[litmanenafca] werd wel weer eens tijd ook hè nadat hij daar door de mand was gezakt [/litmanenafca]quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
oke vooruit dan maar
ja eriksen neemt tottenham weer even op sleeptouw
die was wel weer mooi jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[litmanenafca] werd wel weer eens tijd ook hè nadat hij daar door de mand was gezakt [/litmanenafca]
quote:
Haha jep. God, wat is zij lekker zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
house of cards aan het kijken zeker
Ja hoor. Haal ik jouw plaatjes uit mijn fobo gooi je je eigen leeg.quote:
Bazenserie, als je het nog niet hebt gezien; Zeker doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Vikings begint ook weer. Nog een serie waar ik nog aan moet beginnen
Rawr
[ afbeelding ]
[..]
Ja hoor. Haal ik jouw plaatjes uit mijn fobo gooi je je eigen leeg.
Wat een doodzonde. Het nageslacht zal niet meer kunnen genieten van jouw pracht en praal.
Hé moet ik ook nog aan beginnen, als ik er ooit aan toe kom.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Vikings begint ook weer. Nog een serie waar ik nog aan moet beginnen
Rawr
[ afbeelding ]
Carnavalquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:05 schreef TwenteFC het volgende:
Ooh wat heb ik kapot veel zin in carnaval.
Sluit al die AZ topics eens joh.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, en The Wire is de beste serie ooit.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sluit al die AZ topics eens joh.
Ja, genoten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goedemorgen GGMM.
Wat een wedstrijd weer he?
Ik ookquote:
Ja, geen idee. Ze zullen ook wel wat geld te besteden hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik ben toch benieuwd waar Salzburg die spelers vandaan heeft. Vroeger scouten "wij" die, niet?
Ajax ook toch. Alleen het moet perse besteed worden aan bord op schoot scouting a la vitovic. Of hoe die ook mag heten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ze zullen ook wel wat geld te besteden hebben.
Die speler van Groningen bedoel je?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax ook toch. Alleen het moet perse besteed worden aan bord op schoot scouting a la vitovic. Of hoe die ook mag heten.
Bijna 5 keer zoveel als de transfer van Soriano dus.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar betalen we maar 2,5 miljoen voor.
Ja,een 26-jarige speler van Barcelona-B.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijna 5 keer zoveel als de transfer van Soriano dus.
Dat bedoel ik. Ajax scout een falert als Bojan op naam. RBS koopt voor een prikkie een speler weg die in zn 1tje nog van Ajax had gewonnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja,een 26-jarige speler van Barcelona-B.
Tja, dat ze een prima beleid voeren valt niet te ontkennen idd. Knap om in zo'n competitie toch Europees zo leuk mee te doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ajax scout een falert als Bojan op naam. RBS koopt voor een prikkie een speler weg die in zn 1tje nog van Ajax had gewonnen.
Niet alleen Ajax hoor, rest van Nederland is ook triest te noemen. Nooit meer verrassingen.
Je weet niet hoeveel tekengeld RBS betaalt heeft, Red Bulll (het bedrijf) heeft natuurlijk veel mogelijkheden om betalingen op een andere manier te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ajax scout een falert als Bojan op naam. RBS koopt voor een prikkie een speler weg die in zn 1tje nog van Ajax had gewonnen.
Niet alleen Ajax hoor, rest van Nederland is ook triest te noemen. Nooit meer verrassingen.
Tuurlijk, maar dit zijn echt niet spelers die voor Ajax niet binnen te halen zijn hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel tekengeld RBS betaalt heeft, Red Bulll (het bedrijf) heeft natuurlijk veel mogelijkheden om betalingen op een andere manier te doen
Die gast verdient echt wel meer dan ze bij Ajax verdienen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit zijn echt niet spelers die voor Ajax niet binnen te halen zijn hoor.
Maar nee, er moet weer voor veel een jeugdspelertje gekocht worden terwijl er gefocust zou worden op eigen jeugd
Ik betwijfel dat maar moeilijk te beoordelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die gast verdient echt wel meer dan ze bij Ajax verdienen hoor
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat maar moeilijk te beoordelen.
Jij bent wel tevreden met scouting bij ajax op dit moment?
Mogguhquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Achterelkaar de macarena en gigo d agostino.
Ik luister echt naar een goede zender.
welke zender?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu achter elkaar party animals en rowen heze.
Deze zender
Ik ook man.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu alweer zin in curvefever.
Ik zou het als werkgever minder erg vinden als iemand zich onder werktijd via Curve Fever ontwikkeld, dan dat diegene een moderator is op een forum met een stel debielenquote:
GGMM droomt over het oprichten van een eigen sociale werkplaats. Allemaal CV-werk dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou het als werkgever minder erg vinden als iemand zich onder werktijd via Curve Fever ontwikkeld, dan dat diegene een moderator is op een forum met een stel debielen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik je alvast uitdagen voor een duel vanavond?
Oe, dit klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je mij een baan aanbiedt kunnen we de hele dag Curve Fever spelen
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:38 schreef GGMM het volgende:
Carnaval is voor losers.
Davy is het hier mee eens.
Ik ga frietjes eten!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
ik wil wat van de bakker maar geen zin om langs te gaan
en bezorgen is pas gratis vanaf 10 eu
kutleven
Nou ja, als jij denkt dat het ons interesseert.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat dit de voetbalslowchat is. Daar gaat het vaak over eten.
Kaascroissant, broodje kip kerrie, broodje kip sate.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, als jij denkt dat het ons interesseert.....
Interessantquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kaascroissant, broodje kip kerrie, broodje kip sate.
Ter info.
Bedankt Knutquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kaascroissant, broodje kip kerrie, broodje kip sate.
Ter info.
Die knul snapt het niet joh. Altijd al een buitenbeentje geweestquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Graag gedaan jongens. Laat die GGMM maar negatief doen.
Succes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:46 schreef Typisch het volgende:
Ik ga zo toch maar naar de bakker. En ik ga daar pas bedenken wat ik ga nemen.
#yolo
Het is patat.quote:
energyquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
CUL / BOOSTER®. De vierkante frikandel die je energie geeft!
halal?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit product is gemaakt voor scootermarocs.
Geweldig mooie postquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:31 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet twee broodjes met salami en één met leverworst
Ik draag deze post op aan GGMM
Je ziet er zelf smerig uit.quote:
Geniet er van!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:31 schreef Mansjester het volgende:
Ik eet twee broodjes met salami en één met leverworst
Ik draag deze post op aan GGMM
Een nieuwe afvalpas kost 25 euroquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ergens vind ik 7,50 voor het aanvragen (verlengen) van een OV-kaart best wel veel.
Lekker makkelijk ook, haar is ZO droog en je hoeft niet te kammenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Nouja, net nagenoeg alles eraf laten halen. Heerlijk man.
Die prijzen gaan ook nergens over. Ze hebben hier sinds vorig jaar 1 januari letterlijk alle prijzen op het eiland met 100% duurder gemaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ergens vind ik 7,50 voor het aanvragen (verlengen) van een OV-kaart best wel veel.
Dat is echt absurdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een nieuwe afvalpas kost 25 euro
Ik ga een statement maken. Volledig bijlenen voor die 7,50, dat zal de overheid lerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die prijzen gaan ook nergens over. Ze hebben hier sinds vorig jaar 1 januari letterlijk alle prijzen op het eiland met 100% duurder gemaakt.![]()
Nooit meer uren voor de spiege, het bevalt me nu al. Bijzonder leuke kapster ook, had d'r nummer moeten vragen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ook, haar is ZO droog en je hoeft niet te kammen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga een statement maken. Volledig bijlenen voor die 7,50, dat zal de overheid leren
Ja sufferd waarom doe je dat nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nooit meer uren voor de spiege, het bevalt me nu al. Bijzonder leuke kapster ook, had d'r nummer moeten vragen.
Tik m aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nooit meer uren voor de spiege, het bevalt me nu al. Bijzonder leuke kapster ook, had d'r nummer moeten vragen.
Ik heb in 22 jaar niks aan mijn haar gedaan. Nu het voor het eerst in mijn leven wat langer is maximaal 2 minuten per dag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niet iedereen is een revolutionaire kraker met dreads LR.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb in 22 jaar niks aan mijn haar gedaan. Nu het voor het eerst in mijn leven wat langer is maximaal 2 minuten per dag.
Ik kan mijn haar niet missen hoor.
Gister op Schiedam zag ik er één lopen met dreads tot aan de enkels. Dat vond ik oprecht indrukwekkend.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet iedereen is een revolutionaire kraker met dreads LR.
Wat had je bij de bakker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:45 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat ik nog lang kan genieten van mijn blonde lokken
als ik kaal word ga ik wel een beetje huilen denk ik
hamkaascroissant en een of ander wazig pizza broodjequote:
dit moet van knutquote:
Nee joh kort haar staat me niet. Krullen wel maar helaas heb ik die nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer zonde. Het zou je best staan.
Ik dacht dat mannen van lang haar hieldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, daarom kom je niet meer aan een man.
Ik heb net een kaasbroodje, een boterham met pittige kip kerrie en 2 Bastognekoekjes opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet er zelf smerig uit.
[..]
Geniet er van!![]()
Dat is een vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je char in WOW telt niet Karina.
ik bedoelde vriend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik geen man heb
Nou ja geen echtgenoot als je dat met man bedoelt.
dus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een kaasbroodje, een boterham met pittige kip kerrie en 2 Bastognekoekjes op
Google maar op Zlatan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoelde vriend eigenlijk
pics van je vriend
Grapje man.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar zo jaEgocentrische beroepspauper
Ik moest je quoten, orders van Knut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik hoop dat je er van genoten hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je char in WOW telt niet Karina.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen van lang haar hielden
Pics graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik eet naanbrood.
[..]
Ik moest je quoten, orders van Knut.
lijkt me kut als je dat overkomt. Dan liever grijs.quote:
Ik eet nu een dropje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics graag.![]()
Om eerlijk te zijn ben ik alleen niet geïnteresseerd in Knut z'n eten.
doe dat lekker zelf johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OK DE NIEUWE ORDER IS QUOTE ALLES WAT IK EET NAAR GGMM IK EET NU EEN DROPJE
[..]
Ik eet nu een dropje.
Ik ben ook kalend met twee flinke inhammenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
lijkt me kut als je dat overkomt. Dan liever grijs.
Wow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nicki zit in 3 games bijna op een ranking van 1000
Mijn krullen worden erger naarmate mijn haar groeit. Wel praktisch. Dan lijkt het tenminste niet zo heel lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh kort haar staat me niet. Krullen wel maar helaas heb ik die niet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics graag.![]()
Om eerlijk te zijn ben ik alleen niet geïnteresseerd in Knut z'n eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je het niet wat eerder vroeg, nu heb ik er al 2/3 op namelijk. Omdat ik zo'n lieve jongen ben, heb ik ook direct mijn drinken in de pic meegenomen.
Als je net zo goed kunt acteren is daar niets mis mee. Of je wordt zijn stuntdubble.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook kalend met twee flinke inhammenHet lompe is dat ik wel twee vage plukken bovenop m'n hoofd heb als ik het niet bij houd, wat dan icm mijn warrige baard neerkomt op een Jack Nicholson-look
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je net zo goed kunt acteren is daar niets mis mee. Of je wordt zijn stuntdubble.
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...quote:
Hij lijkt wat down en is sneller geïrriteerd dan normaal. Laten we een inzameling houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...
Laten we hem maar goed ondersteunen de komende tijd.
Misschien is de lening voor z'n maseratti niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Bedankt, dat ziet er heerlijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je het niet wat eerder vroeg, nu heb ik er al 2/3 op namelijk. Omdat ik zo'n lieve jongen ben, heb ik ook direct mijn drinken in de pic meegenomen.![]()
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn krullen worden erger naarmate mijn haar groeit. Wel praktisch. Dan lijkt het tenminste niet zo heel lang.
Hij heeft zelfs mn kaart verwijderdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs mn kaart verwijderd
ik ga weer leuke dingen naar blind en van rhijn roepen als ze een inworp mogen nemen bij mijn vak in de buurtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de wedstrijd niet kijken?
Haha, BAM.
Laat me raden, je kent hun moeders?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga weer leuke dingen naar blind en van rhijn roepen als ze een inworp mogen nemen bij mijn vak in de buurt
als een eckte hooligan
onder andere jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat me raden, je kent hun moeders?
waar fietsen ze heenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen wielrennen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zaterdag omloop van het nieuwsbladquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
onder andere ja
[..]
waar fietsen ze heen
Ik heb net ook een tosti gemaakt met kaas, salami welke ik nog had liggen en om eens gek te doen een beetje curry.quote:
Graag foto's maken voortaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook een tosti gemaakt met kaas, salami welke ik nog had liggen en om eens gek te doen een beetje curry.
Wat een eetfestijn
leuk zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag omloop van het nieuwsblad
Zondag Kuurne - Brussel - Kuurne.
Je bent zelf fapwaardig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet zo maar leuk, fapwaardig.
quote:
Slecht voor je cholesterol. Je zou wel eens hartproblemen kunnen krijgen van dat stukje taart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet nu een stukje taart.
Bedankt voor het verbeteren, die eerste poging leek nergens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet dat Curve Fever geen nerd spel is.
Zat naar buiten te staren en niet naar het scherm. Liep even vast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren, die eerste poging leek nergens op.
Ja klopt steeds hetzelfde, ik wacht op de nieuwe patch dan schijnt het leuker te worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die heb ik ook, werd alleen snel saai.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze in bed ook van rollenspellen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |