SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn er 2.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:58 schreef Heeinz het volgende:
KOMT ALLEN
http://curvefever.com/play2.php
FOK!
ajax
quote:
Hoe kan hij de 1-2 voorkomen als het 1-0 staat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
Boer voorkomt de 1-2. En net voorkwam hij al de 1-1. Wat een keeper
Omdat hij net de 1-1 voorkwam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe kan hij de 1-2 voorkomen als het 1-0 staat?
Ik neem aan van wel. Maar hij wil natuurlijk volgend jaar Europees spelen, dus dan kun je beter niet scoren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wil Heerenveen Uth nog steeds? Hij faalde alweer.
gifjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Lol Kuyt is teringhard in zn kloten getrapt zojuist. Ik gok dat we dat te zien krijgen bij VI maandag.
nop. geen beelden gemaakt.quote:
lachquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
nop. geen beelden gemaakt.
Hij lach op de grond en zo'n neger trapte hem expres vol in zn kloten. Z'n vrouw op de tribube flipte
lachquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
nop. geen beelden gemaakt.
Hij lach op de grond en zo'n neger trapte hem expres vol in zn kloten. Z'n vrouw op de tribube flipte
Ja ik zag ze springenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
ZOUDEN ZE CLOWNS AANWEZIG ZIJN IN HET UIVAK? XD xdXXD
je kan ook gewoon even normaal doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
Wat een zemmel deze verslaggever van FOX in Deventer.
Ophangen aan de hoogwerkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
Wat een zemmel deze verslaggever van FOX in Deventer.
Streams zijn dan ook voor mongolen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb alleen mongolenstreams waar mensen met vlaggen zwaaien en zonder commentaar.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Streams zijn dan ook voor mongolen.
Doe normaal joh, TR gemacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb alleen mongolenstreams waar mensen met vlaggen zwaaien en zonder commentaar.
Is dit vrouwenhumor?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja best een aardig stadje
[ afbeelding ]
Jouw constante gezeik om streams is ook niet echt leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
inb4: die totaal niet grappige linkjes naar fox
Memphis, Tennessee is hartstikke kut. Komt in de buurt van Detroit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja best een aardig stadje
[ afbeelding ]
Dat dus; daar is een topic voor dus dat mag hier gewoon achterwge blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jouw constante gezeik om streams is ook niet echt leuk.
*achterwegequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus; daar is een topic voor dus dat mag hier gewoon achterwge blijven.
Ja ik vond het zelf ook wat tegenvallen. Geef mij maar Nashvillequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Memphis, Tennessee is hartstikke kut. Komt in de buurt van Detroit.
Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.quote:
1-2 bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.
kan goed kokenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Pleur nou toch eens op met die Hiljemark.
Groter talent dan Eriksen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wel goed in de keuken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Dat weet jij niet want toen was jij er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV is echt het slechtste team sinds 100 jaar.
O ja, dan wel. Zeg dat dan ook meteen.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.
Aha, week geleden was dat niet zo..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV is echt het slechtste team sinds 100 jaar.
Ja sorry, Iphone heeft autocorrectie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja, dan wel. Zeg dat dan ook meteen.
Enige goede wedstrijd dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha, week geleden was dat niet zo..
ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik hoopte dat PSV Feyenoord nog zou inhalen.
PSV ook hoop ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja sorry, Iphone heeft autocorrectie.
O, dat is die debiel die in het begin van het seizoen toen we Zulte wegspeelden stoer liep te doen, en toen we 11e stonden nergens te vinden was.quote:
oja want de wedstrijd is al gespeeld en afgelopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Kan nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, zie het nog wel 2-0 worden ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja want de wedstrijd is al gespeeld en afgelopen
hij was er opeens niet meer idd hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O, dat is die debiel die in het begin van het seizoen toen we Zulte wegspeelden stoer liep te doen, en toen we 11e stonden nergens te vinden was.
Dat doe jij ook vaker met Chrissie toch Tyronquote:
wel meer dan datquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doe jij ook vaker met Chrissie toch Tyron
psv houdt het ook niet volquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
de eagles houden dit tempo overigens niet vol. Wordt gewoon 1-3 of 2-3.
Bedankt Van Halstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
PSV houdt ook zoveel geluk met het maken van doelpunten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
Ze moeten gewoon Red Bull gaan drinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan een conditietest gewoon afleggen. Zijn echt zwak conditioneel.
Wat een misplaatste arrogantie die topictitelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik erger me overigens helemaal kapot. Einde bericht.
Ik krijg hier de vinkentering van, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Oke, nepfan jij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ja idd, nu haakt PSV af voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie binnenkomer om te zien dat Kowet 1-0 voor staat.
Hoe was het bij je oma?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie binnenkomer om te zien dat Kowet 1-0 voor staat.
Waarom? We wachten toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een misplaatste arrogantie die topictitel.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter komt hij niet to z'n recht.
Hahahaha
Was je handen man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Wel drie keer schudden héquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
mijn piemel is schoonquote:
nee niet nodigquote:
nee wantquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.
1-0quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
mijn piemel is schoon
[..]
nee niet nodig
ik doe het velletje naar achter zodat mijn eikel bloot is zeg maar, dat maakt het plassen makkelijker
[..]
nee want
[..]
[..]
1-0
TeringJitskequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jit? Of moet bernie dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Kan slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja. Wimmels stond te slapen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was de kool van GAE een goeie kool?
Ja, op een lekker veldjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was slecht verdedigd door PSV.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heel erg slecht verdedigd waardoor Antonia kon intikken, verder wel een aardige aanval.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De lucht is blauw.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegengoals zijn meestal slecht verdedigd.
Dit kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-eagles-psv-1-0.html
Het kooltje van Antonigod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |