Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.quote:
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.quote:Bol het af....
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.
[..]
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.
Hou het even gezellig zeg...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij begint het seizoen met een post over mij om je aanstaande ongelijk te overschreeuwen.
[..]
Begin maar vast met draaien, verdraaien en uitvluchten ja.
Hou nou opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:01 schreef Nober het volgende:
Vroeger hoorde je dat publiek volgens mij niet zo duidelijk.
Vind ik wel fijn, maar die motoren mogen toch beter klinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:01 schreef Nober het volgende:
Vroeger hoorde je dat publiek volgens mij niet zo duidelijk.
Ze hebben besloten om nu de Australier in het team als nummer 1 coureur te beschouwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
Vraag ik me toch af waarom ricciardo zijn auto beter gaat als die van vettel
Vettel werd weer voorgetrokken, maar dat pakte niet goed uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
Indeedo!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
Red bull is gewoon snel. Dit wordt een geweldig seizoen tussen Red Bull, Mercedes en Ferrari![]()
Problem with the drivers right foot, zou Walkinshaw zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
Netjes van Riccardio
Vettel had een software probleem aldus Helmut Marko
Not bad for a number twoquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Problem with the drivers right foot, zou Walkinshaw zeggen.
Ja Williams viel wel wat tegen, maargoed, regen is altijd lastig natuurlijk. Ik had gehoopt op een droge Q eerlijk gezegdquote:
Waar bij Williams en Force India ook nog wel eens podiums kunnen gaan pakken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
Red bull is gewoon snel. Dit wordt een geweldig seizoen tussen Red Bull, Mercedes en Ferrari![]()
En Williams.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
De race pace is nog helemaal niet bekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waar bij Williams en Force India ook nog wel eens podiums kunnen gaan pakken.
Misschien gaat deze number two het wel op de baan laten zien ipv met praatjes.quote:
Inderdaad! dat is nogal een debut!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef nils7 het volgende:
Niemand die t opvalt.... Kevin Magnussen P4
knapquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef nils7 het volgende:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien gaat deze number two het wel op de baan laten zien ipv met praatjes.
Is een plakplaatje hahaquote:
Doen ze altijd om, Rolex als sponsor van het hele F1-circusquote:
30s per ronde, denk het eerste.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:11 schreef nils7 het volgende:
Om (K)ERS nu te gebruiken gaat dat automatisch of nog steeds met een knop wanneer de coureur wil?
Knop. En dus tactisch te gebruiken. Zo heb ik het begrepen iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:11 schreef nils7 het volgende:
Om (K)ERS nu te gebruiken gaat dat automatisch of nog steeds met een knop wanneer de coureur wil?
Ik ga straks gewoon wegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef Geralt het volgende:
Zo. Eindelijk poepen. En dan nog ff een uurtje terug naar bed#ouwelul
En vergeet Williams niet!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Het wordt een leuke race morgen. Mercedes gaat waarschijnlijk een 1-2 behalen en Ricciardo en Toro Rosso terugzakken, maar het wordt leuk om Button, Vettel en Kimi door het veld te zien snijden.
Q: One final question: how many finishers in the race on Sunday?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:22 schreef Karstman het volgende:
[..]
En vergeet Williams niet!
Ben wel benieuwd hoeveel er aan de finish komen...
naar bed???? Het is heerlijk zo vroeg heb je nog aan je dag.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef Geralt het volgende:
pas vanavond weer. Zo even 35 kilometer hardlopen voor de voorbereiding voor de marathon van Rotterdamquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef Geralt het volgende:
Van Mercedes, Ferrari en Red Bull toch ook niet?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef Nober het volgende:
[..]
De race pace is nog helemaal niet bekend.
Ze mochten kiezen. Die grote displays zijn zwaarder, dus niet iedereen wilde dat.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:11 schreef Geralt het volgende:
Wat ik net ook al zei; die displays op het stuur zijn flink verbeterd dit jaar
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:18 schreef Geralt het volgende:
Zo. Klaar. Die 6 minuten waren dus nét niet lang genoegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:50 schreef Karstman het volgende:
[..]
Je hebt een minuut of 6 na einde q2 en begin sneller ronde q3, is dat niet genoeg?
Mercedes 34 laag, Ferrari 34: 5,6 en 7 en Red Bull laag 35(2,3 en 4)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Van Mercedes, Ferrari en Red Bull toch ook niet?
Daar ga ik morgen voor kijken, kwalificatie zegt nog niet zoveel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:35 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Van Mercedes, Ferrari en Red Bull toch ook niet?
Wat meer toeren en het geluid is prima. Jammer dat ze dat niet gaan doenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:40 schreef Tarado het volgende:
Leuke Kwali, al dan niet geholpen door de nattigheid, zin in de race.
Ik kan het niet laten om toch nog even over dat non geluid te zeiken, enige minpuntje
Vanmiddag op BBC2 om 3 uur is een samenvattingquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
al ergens een samenvatting terug te vinden op youtube o.i.d.? ben aan het werk dus lastig om het live te volgen...
Een mede Button en Koba fanquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Grid voor de race van morgen
10.Button
11.Kimi
12.Vettel
13.Sutil
14.Koba![]()
![]()
15.Bottas
Als het niet gaat regenen zou Mercedes makkelijk moeten winnen, Alonso 3rde McLaren 4de en 5de, Red Bull, Kimi en Williams op de overige plekken.
Moet geen probleem zijn. 100/1,7 is 58,9 laps.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:49 schreef JohnB52 het volgende:
Eerst maar eens zien dat er genoeg benzine in zit om de finish (legaal) te halen.
Sinds wanneer ga je niet meer door naar Q3 als je in Q2 de tiende tijd noteert zoals Button schijnt te hebben gedaan volgens je post...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:47 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Grid voor de race van morgen
10.Button
11.Kimi
12.Vettel
13.Sutil
14.Koba![]()
![]()
15.Bottas
Als het niet gaat regenen zou Mercedes makkelijk moeten winnen, Alonso 3rde McLaren 4de en 5de, Red Bull, Kimi en Williams op de overige plekken.
Bottas is 5 plaatsen terug gezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je niet meer door naar Q3 als je in Q2 de tiende tijd noteert zoals Button schijnt te hebben gedaan volgens je post...
Bottas is eigenlijk 10de, maar die heeft zijn versnellingsbak verwisselt waardoor hij 5 plekken naar achteren moet en 15de startquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je niet meer door naar Q3 als je in Q2 de tiende tijd noteert zoals Button schijnt te hebben gedaan volgens je post...
Bottas was oorspronkelijk 10e, maar heeft een grid penalty.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar haal je die 1,7 vandaan?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn. 100/1,7 is 58,9 laps.
Nee hij heeft ronde afgebroken, hij had volgens mij wel een erg snelle 2e sectortijd, maar daarna meldde Olav dat hij binnenkwam, zal dus denk ik ook op zelfde punt geweest zijn waar Kvyat er af gegaan was?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Goeie kwali!Iemand meegekregen wat er met Alonso aan de hand was? Hij ging over de lijn met nog 2 seconden over maar daarna heb ik niets meer van hem gezien. Foutje gemaakt in het begin van de lap ofzo?
De ronde ervoor lag hij iets van acht tiende voor op P1 na sector twee, maar verloor hij ruim een seconde in de laatste sector op de intermediates, dus zal het team wel geroepen hebben dat hij nu niet sneller zou zijn geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:12 schreef Meike26 het volgende:
Nee hij heeft ronde afgebroken, hij had volgens mij wel een erg snelle 2e sectortijd, maar daarna meldde Olav dat hij binnenkwam, zal dus denk ik ook op zelfde punt geweest zijn waar Kvyat er af gegaan was?
Denk dat je daar toch niet helemaal goed mee zitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat is de fuel per lap
twitter:autosport twitterde op zaterdag 15-03-2014 om 05:55:31Leading #F1 drivers have approached the FIA over fears that aggressive fuel saving could result in big accidents: http://t.co/YyAZBiUNtV #F1 reageer retweet
Is Williams niet gewoon een beetje gehyped? Het is zelfs na de race van morgen nog te vroeg voor conclusies. Dus vanwaar al die (felipe)massahysterie na een paar testrondes in het voorseizoen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:01 schreef Karstman het volgende:
Williams valt toch een beetje tegen met 9 en10
Over een paar weken in Maleisië: "Ricciardo had een softwareprobleem aldus Helmut Marko"quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
Netjes van Ricciardo
Vettel had een software probleem aldus Helmut Marko
Doet ie lekker hoor. Ik verwacht dat hij structureel beter zal kwalificeren dan Button dit seizoen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef nils7 het volgende:
Ik geloof niet echt meer in Kimi bij Ferrari. Daarbij moet ik zeggen dat het meer een onderbuik gevoel is hoor. Argumenten heb ik er niet voor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moeten we tot november wachten voordat Kimi weer ouderwets hard gaat stampen?
Het was wel nat, is het toch weer wat andersquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is Williams niet gewoon een beetje gehyped? Het is zelfs na de kwalificatie nog te vroeg voor conclusies. Dus vanwaar al die (felipe)massahysterie na een paar testrondes in het voorseizoen?
[..]
Over een paar weken in Maleisië: "Ricciardo had een softwareprobleem aldus Helmut Marko"
[..]
Doet ie lekker hoor. Ik verwacht dat hij structureel beter zal kwalificeren dan Button dit seizoen.
[..]
Ik geloof niet echt meer in Kimi bij Ferrari. Daarbij moet ik zeggen dat het meer een onderbuik gevoel is hoor. Argumenten heb ik er niet voor.
Ik vind van wel. Ze konden een paar dagen lekker veel rondjes rijden met okay tijden en opeens vinden mensen ze al favoriet voor race wins en zelfs het kampioenschap. Gaat nergens over. Maar dat is de wereld van tegenwoordig, mensen kunnen alleen nog maar zwart-wit denken en relativeren is niet stoer genoeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Is Williams niet gewoon een beetje gehyped? Het is zelfs na de race van morgen nog te vroeg voor conclusies. Dus vanwaar al die (felipe)massahysterie na een paar testrondes in het voorseizoen?
Williams en kampioenschap? Okay dat heb ik nog niet voorbij zien komen, zal ook wel wat met de gunfactor te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ze konden een paar dagen lekker veel rondjes rijden met okay tijden en opeens vinden mensen ze al favoriet voor race wins en zelfs het kampioenschap. Gaat nergens over. Maar dat is de wereld van tegenwoordig, mensen kunnen alleen nog maar zwart-wit denken en relativeren is niet stoer genoeg.
Net zoals Mercedes met 2 ronden voorsprong gaat winnen. En dat zeker weten alle 8 Renault wagens uit gaan vallen. En dat er 0 autos de finish halen. Bla bla bla bla bla.
Waar ik morgen vooral benieuwd naar ben is hoelang Mercedes en eigenlijk alle Mercedes motoren hard kunnen gaan op die 100kg brandstof.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:52 schreef twiFight het volgende:
Ik gun het ze ook wel, maar laat ze eerst maar eens met ene regelmaat wat punten pakken, dan doen ze het al 10 keer beter dan verwacht.
Ik geloof nog wel in hem. Ik geloof alleen niet dat hij ooit tot de allersnelste coureurs heeft behoord, en ook niet dat hij daar ineens wel toe gaat behoren, en dus zal hij gewoon een paar tienden achter blijven bij Alonso zoals Massa dat ook deed.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
Ik geloof niet echt meer in Kimi bij Ferrari. Daarbij moet ik zeggen dat het meer een onderbuik gevoel is hoor. Argumenten heb ik er niet voor.
Alhoewel ik hem het beter zie doen dan Massa hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik geloof nog wel in hem. Ik geloof alleen niet dat hij ooit tot de allersnelste coureurs heeft behoord, en ook niet dat hij daar ineens wel toe gaat behoren, en dus zal hij gewoon een paar tienden achter blijven bij Alonso zoals Massa dat ook deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |