Bij het bbc shit-item kakte het inderdaad in.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
In het begin een paar sterke grappen, daarna kakte het toch wel wat in.
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.quote:Op zondag 6 april 2014 22:18 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind Tim Haars een beetje een lulletje eigenlijk.
Vooral dat ja, met zijn 'vet' en 'hangen', komt allemaal tamelijk infantiel over voor iemand van 33.quote:Op zondag 6 april 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond zijn taalgebruik een beetje gaar.
Goed om te weten, goeie infoquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat het nu wel eindelijk in HD wordt uitgezonden.
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg belangrijk bij een programma als DWHN.
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Nergens. Maar zo kun je alles te niet doen. Of HD wel of niet nodig is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat het voor selfies wél nodig is?
Nice!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Alsof je het alleen met HD camera's gemaakt is. Er is nog een hele studio vol met equipment wat voor HD geschikt moet zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Je gaat een HD camera in een telefoon vergelijken met HD camera's voor filmen? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maakt geen zak uit. Als je anno 2014 nog steeds geen HD camera's gebruikt verdien je gewoon een rot schop. Daar heb ik geen grote TV voor gekocht.
Om de vergelijking te trekken: een HD camera op een smartphone voor die schijtlollige selfies etc etc dat is nodig.
Goeie vraag.quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Nice.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zie net een promo dat ze 4 oktober weer terug zijn.
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee?quote:Op maandag 29 september 2014 12:24 schreef Zocalo het volgende:
Kun je je nog opgeven voor het bijwonen van uitzendingen? Ik zie op hun site er maar drie staan, maar die zijn geloof ik al vol.
Je zou er een foto van kunnen maken en dat met een vliegje erin geshopt hier posten.quote:Op maandag 29 september 2014 18:55 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Komop hey. Je gaat daar toch niet bijzitten als klapvee?
Of wil je zo graag in een studio zitten en gratis koffie krijgen vooraf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |