Ik ben ook kalend met twee flinke inhammenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
lijkt me kut als je dat overkomt. Dan liever grijs.
Wow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nicki zit in 3 games bijna op een ranking van 1000
Mijn krullen worden erger naarmate mijn haar groeit. Wel praktisch. Dan lijkt het tenminste niet zo heel lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh kort haar staat me niet. Krullen wel maar helaas heb ik die niet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics graag.![]()
Om eerlijk te zijn ben ik alleen niet geïnteresseerd in Knut z'n eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je het niet wat eerder vroeg, nu heb ik er al 2/3 op namelijk. Omdat ik zo'n lieve jongen ben, heb ik ook direct mijn drinken in de pic meegenomen.
Als je net zo goed kunt acteren is daar niets mis mee. Of je wordt zijn stuntdubble.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben ook kalend met twee flinke inhammenHet lompe is dat ik wel twee vage plukken bovenop m'n hoofd heb als ik het niet bij houd, wat dan icm mijn warrige baard neerkomt op een Jack Nicholson-look
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als je net zo goed kunt acteren is daar niets mis mee. Of je wordt zijn stuntdubble.
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...quote:
Hij lijkt wat down en is sneller geïrriteerd dan normaal. Laten we een inzameling houden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...
Laten we hem maar goed ondersteunen de komende tijd.
Misschien is de lening voor z'n maseratti niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om Ron. Depressieve smileys, spreekt over baaldagen, gooit zijn Fobo zomaar leeg...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]Bedankt, dat ziet er heerlijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde dat je het niet wat eerder vroeg, nu heb ik er al 2/3 op namelijk. Omdat ik zo'n lieve jongen ben, heb ik ook direct mijn drinken in de pic meegenomen.![]()
Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn krullen worden erger naarmate mijn haar groeit. Wel praktisch. Dan lijkt het tenminste niet zo heel lang.
Hij heeft zelfs mn kaart verwijderdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs mn kaart verwijderd
ik ga weer leuke dingen naar blind en van rhijn roepen als ze een inworp mogen nemen bij mijn vak in de buurtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je de wedstrijd niet kijken?
Haha, BAM.
Laat me raden, je kent hun moeders?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ga weer leuke dingen naar blind en van rhijn roepen als ze een inworp mogen nemen bij mijn vak in de buurt
als een eckte hooligan
onder andere jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Laat me raden, je kent hun moeders?
waar fietsen ze heenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Morgen wielrennen JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Zaterdag omloop van het nieuwsbladquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
onder andere ja
[..]
waar fietsen ze heen
Ik heb net ook een tosti gemaakt met kaas, salami welke ik nog had liggen en om eens gek te doen een beetje curry.quote:
Graag foto's maken voortaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook een tosti gemaakt met kaas, salami welke ik nog had liggen en om eens gek te doen een beetje curry.
Wat een eetfestijn
leuk zegquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zaterdag omloop van het nieuwsblad
Zondag Kuurne - Brussel - Kuurne.
Je bent zelf fapwaardig.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet zo maar leuk, fapwaardig.
quote:
Slecht voor je cholesterol. Je zou wel eens hartproblemen kunnen krijgen van dat stukje taart.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet nu een stukje taart.
Bedankt voor het verbeteren, die eerste poging leek nergens op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet dat Curve Fever geen nerd spel is.
Zat naar buiten te staren en niet naar het scherm. Liep even vast.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor het verbeteren, die eerste poging leek nergens op.
Ja klopt steeds hetzelfde, ik wacht op de nieuwe patch dan schijnt het leuker te worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Die heb ik ook, werd alleen snel saai.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze in bed ook van rollenspellen houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |