quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Achter komt hij niet to z'n recht.
Hahahaha
Was je handen man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Wel drie keer schudden héquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
ik loop zo naar de wc dan pak ik mijn piemel vast en ga ik plassen dan stop ik mijn piemel weg en kom ik weer terug
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Tyron het volgende:
mijn piemel is schoonquote:
nee niet nodigquote:
nee wantquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hangt er geen Eriksen poster boven de wc pot?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, plassen met een stijve piemel is geen doen.
1-0quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Snijd hem gewoon af, scheelt ons weer een hoop Eriksen-posts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |