Gewoon de URL kopieren: hierquote:Op donderdag 6 maart 2014 22:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik weet niet hoe ik moet pinpointen met dat nieuwe maps... verdomme.
Ik heb hem al wel volgens mij... en ik denk dat ik hem ook morgen wil verplaatsen...![]()
Dan maar een screenshot :
[ afbeelding ]
Humor heb je wel.quote:Op donderdag 6 maart 2014 23:37 schreef Meike26 het volgende:
Nog net genoeg over om te melden dat...
Nee niet eensquote:Op donderdag 6 maart 2014 23:50 schreef NoBody122 het volgende:
Die gaat natuurlijk eerst weer een briefje zitten maken met instructies voor een mooi puzzeltje terplaatse
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een stok voor de deur auto..
Morgen middag rijden eind middag/avond de plaatsing van stok. Nu lekker slapen.
[ Bericht 24% gewijzigd door Meike26 op 07-03-2014 00:25:40 ]
Ik hou je niet tegen hoor, als je je geroepen voelt.quote:Op donderdag 6 maart 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet ik me geroepen voelen?
Er staat nog ergens een maps linkje van mij van de eerste 25 verplaatsingen van deze ronde
Jazeker wel... of ik heb een andere Fok stok gepakt..quote:Op donderdag 6 maart 2014 22:43 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Gewoon de URL kopieren: hier
Overigens is jouw kaartje denk ik niet helemaal de rotonde die je bedoelde
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jazeker wel... of ik heb een andere Fok stok gepakt..
Heb je de oude gevonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gisteren zat te slapen, ik dacht echt dat er een andere rotonde op stondquote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Is er een station in de buurt?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:00 schreef Meike26 het volgende:
De voorspelling van nobody is uitgekomen !!
Het sleutelbord word wederom geen sleutel bord, maar het puzzel-naar-de-sleutelbord. Ga je hem halen, ik zeg nog niet waar, neem dan even de tijd. Je gepuzzel zal beloond worden !![]()
BTW, ik heb het ringetje van de sleutel vernieuwd. Dat ding is enorm roestig en ik had nog een zinloos ringetje aan mijn sleutelbos hangen.
Dan boeit dat raadsel me nietquote:Op vrijdag 7 maart 2014 11:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Redelijk.... maar er stopt geen trein meer... ze rijden er zelfs niet.
Of ergens anders aan die spoorbaan dan...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:16 schreef Meike26 het volgende:
Dan denk je nog niet ver genoeg![]()
Plaatsnaam bord + daaronder het sleutelbord (puzzel zit er ook bij, maar heb je dus niet meer nodig.)
Eventjes lopenen en dan ben je bij het stokbord. Stokje ligt niet aan de paal, maar 'in' de paal.
Omgevingsfoto:
En deel 2 van de puzzel:
Yes, wij zitten nu iets verderop... in hetwitte hotel om de hoek. Ik zwaai nu naarboven *sateliet, waar ben je?*quote:
Fixedquote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef NoBody122 het volgende:
Denk je 'm vanavond of morgen ergens tussen IJsselstein en Tienhoven op te kunnen pikken, flikkert ze 'm in Limburg neer
Tevens: [ afbeelding ] gemacht.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:26 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Fixed![]()
Volgende keer houd ik het dichter bij huis
De puzzel is om met behulp van bovenstaande lijstje nummers <> letters het uiterst simpele puzzeltje in te vullen dat bij het sleuteltje ligt. Ik vertrouwde het niet met de sleutel achter het bushokje waar ik de puzzel op gemaakt had, maar kikker (als herkenningspunt) zou daar imo iets teveel opvallen en sleutel zou dan kunnen verdwijnen. Puzzeltje zit er nu dus bij om ideetje te geven wat ik in gedachten had, maar niet meer van belang. Sleutel en stok liggen ca 150 meter uit elkaarquote:Op zaterdag 8 maart 2014 07:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar wat is nu de puzzel?
En ik snap niet helemaal waarom er zowel nachtfoto's als overdagfoto's zijn
Wees blij dat hij het land niet uit mocht, anders was hij in spa beland.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:34 schreef NoBody122 het volgende:
Denk je 'm vanavond of morgen ergens tussen IJsselstein en Tienhoven op te kunnen pikken, flikkert 'ie 'm in Limburg neer
Tevens: [ afbeelding ] gemacht.
ah, ik snap (ongeveer)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef Meike26 het volgende:
ters het uiterst simpele puzzeltje in te vullen dat bij het sleuteltje ligt. Ik vertrouwde het niet met de sleutel achter het bushokje waar ik de puzzel op gemaakt had, maar kikker (als herkenningspunt) zou daar imo iets teveel opvallen en sleutel zou dan kunnen verdwijnen. Puzzeltje zit e
Dat je er zoveel energie insteekt...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 18:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
De puzzel is om met behulp van bovenstaande lijstje nummers <> letters het uiterst simpele puzzeltje in te vullen dat bij het sleuteltje ligt. Ik vertrouwde het niet met de sleutel achter het bushokje waar ik de puzzel op gemaakt had, maar kikker (als herkenningspunt) zou daar imo iets teveel opvallen en sleutel zou dan kunnen verdwijnen. Puzzeltje zit er nu dus bij om ideetje te geven wat ik in gedachten had, maar niet meer van belang. Sleutel en stok liggen ca 150 meter uit elkaar
Bij mijn weten heeft is ie al es in Luxemburg geweest.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het land niet uit mocht, anders was hij in spa beland.![]()
Ik denk dat filmpjes erbij maken netto minder tijd kost dan een hele puzzel in elkaar draaienquote:Op zaterdag 8 maart 2014 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat je er zoveel energie insteekt...![]()
Net als onze Fries die van die filmpjes in elkaar draait...
Dat klopt. En ik sta ervan te kijken dat Meike26 zoiets doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ik denk dat filmpjes erbij maken netto minder tijd kost dan een hele puzzel in elkaar draaien
Ik heb vals gespeeldquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik sta ervan te kijken dat Meike26 zoiets doet.
Ik ben al blij als iemand anders de pinpoint heeft zitten maken, scheelt mij weer zoeken.
Die speurtochten door Leiderdorp en Monster zonder de straat te vinden was erg frustrerend
En Antwerpen/Mechelen.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft is ie al es in Luxemburg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |