abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138313606
Besneden vuurwerk _O-
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 maart 2014 @ 22:52:30 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138313668
Vurige Griek :D
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:00:23 #203
111843 Cassius
Something's fucky
pi_138313987
Geluid? Wtf is dit _O-
pi_138314117
F1 :')
pi_138314245
Jagger grap _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:07:26 #206
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_138314273
Grap over Mick Jagger vond ik eigenlijk niet zo grappig :{
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_138314294
Alsnog een sambaband :D
pi_138314316
quote:
13s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
Grap over Mick Jagger vond ik eigenlijk niet zo grappig :{
Was beste grap van de uitzending ^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:09:15 #209
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_138314335
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:06 schreef superniger het volgende:
Jagger grap _O_
Hebben ze van je gejat.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:09:30 #210
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_138314343
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef remcoP het volgende:
Alsnog een sambaband :D
:D
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:17:50 #211
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138314710
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:08 schreef remcoP het volgende:
Alsnog een sambaband :D
Je verwacht het niet :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  zondag 30 maart 2014 @ 00:24:23 #212
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138319646
Die SR nerd.
5000 euro betalen met zijn matigheid, geen enkele goeie grap gemaakt.
Werd alleen een beetje pissig toen Raoul terecht Utopia liep af te zeiken.

Blijf dan gewoon weg.
  zondag 30 maart 2014 @ 13:42:00 #214
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_138325229
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 07:40 schreef Specularium het volgende:
Die SR nerd.
5000 euro betalen met zijn matigheid, geen enkele goeie grap gemaakt.
Werd alleen een beetje pissig toen Raoul terecht Utopia liep af te zeiken.

Blijf dan gewoon weg.
Ik vond het niet echt ergerlijk verder.

Hij trok zijn mond namelijk niet al te vaak open en ik negeerde hem een beetje. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_138325248
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt ergerlijk verder.

Hij trok zijn mond niet al te vaak open. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Nouja, er zijn natuurlijk genoeg BN'ers geweest die nog minder hebben gezegd.
  zondag 30 maart 2014 @ 13:44:45 #216
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_138325285
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt ergerlijk verder.

Hij trok zijn mond namelijk niet al te vaak open en ik negeerde hem een beetje. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Precies, al die BN-ers die geforceerd grappig gaan zitten doen vind ik hinderlijker dan deze gast die niet zo veel zei.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_138366680
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:44 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Precies, al die BN-ers die geforceerd grappig gaan zitten doen vind ik hinderlijker dan deze gast die niet zo veel zei.
Charly Luske. :')
  maandag 31 maart 2014 @ 16:46:39 #218
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138367436
Heeft Van Halst nog vurige Griek gezegd gisteren?
pi_138368582
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:42 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt ergerlijk verder.

Hij trok zijn mond namelijk niet al te vaak open en ik negeerde hem een beetje. Goede keuze, dat wel, want lijkt me toch een corpsbal met irritatiepotentie.
Niet al te vaak zn mond open? Hij zat nonstop als een koe met zn tong uit zn bakkes. :{
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  Moderator maandag 31 maart 2014 @ 17:33:18 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_138369055
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Heeft Van Halst nog vurige Griek gezegd gisteren?
Ben ik ook wel benieuwd naar ja :D

Verder vond ik het niet zo een leuke aflevering. Die andere gozer die erbij zat. zat er voor piet snot. De Harmgrapjes op het eind worden ook steeds minder.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_138369144
De kwis is veel leuker...
pi_138372014
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 16:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Heeft Van Halst nog vurige Griek gezegd gisteren?
:Y
thomasacda twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:33:55 'Karagounisviel in als een vurige Griek'!! Klasse @Jmvanhalst ! reageer retweet
  maandag 31 maart 2014 @ 22:46:04 #223
401037 Dr.Smoke
aka oscarmulero
pi_138383404
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 19:08 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:Y
thomasacda twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:33:55 'Karagounisviel in als een vurige Griek'!! Klasse @Jmvanhalst ! reageer retweet
_O_
  vrijdag 4 april 2014 @ 00:18:58 #224
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_138492737
Trouwens weet iemand die scene nog dat Harm iets zei volgens mij was het iets over kijkcijfers dat er totaal iets randoms tevoren kwam, ik dacht dansende engelse meisjes. Ben vergeten welke aflevering het was maar misschien dat jullie het weten...
graag op anoniem
pi_138502842
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
De kwis is veel leuker...
Ik kan het allebei wel waarderen.
pi_138503508
quote:
14s.gif Op maandag 31 maart 2014 17:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
De kwis is veel leuker...
Vind ik ook inderdaad. Ik vond DWHN 'vroeger' eigenlijk veel leuker.

De laatste jaren vind ik ze vrij tam eerlijk gezegd en de grapdichtheid is ook afgenomen lijkt het.

Desondanks kijk ik nog altijd naar DWHN en af en toe valt er gelukkig nog steeds wat te lachen. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138546451
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 13:12 schreef funrider het volgende:

[..]

Ik kan het allebei wel waarderen.
Ik ook, mar ik vind de kwis nu gewoon veel leuker door de snelheid, het echte spel element, terwijl DWHN stoffig en saai aanvoelt.
pi_138550111
quote:
Vanavond om 22:19 op RTL4 met met stand-upcomedian en presentator Owen Schumacher en acteur Tim Haars!
pi_138551014
Lijken me beiden prima gasten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_138553349
Owen :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138553389
Begonnen *O*
pi_138553391
doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138553443
Utopia grap _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138553701
:D
pi_138553707
_O-
pi_138553727
Goeie grappen van Harm _O_
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:29:07 #237
111843 Cassius
Something's fucky
pi_138553766
Die Erdogan-grappen _O-
pi_138554293
Die horlogegrap _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:41:57 #239
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138554298
Zomertijdgrap _O_
pi_138554299
Horloge grap _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554374
Wat een stelletje digibeten :') :')
pi_138554388
Klopping dis
pi_138554422
Tim doet het wel leuk
pi_138554511
Harm :')
pi_138554623
Sloffen _O_
pi_138554639
Ivo Niehe grap _O_
pi_138554648
Niehe grap _O_
pi_138554753
Guinee nee nee :')
pi_138554756
Raoul _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:53:33 #253
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138554758
keni ja :')
pi_138554761
Kenija :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554807
Febolavirus :')
pi_138554809
Febola _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554810
Febola _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:54:43 #258
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138554811
Het Febola virus :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:55:05 #259
111843 Cassius
Something's fucky
pi_138554824
Febolavirus _O-
pi_138554903
bbc :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554904
Foei
pi_138555330
Laatste :'(
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:09:54 #263
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138555341
Bron: Google

:'(
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:10:04 #264
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138555346
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
pi_138555355
veel goede grappen _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:10:42 #266
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138555365
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
Laatste :'(
Dit seizoen eigenlijk voor het eerst geen enkele topshow -O-
pi_138555370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
Bij het bbc shit-item kakte het inderdaad in.
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:13:42 #268
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_138555465
Leuke ep!!
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:38:02 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138556276
Ging wel vandaag.
Vond Owen wat stilletjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
  zondag 6 april 2014 @ 00:17:49 #270
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138591659
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
  zondag 6 april 2014 @ 22:20:07 #272
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138591798
Prima uitzending gisteren.
sig verwijderd door FA
pi_138592654
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
pi_138643001
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
Vooral dat ja, met zijn 'vet' en 'hangen', komt allemaal tamelijk infantiel over voor iemand van 33.
pi_138853196
Was er nog een aflevering gister?
pi_138853611
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef videonatic het volgende:
Was er nog een aflevering gister?
Nee..
pi_138854780
Dus dit was het alweer? Wauw. Oke.
  maandag 14 april 2014 @ 09:03:25 #278
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_138857691
Ja het is alweer voorbij voordat je er erg in hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_138858636
Vond het jammer dat het weer voorbij was
pi_143314864
Ja mensen, er zijn weer kaarten voor het nieuwe seizoen!

Dit keer ook in Hilversum :)
pi_144942122
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:24:59 #282
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144943514
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Goed om te weten, goeie info ^O^
Tevens -purist.
pi_144943558
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden. :')
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:42:22 #284
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944127
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden. :')
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Tevens -purist.
pi_144944208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:47:51 #286
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Tevens -purist.
pi_144944403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Nergens. Maar zo kun je alles te niet doen. Of HD wel of niet nodig is.
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:53:30 #288
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944489
Wat DWHN aangaat is HD alleen relevant voor pixelneukers, die gefrustreerd raken als het beeld niet superhaarscherp is.
Tevens -purist.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2014 @ 00:50:31 #289
21636 Feestkabouter
pi_144946146
Ik heb een TV van ruim een meter, maar mijn telefoon van 14cm heeft bijna 2 keer zoveel pixels.... Uiteindelijk gaat het toch vooral om de grappen, en die zijn maar zelden visueel...
pi_144950510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Nice!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145007878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Alsof je het alleen met HD camera's gemaakt is. Er is nog een hele studio vol met equipment wat voor HD geschikt moet zijn :')

Maar goed, mooi dat het binnenkort weer begint *O*
pi_145007909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Je gaat een HD camera in een telefoon vergelijken met HD camera's voor filmen? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145007916
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 september 2014 @ 10:16:18 #294
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_145010914
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_145011029
Paul hommotje.
pi_145014919
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
pi_145016078
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Goeie vraag.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145025584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Nice. :)
pi_145027659
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee? }:|
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:55:45 ]
pi_145028226
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee? }:|
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?
Je zou er een foto van kunnen maken en dat met een vliegje erin geshopt hier posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')