En een gemeente in Brabant dan?quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat nou als mijn reisgenoot de stok een tussenstop geeft?![]()
De enige optie is 5km verderop, en om daar nou 3 uur voor te reizen...
Wel kan ik hem in een nieuwe gemeente dumpen in Holland, als ik geen tussenstop maak
Zo snel niks gevonden, vanavond thuis zoek ik weer even verderquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En een gemeente in Brabant dan?
Die stoomtrein is ook wel een leuke optie, miljoenenlijntje
Ken alleen hotel Heyenrath.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Yes, wij zitten nu iets verderop... in hetwitte hotel om de hoek. Ik zwaai nu naarboven *sateliet, waar ben je?*
Het was het Best Western hotel daar, geen idee wat de naam daarvan is. Goede keuken ook. Eindelijk eens een kogelbiefstuk op het bord die je ziet liggen zonder vergrootglasquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:34 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ken alleen hotel Heyenrath.
Leuk hotel. Kom er vaker (alleen net niet afgelopen weekend)
Best Western Hotel Slenaken. Boven op de Loorbergquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het was het Best Western hotel daar, geen idee wat de naam daarvan is. Goede keuken ook. Eindelijk eens een kogelbiefstuk op het bord die je ziet liggen zonder vergrootglas
Is Roerdalen al geweest? Kom je doorheen met de trein.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel niks gevonden, vanavond thuis zoek ik weer even verder
zou u dat wel doen? Zo'n stadsjongen als jou is niet gewend aan de gezonde Limburgse zuurstof....quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant alvast een ritje richting Limburg
Drenthe, Coevorden, met de groene gezonde omgeving met de frisse boslucht en het wijde uitzicht over weilanden, geiten, schapen en koeien, was ook een erlebnis voor 'm. Hij is echter nog niet terug naar Groningen geweest. Perhaps binnenkort als die stok daar ligt...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zou u dat wel doen? Zo'n stadsjongen als jou is niet gewend aan de gezonde Limburgse zuurstof....
verleidelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drenthe, Coevorden, met de groene gezonde omgeving met de frisse boslucht en het wijde uitzicht over weilanden, geiten, schapen en koeien, was ook een erlebnis voor 'm. Hij is echter nog niet terug naar Groningen geweest. Perhaps binnenkort als die stok daar ligt...
FOK!Stok risk opdracht: Verover Limburgquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bijgewerkt met Heerlen en Bernheze
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
FOK!Stok risk opdracht: Verlaat Limburg
Nopequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Neu, nog even niet.
[..]
Brabander?
Te makkelijke Provincie:quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Drenthe, Coevorden, met de groene gezonde omgeving met de frisse boslucht en het wijde uitzicht over weilanden, geiten, schapen en koeien, was ook een erlebnis voor 'm. Hij is echter nog niet terug naar Groningen geweest. Perhaps binnenkort als die stok daar ligt...
Geen eerlijke competitiestrijd![]()
Ben best vaak in Limburg geweestquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
zou u dat wel doen? Zo'n stadsjongen als jou is niet gewend aan de gezonde Limburgse zuurstof....
Ik kan niks op de NS site vinden, als dit uitkomt vrees ik voor het ritjequote:Op donderdag 13 maart 2014 18:54 schreef gebrokenglas het volgende:
@nattekat, als ik de reisplanner door zaterdag haal komt 'ie met een hele andere route aanzetten, over Den Haag, met 3x overstappen.
Plan maar niet te hardquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:42 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat plant alvast een ritje richting Limburg
Spelbederverquote:Op vrijdag 14 maart 2014 08:32 schreef eRKa het volgende:
[..]
Plan maar niet te hard
Ik heb vandaag vrij om te toeren met mijn klassieker, grote kans dat hij vanavond ergens anders ligt. Als rechtgeaarde Limburger met Heerlen als werkadres weet ik deze plek met mijn ogen dicht te vinden.
Zal mijn best doenquote:
Top!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:26 schreef eRKa het volgende:
Ben met de stok op zoek naar een nieuwe locatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |