Hou nou opquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:01 schreef Nober het volgende:
Vroeger hoorde je dat publiek volgens mij niet zo duidelijk.
Vind ik wel fijn, maar die motoren mogen toch beter klinkenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:01 schreef Nober het volgende:
Vroeger hoorde je dat publiek volgens mij niet zo duidelijk.
Ze hebben besloten om nu de Australier in het team als nummer 1 coureur te beschouwenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
Vraag ik me toch af waarom ricciardo zijn auto beter gaat als die van vettel
Vettel werd weer voorgetrokken, maar dat pakte niet goed uit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:03 schreef Maver24 het volgende:
Indeedo!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
Red bull is gewoon snel. Dit wordt een geweldig seizoen tussen Red Bull, Mercedes en Ferrari![]()
Problem with the drivers right foot, zou Walkinshaw zeggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
Netjes van Riccardio
Vettel had een software probleem aldus Helmut Marko
Not bad for a number twoquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Problem with the drivers right foot, zou Walkinshaw zeggen.
Ja Williams viel wel wat tegen, maargoed, regen is altijd lastig natuurlijk. Ik had gehoopt op een droge Q eerlijk gezegdquote:
Waar bij Williams en Force India ook nog wel eens podiums kunnen gaan pakken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
Red bull is gewoon snel. Dit wordt een geweldig seizoen tussen Red Bull, Mercedes en Ferrari![]()
En Williams.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:04 schreef alwaysonhold het volgende:
De race pace is nog helemaal niet bekend.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waar bij Williams en Force India ook nog wel eens podiums kunnen gaan pakken.
Misschien gaat deze number two het wel op de baan laten zien ipv met praatjes.quote:
Inderdaad! dat is nogal een debut!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef nils7 het volgende:
Niemand die t opvalt.... Kevin Magnussen P4
knapquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef nils7 het volgende:
Niemand die t opvalt.... Kevin Magnussen P4
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Misschien gaat deze number two het wel op de baan laten zien ipv met praatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |