Was beste grap van de uitzendingquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
Grap over Mick Jagger vond ik eigenlijk niet zo grappig
Je verwacht het nietquote:
Ik vond het niet echt ergerlijk verder.quote:Op zondag 30 maart 2014 07:40 schreef Specularium het volgende:
Die SR nerd.
5000 euro betalen met zijn matigheid, geen enkele goeie grap gemaakt.
Werd alleen een beetje pissig toen Raoul terecht Utopia liep af te zeiken.
Blijf dan gewoon weg.
Nouja, er zijn natuurlijk genoeg BN'ers geweest die nog minder hebben gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt ergerlijk verder.
Hij trok zijn mond niet al te vaak open. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Precies, al die BN-ers die geforceerd grappig gaan zitten doen vind ik hinderlijker dan deze gast die niet zo veel zei.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt ergerlijk verder.
Hij trok zijn mond namelijk niet al te vaak open en ik negeerde hem een beetje. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Charly Luske.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies, al die BN-ers die geforceerd grappig gaan zitten doen vind ik hinderlijker dan deze gast die niet zo veel zei.
Niet al te vaak zn mond open? Hij zat nonstop als een koe met zn tong uit zn bakkes.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt ergerlijk verder.
Hij trok zijn mond namelijk niet al te vaak open en ik negeerde hem een beetje. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Heeft Van Halst nog vurige Griek gezegd gisteren?
quote:Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Heeft Van Halst nog vurige Griek gezegd gisteren?
twitter:thomasacda twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:33:55'Karagounisviel in als een vurige Griek'!! Klasse @Jmvanhalst ! reageer retweet
quote:Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]twitter:thomasacda twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:33:55'Karagounisviel in als een vurige Griek'!! Klasse @Jmvanhalst ! reageer retweet
Vind ik ook inderdaad. Ik vond DWHN 'vroeger' eigenlijk veel leuker.quote:
Ik ook, mar ik vind de kwis nu gewoon veel leuker door de snelheid, het echte spel element, terwijl DWHN stoffig en saai aanvoelt.quote:
quote:Vanavond om 22:19 op RTL4 met met stand-upcomedian en presentator Owen Schumacher en acteur Tim Haars!
Bij het bbc shit-item kakte het inderdaad in.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.quote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
Vooral dat ja, met zijn 'vet' en 'hangen', komt allemaal tamelijk infantiel over voor iemand van 33.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
Goed om te weten, goeie infoquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden.
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Nergens. Maar zo kun je alles te niet doen. Of HD wel of niet nodig is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Nice!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Alsof je het alleen met HD camera's gemaakt is. Er is nog een hele studio vol met equipment wat voor HD geschikt moet zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Je gaat een HD camera in een telefoon vergelijken met HD camera's voor filmen? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Goeie vraag.quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Nice.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee?quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Je zou er een foto van kunnen maken en dat met een vliegje erin geshopt hier posten.quote:Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee?
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |