn.
http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus op bianconeri reageren.

Clasie was wel echt drama.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik als Feyenoorder zeg dat Feyenoord terecht heeft verloren. Speelde gewoon niet goed en veel te slordig en niet met volledig overgave, jammer maar waar. 17.00 maar kijken naar de derby in spanje

Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisiequote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord

quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Ajax gewonnen, maar spel was niet echt goed.
Gelijkspel was verdiender, maar mij hoor je niet klagen

elleboog van Pelle is volgens hen ook niet gebeurd
 elleboog van Pelle is volgens hen ook niet gebeurd

13 punten verschil manquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisie

Tijd voor een dvdquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
Drie Klassiekers dit seizoen, drie keer wint Ajax

Ja met ajax. Die profiteren van de ongelofelijke beroerde tegenstanders. Ze krijgen het gewoon kado, dat lijkt me wel duidelijk als PSV gewoon terug kan komen,quote:

Doet de KNVB nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.

Pelle.
 Pelle.

derde voorwaardelijkequote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.

Geen probleemtwitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 02-03-2014 om 16:25:031-2 😜! geen probleem boys!!!!! #feyaja #3 #punten reageer retweet

PSV gaat gewoon nog 2e worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef hENKIE8 het volgende:
PSV op 1 puntje van Feyenoord, klasse gedaan Ajax : )

Elleboogje is wel 2 wedstrijden. Dan die voorwaardelijke schorsingen erbij, die zien we 4 wedstrijden niet terug.quote:

Ja, de scheids floot alles in het voordeel van Feyenoord de laatste 10 minuten.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kon gewoon 3 vrijetrappen randje 16 meter niet plaatsen voor Feyenoord. Gelukkig waren de voorzetten weinig soeps.

jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajaciedquote:

Zielige vertoning inderdaad. Kan echt niet als aanvoerderquote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef Adames het volgende:
Pelle laat zich wel enorm kennen, elleboogje en nu dit.

quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajacied

Tot nu toe hoor ik geen onwaarheden in dit verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef Adames het volgende:
[..]
jan joost vroeg aan pelle waarom er niet meer passie van feyenoord te zien was, waarna pelle persoonlijk werd en jan joost uitmaakte voor ajacied

https://vine.co/v/MKlajHvVBOBquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef KingRoland het volgende:
Davy, kom eens met die Gifje van wat pelle deed dan.

[..]

Mogen ze wel winnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:28 schreef hENKIE8 het volgende:
[..]
Hopelijk ja , moeten nog tegen vitesse en feyenoord toch?
 .
.

oh ja, die ook nog, vierde voorwaardelijke dusquote:Op zondag 2 maart 2014 16:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Elleboogje is wel 2 wedstrijden. Dan die voorwaardelijke schorsingen erbij, die zien we 4 wedstrijden niet terug.

[..]
 mwehehe
 mwehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |