Als het noord Limburg gaat worden doe ik er gelijk een verplaatsing achteraan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 13:26 schreef eRKa het volgende:
Ben met de stok op zoek naar een nieuwe locatie.
O-oscar?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 14:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als het noord Limburg gaat worden doe ik er gelijk een verplaatsing achteraan.
Stap binnen nu en een uur op de racefiets en heb nog geen bestemming/route.
Saba ligt dichter bij de Evenaarquote:
Hoeft ook niet, krijg ik ook nog wat meequote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:06 schreef eRKa het volgende:
Stok ligt nog steeds in Limburg
Nog even een gemeente die nog niet geweest was, meegenomen.
Het wonderschone Meerssen is nu aan de beurt. Jammer genoeg niet direct bij een station, al is het nog beloopbaar met net geen kilometer.
Bij dit bord ligt de stok
[ afbeelding ]
Achterkant
[ afbeelding ]
Hint naar de sleutel, bergop
[ afbeelding ]
Hier ligt de sleutel dan, in het bovenste bord
[ afbeelding ]
Als back-up heb ik gps coördinaten. Maar die doe ik pas zodra het echt niet lukt.
Die kunnen nogal wispelturig zijn dus ik geef je weinig kans.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 16:17 schreef valentijn101 het volgende:
Verdorie... Stok in Heerlen gemist.. Ik stond er om 15:00 en geen stok te zien...
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:55 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ik was toch anders ruimschoots op tijd met melden. Jammer dat je voor niks bent geweest.
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:49 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Tja, had mijn i pad niet bij me toen ik vanmorgen vertrok. Zag het dus pas later dat ie al weg was. Volgende keer beter. Zolang die in limburg blijft blijf ik loeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nou?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:46 schreef Sinister-D- het volgende:
Hey, das nog korterderderderbij dan Heerlen of Heyenrath
Hmmmm..... Moet vanavond nog boodschappen doen in Maastricht, misschien dat ik dit keer wel een omweggetje kan maken, heb dit keer geen zatte gasten bij me
Wel een zwangere vrouwe trouwens![]()
Verkeerde topic aangekliktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |