Die kunnen nogal wispelturig zijn dus ik geef je weinig kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:17 schreef valentijn101 het volgende:
Verdorie... Stok in Heerlen gemist.. Ik stond er om 15:00 en geen stok te zien...
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Verkeerde topic aangekliktquote:
Lokquotequote:
quote:
Was om het gezellig te maken hier een 2 topics vol te gooienquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
Ga maar, ik ga wel tijd hebben om hem te halen, maar geen tijd hebben voor de verplaatsing zelf
Of het moet een <10km verplaatsing worden......
Ik ben wel wat gewend, gebeurt hier ook wel eensquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb je een mondkapje/gasmasker meegenomen? De koeien hier ruiken nogal, en ze zijn de velden aan het bemesten..... Dat ga jij niet trekken met je smog-longen
We willen wel status updates elke 15 minuten.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Onderweg, de trip is begonnen
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
Je bent zelf een lokquotequote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Onderweg, de trip is begonnen
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We willen wel status updates elke 15 minuten.
quote:
Was wel lekker rustigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |