Nee ging ook niet. Kikker (sleutelhanger voor stoksleutel) was iets te groen en opvallend voor een plekje achter het bushokje. Dan zou sleutel weg kunnen geraken en stok voor altijd in Heijenrath moeten blijven.quote:
Zekers.quote:Op woensdag 12 maart 2014 18:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nee ging ook niet. Kikker (sleutelhanger voor stoksleutel) was iets te groen en opvallend voor een plekje achter het bushokje. Dan zou sleutel weg kunnen geraken en stok voor altijd in Heijenrath moeten blijven.
Heb je stok wel gevonden en gepakt ?
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2014-03-12T0922quote:
Dat is wel een heel goed idee, nog niet gekeken waar ie lagquote:Op woensdag 12 maart 2014 22:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je vanaf station Heerlen de sprinter naar station Hoensbroek neemt ben je echt superdichtbij de stok.
100 meter ofzo.
Heb je dat kaartje nog bij de hand? Ga ik eens kijken of er nog een tussenstop mogelijk is ergensquote:Op donderdag 13 maart 2014 10:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwdWiki's zijn in ieder geval weer bijgewerkt.
Een kortere verplaatsing in de omgeving mag ook hoor, het kaartje is daar nogal rood
wanneer ga je ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je dat kaartje nog bij de hand? Ga ik eens kijken of er nog een tussenstop mogelijk is ergens
quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je dat kaartje nog bij de hand? Ga ik eens kijken of er nog een tussenstop mogelijk is ergens
Zaterdagquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wanneer ga je ?
*bestelt alvast popcorn*
Misschien kun je doortreinen en een ritje met de Zuid-Limburgse Stoomtrein Maatschappij maken. Kom je in Simpelveld uit en die gemeente moet ook nog.quote:Op donderdag 13 maart 2014 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Wat nou als mijn reisgenoot de stok een tussenstop geeft?![]()
De enige optie is 5km verderop, en om daar nou 3 uur voor te reizen...
Wel kan ik hem in een nieuwe gemeente dumpen in Holland, als ik geen tussenstop maak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |