Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.quote:
1-2 bedoelde ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.
kan goed kokenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Pleur nou toch eens op met die Hiljemark.
Groter talent dan Eriksen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Wel goed in de keuken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Cavaliers het volgende:
Dat weet jij niet want toen was jij er niet bij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV is echt het slechtste team sinds 100 jaar.
O ja, dan wel. Zeg dat dan ook meteen.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is 1-0, het is de eerste minuut en het is iemand anders. Je had er niet heel veel meer naast kunnen zitten.
Aha, week geleden was dat niet zo..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit PSV is echt het slechtste team sinds 100 jaar.
Ja sorry, Iphone heeft autocorrectie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja, dan wel. Zeg dat dan ook meteen.
Enige goede wedstrijd dit seizoen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Aha, week geleden was dat niet zo..
ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik hoopte dat PSV Feyenoord nog zou inhalen.
PSV ook hoop ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja sorry, Iphone heeft autocorrectie.
O, dat is die debiel die in het begin van het seizoen toen we Zulte wegspeelden stoer liep te doen, en toen we 11e stonden nergens te vinden was.quote:
oja want de wedstrijd is al gespeeld en afgelopenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Kan nog.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef GGMM het volgende:
Nee, zie het nog wel 2-0 worden ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja want de wedstrijd is al gespeeld en afgelopen
hij was er opeens niet meer idd hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
O, dat is die debiel die in het begin van het seizoen toen we Zulte wegspeelden stoer liep te doen, en toen we 11e stonden nergens te vinden was.
Dat doe jij ook vaker met Chrissie toch Tyronquote:
wel meer dan datquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doe jij ook vaker met Chrissie toch Tyron
psv houdt het ook niet volquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
de eagles houden dit tempo overigens niet vol. Wordt gewoon 1-3 of 2-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |