Als het noord Limburg gaat worden doe ik er gelijk een verplaatsing achteraan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:26 schreef eRKa het volgende:
Ben met de stok op zoek naar een nieuwe locatie.
O-oscar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het noord Limburg gaat worden doe ik er gelijk een verplaatsing achteraan.
Stap binnen nu en een uur op de racefiets en heb nog geen bestemming/route.
Saba ligt dichter bij de Evenaarquote:
Hoeft ook niet, krijg ik ook nog wat meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef eRKa het volgende:
Stok ligt nog steeds in Limburg
Nog even een gemeente die nog niet geweest was, meegenomen.
Het wonderschone Meerssen is nu aan de beurt. Jammer genoeg niet direct bij een station, al is het nog beloopbaar met net geen kilometer.
Bij dit bord ligt de stok
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Hint naar de sleutel, bergop
[ afbeelding ]
Hier ligt de sleutel dan, in het bovenste bord
[ afbeelding ]
Als back-up heb ik gps coördinaten. Maar die doe ik pas zodra het echt niet lukt.
Die kunnen nogal wispelturig zijn dus ik geef je weinig kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:17 schreef valentijn101 het volgende:
Verdorie... Stok in Heerlen gemist.. Ik stond er om 15:00 en geen stok te zien...
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Verkeerde topic aangekliktquote:
Lokquotequote:
quote:
Was om het gezellig te maken hier een 2 topics vol te gooienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Ga maar, ik ga wel tijd hebben om hem te halen, maar geen tijd hebben voor de verplaatsing zelf
Of het moet een <10km verplaatsing worden......
Ik ben wel wat gewend, gebeurt hier ook wel eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb je een mondkapje/gasmasker meegenomen? De koeien hier ruiken nogal, en ze zijn de velden aan het bemesten..... Dat ga jij niet trekken met je smog-longen
We willen wel status updates elke 15 minuten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Onderweg, de trip is begonnen
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
Je bent zelf een lokquotequote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We willen wel status updates elke 15 minuten.
quote:
Was wel lekker rustigquote:
Rijen was ie al geweest:quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Gaat hard zo
En kijk eens aan welk dorpje ik doorkruis:
[ afbeelding ]
Heb hem daar zelf opgehaaldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Rijen was ie al geweest:
93. 02-01-2014 Rijen Noord-Brabant zwarte_hand
Held. Veel plezierquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb hem daar zelf opgehaald
Rij nu net Den Haag HS uit richting Venlo. Geen lokquote omdat ik wist dat jij zou komen
[..]
Ook gezellig
quote:
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Trouwens; de duistere verhalen van Rotterdam Zuid kloppen, wat een armoebuurt...
Eindhoven overstappen neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb hem daar zelf opgehaald
Rij nu net Den Haag HS uit richting Venlo. Geen lokquote omdat ik wist dat jij zou komen.
Heb je daar geen mensen voor om dat te doen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eindhoven overstappen neem ik aan?
Had je helaas toch geen bakkie pleur kunnen komen brengen want ik ben nog tot 14:00 aan het werk
Dan bleef het een verhaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...
Rechts rechts en dan simpel het pad volgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt de route helemaal in kaart ook, dat laatste stuk dat je moet lopen? Links, rechts, rotonde driekwart, dat soort dingen?
Jep...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens ook op de valreep he, met dat Kruidvat dagkaartje. Was anders ongebruikt over de datum gelopen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
"Beste reizigers, we naderen Station Bunde, Station Bunde. Denk bij het uitstappen aan uw bagage. Station Bunde".
En uit de overvolle trein stapt vervolgens slechts 1 persoon...
Nu al ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3g begint al kuren te tonen, en ik ben pas halverwege
Ik zie je lokquote pas nu ik op de computer zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
De enige keer dat ik wifi had was in een Arriva trein. Hier moet ik het doen met het beetje bereik dat ik heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de trein wifi heeft kun je daar op verder.... Hoewel ik nooit goed heb kunnen internetten met dat wifi van de trein. Nooit wilde een pagina goed laden.
Iets van 80% van de keren (bij mij) deed de wifi het helemaal niet, wel verbinding met wifi in de trein maar de verbinding die de trein met de buitenwereld had doet het dan niet. En die andere 20% werkte het perfect en redelijk snel ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de trein wifi heeft kun je daar op verder.... Hoewel ik nooit goed heb kunnen internetten met dat wifi van de trein. Nooit wilde een pagina goed laden.
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je daar geen mensen voor om dat te doen?
Ik moet straks weer overstappenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffie
Nog steeds niet in Venlo toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de WC, maar heb geen geld bij me
[..]
Ik moet straks weer overstappen
Tegenwoordig moet je met SMS betalen voor de pleequote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de WC, maar heb geen geld bij me
Leiden > Den Haag HS > Eindhoven > Sittard > Stokquote:
Neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal ik eens de klootzak gaan uithangen, en nu de stok gaan oppikken?
haphaphapquote:
Da's toch heul niet Venloquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden > Den Haag HS > Eindhoven > Sittard > Stok
Ben straks tussen 14:29 en 14:33 in Eindhoven op spoor 6.
Lekker laten kijken. Schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffie
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal ik eens de klootzak gaan uithangen, en nu de stok gaan oppikken?
*M stemt tegen*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef valentijn101 het volgende:
Stok naar Sittard*val stemt voor*
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je moet nog ff wachten tot ie op Station Sittard is.![]()
![]()
Ik zou inderdaad uitkijken daar in Limboland.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachten
Of ik wacht in de bosjes, en pak je met de stokquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachten
quote:
Of hij moet ff de trein naar Eindhoven nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan staat MaxBet voor nop met de koffie te wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |