Bedankt Van Halstquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
de eagles houden dit tempo overigens niet vol. Wordt gewoon 1-3 of 2-3.
PSV houdt ook zoveel geluk met het maken van doelpunten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
de eagles houden dit tempo overigens niet vol. Wordt gewoon 1-3 of 2-3.
Ze moeten gewoon Red Bull gaan drinken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV kan een conditietest gewoon afleggen. Zijn echt zwak conditioneel.
Wat een misplaatste arrogantie die topictitelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik erger me overigens helemaal kapot. Einde bericht.
Ik krijg hier de vinkentering van, maar dat mag je niet zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Oke, nepfan jij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ja idd, nu haakt PSV af voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie binnenkomer om te zien dat Kowet 1-0 voor staat.
Hoe was het bij je oma?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooie binnenkomer om te zien dat Kowet 1-0 voor staat.
Waarom? We wachten toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een misplaatste arrogantie die topictitel.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter komt hij niet to z'n recht.
Hahahaha
Was je handen man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Wel drie keer schudden héquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
mijn piemel is schoonquote:
nee niet nodigquote:
nee wantquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.
1-0quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
mijn piemel is schoon
[..]
nee niet nodig
ik doe het velletje naar achter zodat mijn eikel bloot is zeg maar, dat maakt het plassen makkelijker
[..]
nee want
[..]
[..]
1-0
TeringJitskequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jit? Of moet bernie dat uitleggen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef Heeinz het volgende:
Kan slechter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja. Wimmels stond te slapen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was de kool van GAE een goeie kool?
Ja, op een lekker veldjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Was slecht verdedigd door PSV.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heel erg slecht verdedigd waardoor Antonia kon intikken, verder wel een aardige aanval.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De lucht is blauw.quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tegengoals zijn meestal slecht verdedigd.
Dit kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-eagles-psv-1-0.html
Het kooltje van Antonigod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |