Ja ik zag ze springenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
ZOUDEN ZE CLOWNS AANWEZIG ZIJN IN HET UIVAK? XD xdXXD
je kan ook gewoon even normaal doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
Wat een zemmel deze verslaggever van FOX in Deventer.
Ophangen aan de hoogwerkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:43 schreef Grifte het volgende:
Wat een zemmel deze verslaggever van FOX in Deventer.
Streams zijn dan ook voor mongolen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb alleen mongolenstreams waar mensen met vlaggen zwaaien en zonder commentaar.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Streams zijn dan ook voor mongolen.
Doe normaal joh, TR gemacht.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb alleen mongolenstreams waar mensen met vlaggen zwaaien en zonder commentaar.
Is dit vrouwenhumor?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja best een aardig stadje
[ afbeelding ]
Jouw constante gezeik om streams is ook niet echt leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
inb4: die totaal niet grappige linkjes naar fox
Memphis, Tennessee is hartstikke kut. Komt in de buurt van Detroit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja best een aardig stadje
[ afbeelding ]
Dat dus; daar is een topic voor dus dat mag hier gewoon achterwge blijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jouw constante gezeik om streams is ook niet echt leuk.
*achterwegequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus; daar is een topic voor dus dat mag hier gewoon achterwge blijven.
Ja ik vond het zelf ook wat tegenvallen. Geef mij maar Nashvillequote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Memphis, Tennessee is hartstikke kut. Komt in de buurt van Detroit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |