abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138554753
Guinee nee nee :')
pi_138554756
Raoul _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:53:33 #253
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138554758
keni ja :')
pi_138554761
Kenija :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554807
Febolavirus :')
pi_138554809
Febola _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554810
Febola _O-
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:54:43 #258
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138554811
Het Febola virus :D
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:55:05 #259
111843 Cassius
Something's fucky
pi_138554824
Febolavirus _O-
pi_138554903
bbc :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_138554904
Foei
pi_138555330
Laatste :'(
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:09:54 #263
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138555341
Bron: Google

:'(
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:10:04 #264
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138555346
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
pi_138555355
veel goede grappen _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:10:42 #266
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_138555365
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:09 schreef Anoonumos het volgende:
Laatste :'(
Dit seizoen eigenlijk voor het eerst geen enkele topshow -O-
pi_138555370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
Bij het bbc shit-item kakte het inderdaad in.
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:13:42 #268
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_138555465
Leuke ep!!
  zaterdag 5 april 2014 @ 23:38:02 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_138556276
Ging wel vandaag.
Vond Owen wat stilletjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 6 april 2014 @ 00:17:49 #270
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_138591659
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
  zondag 6 april 2014 @ 22:20:07 #272
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_138591798
Prima uitzending gisteren.
sig verwijderd door FA
pi_138592654
quote:
2s.gif Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
pi_138643001
quote:
0s.gif Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
Vooral dat ja, met zijn 'vet' en 'hangen', komt allemaal tamelijk infantiel over voor iemand van 33.
pi_138853196
Was er nog een aflevering gister?
pi_138853611
quote:
0s.gif Op zondag 13 april 2014 23:38 schreef videonatic het volgende:
Was er nog een aflevering gister?
Nee..
pi_138854780
Dus dit was het alweer? Wauw. Oke.
  maandag 14 april 2014 @ 09:03:25 #278
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_138857691
Ja het is alweer voorbij voordat je er erg in hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_138858636
Vond het jammer dat het weer voorbij was
pi_143314864
Ja mensen, er zijn weer kaarten voor het nieuwe seizoen!

Dit keer ook in Hilversum :)
pi_144942122
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:24:59 #282
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144943514
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Goed om te weten, goeie info ^O^
Tevens -purist.
pi_144943558
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden. :')
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:42:22 #284
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944127
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden. :')
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Tevens -purist.
pi_144944208
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:47:51 #286
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944306
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Tevens -purist.
pi_144944403
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Nergens. Maar zo kun je alles te niet doen. Of HD wel of niet nodig is.
  Spellchecker vrijdag 26 september 2014 @ 23:53:30 #288
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_144944489
Wat DWHN aangaat is HD alleen relevant voor pixelneukers, die gefrustreerd raken als het beeld niet superhaarscherp is.
Tevens -purist.
  † In Memoriam † zaterdag 27 september 2014 @ 00:50:31 #289
21636 Feestkabouter
pi_144946146
Ik heb een TV van ruim een meter, maar mijn telefoon van 14cm heeft bijna 2 keer zoveel pixels.... Uiteindelijk gaat het toch vooral om de grappen, en die zijn maar zelden visueel...
pi_144950510
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Nice!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145007878
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Alsof je het alleen met HD camera's gemaakt is. Er is nog een hele studio vol met equipment wat voor HD geschikt moet zijn :')

Maar goed, mooi dat het binnenkort weer begint *O*
pi_145007909
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.

Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig. :')
Je gaat een HD camera in een telefoon vergelijken met HD camera's voor filmen? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145007916
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 29 september 2014 @ 10:16:18 #294
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_145010914
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_145011029
Paul hommotje.
pi_145014919
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
pi_145016078
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Goeie vraag.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_145025584
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Nice. :)
pi_145027659
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee? }:|
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2014 18:55:45 ]
pi_145028226
quote:
15s.gif Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee? }:|
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?
Je zou er een foto van kunnen maken en dat met een vliegje erin geshopt hier posten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')