Dan bleef het een verhaalquote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat had ik je zo ook wel kunnen vertellen...
Rechts rechts en dan simpel het pad volgen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt de route helemaal in kaart ook, dat laatste stuk dat je moet lopen? Links, rechts, rotonde driekwart, dat soort dingen?
Jep...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Trouwens ook op de valreep he, met dat Kruidvat dagkaartje. Was anders ongebruikt over de datum gelopen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:56 schreef gebrokenglas het volgende:
"Beste reizigers, we naderen Station Bunde, Station Bunde. Denk bij het uitstappen aan uw bagage. Station Bunde".
En uit de overvolle trein stapt vervolgens slechts 1 persoon...
Nu al ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3g begint al kuren te tonen, en ik ben pas halverwege
Ik zie je lokquote pas nu ik op de computer zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:35 schreef Nattekat het volgende:
Onderweg, de trip is begonnen
[..]
[..]
[..]
Meer lokquotes
De enige keer dat ik wifi had was in een Arriva trein. Hier moet ik het doen met het beetje bereik dat ik heb.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de trein wifi heeft kun je daar op verder.... Hoewel ik nooit goed heb kunnen internetten met dat wifi van de trein. Nooit wilde een pagina goed laden.
Iets van 80% van de keren (bij mij) deed de wifi het helemaal niet, wel verbinding met wifi in de trein maar de verbinding die de trein met de buitenwereld had doet het dan niet. En die andere 20% werkte het perfect en redelijk snel ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Als de trein wifi heeft kun je daar op verder.... Hoewel ik nooit goed heb kunnen internetten met dat wifi van de trein. Nooit wilde een pagina goed laden.
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffiequote:Op zaterdag 15 maart 2014 10:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je daar geen mensen voor om dat te doen?
Ik moet straks weer overstappenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffie
Nog steeds niet in Venlo toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de WC, maar heb geen geld bij me
[..]
Ik moet straks weer overstappen
Tegenwoordig moet je met SMS betalen voor de pleequote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet naar de WC, maar heb geen geld bij me
Leiden > Den Haag HS > Eindhoven > Sittard > Stokquote:
Neequote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal ik eens de klootzak gaan uithangen, en nu de stok gaan oppikken?
haphaphapquote:
Da's toch heul niet Venloquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leiden > Den Haag HS > Eindhoven > Sittard > Stok
Ben straks tussen 14:29 en 14:33 in Eindhoven op spoor 6.
Lekker laten kijken. Schijt aan iedereen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Iedereen kijk mijn minions altijd zo raar aan als ze op een station staan met koffie
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:44 schreef Sinister-D- het volgende:
Zal ik eens de klootzak gaan uithangen, en nu de stok gaan oppikken?
*M stemt tegen*quote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:54 schreef valentijn101 het volgende:
Stok naar Sittard*val stemt voor*
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachtenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 11:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je moet nog ff wachten tot ie op Station Sittard is.![]()
![]()
Ik zou inderdaad uitkijken daar in Limboland.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachten
Of ik wacht in de bosjes, en pak je met de stokquote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij pakt de stok en gaat mij in de bosjes opwachten
quote:
Of hij moet ff de trein naar Eindhoven nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dan staat MaxBet voor nop met de koffie te wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |