hamkaascroissant en een of ander wazig pizza broodjequote:
dit moet van knutquote:
Nee joh kort haar staat me niet. Krullen wel maar helaas heb ik die nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik dan weer zonde. Het zou je best staan.
Ik dacht dat mannen van lang haar hieldenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, daarom kom je niet meer aan een man.
Ik heb net een kaasbroodje, een boterham met pittige kip kerrie en 2 Bastognekoekjes opquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet er zelf smerig uit.
[..]
Geniet er van!![]()
Dat is een vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je char in WOW telt niet Karina.
ik bedoelde vriend eigenlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik geen man heb
Nou ja geen echtgenoot als je dat met man bedoelt.
dus?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een kaasbroodje, een boterham met pittige kip kerrie en 2 Bastognekoekjes op
Google maar op Zlatan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik bedoelde vriend eigenlijk
pics van je vriend
Grapje man.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe maar zo jaEgocentrische beroepspauper
Ik moest je quoten, orders van Knut.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje man.
Ik hoop dat je er van genoten hebt.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je char in WOW telt niet Karina.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht dat mannen van lang haar hielden
Pics graag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik eet naanbrood.
[..]
Ik moest je quoten, orders van Knut.
lijkt me kut als je dat overkomt. Dan liever grijs.quote:
Ik eet nu een dropje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics graag.![]()
Om eerlijk te zijn ben ik alleen niet geïnteresseerd in Knut z'n eten.
doe dat lekker zelf johquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
OK DE NIEUWE ORDER IS QUOTE ALLES WAT IK EET NAAR GGMM IK EET NU EEN DROPJE
[..]
Ik eet nu een dropje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |