welke zender?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu achter elkaar party animals en rowen heze.
Deze zender
Ik ook man.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb nu alweer zin in curvefever.
Ik zou het als werkgever minder erg vinden als iemand zich onder werktijd via Curve Fever ontwikkeld, dan dat diegene een moderator is op een forum met een stel debielenquote:
GGMM droomt over het oprichten van een eigen sociale werkplaats. Allemaal CV-werk dit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik zou het als werkgever minder erg vinden als iemand zich onder werktijd via Curve Fever ontwikkeld, dan dat diegene een moderator is op een forum met een stel debielen
Uiteraard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mag ik je alvast uitdagen voor een duel vanavond?
Oe, dit klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je mij een baan aanbiedt kunnen we de hele dag Curve Fever spelen
Ik ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:38 schreef GGMM het volgende:
Carnaval is voor losers.
Davy is het hier mee eens.
Ik ga frietjes eten!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:56 schreef Typisch het volgende:
ik wil wat van de bakker maar geen zin om langs te gaan
en bezorgen is pas gratis vanaf 10 eu
kutleven
Nou ja, als jij denkt dat het ons interesseert.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat dit de voetbalslowchat is. Daar gaat het vaak over eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |