Ik heb me toevallig net uitgekleed omdat ik zo naar bed ga, maar ik heb nog wel een t-shirt aan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... of iedereen nu even wil melden of hij zijn shirt nog aan heeft?
Homoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik heb me toevallig net uitgekleed omdat ik zo naar bed ga, maar ik heb nog wel een t-shirt aan.
Wat is hij nou op dat eerste plaatje aan het doen?quote:
Wat doet hij in het eerste stukje mijn zijn rechterhand?quote:
Dat is eigenlijk gewoon de mannen manier, maar dan met eerst wat sexy beweginkjes waarbij de halsopening wat losser wordt gemaakt.quote:
Of een gifje posten van hoe die zijn shirt uitdoet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
Hmm... of iedereen nu even wil melden of hij zijn shirt nog aan heeft?
Een onzichtbaar beestje op z'n schouder dat alleen gezien kan worden door hetero's.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:57 schreef Cosmo. het volgende:
Ik wil nu wel weten wat er met het eerste plaatje is
Ewquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een onzichtbaar beestje op z'n schouder dat alleen gezien kan worden door hetero's.
Bedtijd!
Oh ja dat maakt het inderdaad een stuk logischer...quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
Eigenlijk horen deze er nog voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze er na:
[ afbeelding ]
Picsquote:
Oh ja... dat is ook zoiets... Iemand heeft dus echt bedacht om het meest onaantrekkelijke kledingstuk ever te ontwerpen...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:05 schreef creno het volgende:
ik heb een onepiece aan, dus mijn shirt is uit
Zo'n onesie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:05 schreef creno het volgende:
ik heb een onepiece aan, dus mijn shirt is uit
Feit blijft dat het het meest onaantrekkelijke is dat ze hadden kunnen denken... zo'n babypakje in volwassenmaat...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:08 schreef creno het volgende:
Jeps, een onesie
(bartjebart, tis ook geen kleding om mee op stap te gaan maar gewoon chillen op de bank)
of denkt, heeeee das makkelijk, die rits onderaan, zzzziiipppp open en ... beetquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feit blijft dat het het meest onaantrekkelijke is dat ze hadden kunnen denken... zo'n babypakje in volwassenmaat...
Dat je vriend dan stuitertjegeil thuis komt, je op die manier op de bank ziet zitten en dan compleet z'n zin verliest... (dat zou ik hebben in ieder geval...)
whahahahahahahaha sure... eh... nee...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
of denkt, heeeee das makkelijk, die rits onderaan, zzzziiipppp open en ... beet
Zoals?quote:
Ryan Gosling in onesiequote:
Pfoe, smaak, jij hebt het niet.quote:
Hij heeft gewoon fucking gitaartjes op z'n onesiequote:
das toch geen onepiece, das gewoon thermo-ondergoedquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Feit blijft dat het het meest onaantrekkelijke is dat ze hadden kunnen denken... zo'n babypakje in volwassenmaat...
Dat je vriend dan stuitertjegeil thuis komt, je op die manier op de bank ziet zitten en dan compleet z'n zin verliest... (dat zou ik hebben in ieder geval...)
Saaiquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh en ik heb alle kleren nog aan
Onesie is 1 geheel, een huispak (a la roy donders) is gewoon sweatpants en broek met veel glitters en foute tijgerprintjes, 3x zo duur en zo versleten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Wat is het verschil tussen zo'n eeh.. geval en een huispak?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh en ik heb alle kleren nog aan
quote:
Een huispak bestaat uit verschillende onderdelen, een onesie... drie keer raden... oke ik verklap het al... uit 1 stuk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Wat is het verschil tussen zo'n eeh.. geval en een huispak?
quote:
Doe jij dat ook zo in de klas?quote:
Nee dit is wel heel erg op het randje...quote:
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
Wiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Jij ging slapen en ik ben altijd warmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.
Meh rare jongenquote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen shirt meer aanDe rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ooh... ik dacht de rest als in de hele groep die op dat moment bij je isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
trui, boxer, broek, sokken, schoenen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooh... ik dacht de rest als in de hele groep die op dat moment bij je is
Je kunt toch ook gewoon een boel jongens uit de bar opgepikt hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Maar heel veel vrienden van mij zijn lelijk
Haha, ja maar ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een boel jongens uit de bar opgepikt hebben?
pfffft...quote:
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neukenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je een boel mannen uit de bar meeneemt, dan kun je nog steeds lekker kieskeurig zijn.
Omdat mannen in de bar meestal nog hun t-shirt aan hebben. Als je nu gewoon meerdere meeneemt, kun je beter aan vleeskeuring doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neuken![]()
Of hij mij
Aaaaah *knuffel*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:15 schreef Cosmo. het volgende:
* Cosmo. zoekt zijn eenzame en koude bed op
Pak je knuffel maar en slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:15 schreef Cosmo. het volgende:
* Cosmo. zoekt zijn eenzame en koude bed op
Eh... omdat het kan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neuken![]()
Of hij mij
Had ik maar 1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pak je knuffel maar en slaap lekker
Nou... open Grindr en nodig iemand uit...quote:
niks leuksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... open Grindr en nodig iemand uit...
maar ik ben jou nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ik had in amsterdam meteen 6 berichten binnen 1 min hoor
Je hebt het, of je hebt het niet he.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ik had in amsterdam meteen 6 berichten binnen 1 min hoor
jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:25 schreef Cosmo. het volgende:
zeker van die bejaarden met die fantastische pickuplines
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt het, of je hebt het niet he.
Jaquote:
Ja dat waren de 40+ers van 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Waardeloos dus. Allemaal bejaard ook?
Voor mij (ons) welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
40 + is toch niet perse verkeerd?
Je kunt toch instellen dat je alleen profielen wilt zien tot een bepaalde leeftijd? Mensen kunnen dan nog wel berichten sturen, maar de app haalt dan alle bejaarden eruit..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja, en als ik neerzet dat ik geen oude mensen wil dan komt er serieus commentaar opleeftijdsdiscriminatie enzo
Seriously?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:28 schreef Cosmo. het volgende:
Random voorbeelden:
Radiant eyes + sexy smile = you're a cute guy
Cosmo,ik zit eerder aan zeehondje te denken dan aan een vis
Hey zin om samen naar een sauna schuimparty te gaan?
Hi *foto van penis* *foto van kont*
Hola
Neuken?
Waar jij dan?
[b]Werk jij bij de H?[/b]
Nah...quote:
Ja dat sowieso, maar anderen kunnen je zien hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch instellen dat je alleen profielen wilt zien tot een bepaalde leeftijd? Mensen kunnen dan nog wel berichten sturen, maar de app haalt dan alle bejaarden eruit..
Wordt hetero!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
Mannenhet is dat er een aantal lekkere exemplaren tussen zitten, maar anders
Aint gonna happenquote:
Dan niet zo jankenquote:
egt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:40 schreef Aiciu het volgende:
Ja egt.
Als ze nou een normaal gesprek voeren maar te vaak merk ik dat ik gewoon een lustobject ben.
Als ik dat wil zijn word ik wel een manhoer
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemtquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemt
Ik wil gewoon leuke jongens ontdekken en evt meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
egt?
Oh god... meneer wordt gezien als lustobject... stel je voor
Ik wacht op jequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemt
Ik weet niet meer hoe gay.nl werktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Nu ik er zo over nadenk he.. valt jullie dat ook op?
Gay.nl is minder op puur seks gericht, daar krijg ik bezoekers die meestal eigen leeftijd zijn.
Planetromeo is meer op seks gericht en daar krijg ik bezoekers die meestal ouder zijn.
meer niet dan wel iig :xquote:
welkequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Op gay.nl zijn er ook twee of drie waanzinnig lelijke users die zichzelf soms drie keer per dag in de spotlight zetten á 1.40 per keerHoe wanhopig kun je zijn? Ik erger me er alleen maar kapot aan dat hun kutkop weer in beeld staat
Haha, heel stiekem vond die het maar al te fijn..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:55 schreef Prins_Pils het volgende:
Hehe, dat ken ik... SPIJT dat-ie de volgende dag had dat-ie het met een jongen had gedaan!
(was nog mijn beste vriend ook... maar heeft de vriendschap niet verziekt gelukkig)
Jep, die ook. En Worldofjohnny uit Gouda, zo heet hij nu, maar die verandert zijn naam en profielfoto steeds. Herken hem toch wel... is steeds dezelfde..quote:
Het was inderdaad aangenaam, ook voor hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, heel stiekem vond die het maar al te fijn..
De grijze zone is veel groter, dan dat zwart/wit...
Die ik net zei is irl echt lelijk, en vet kleinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jep, die ook. En Worldofjohnny uit Gouda, zo heet hij nu, maar die verandert zijn naam en profielfoto steeds. Herken hem toch wel... is steeds dezelfde..
Maar hij wil niet toegeven dat die Bi is of?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het was inderdaad aangenaam, ook voor hem
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Die ik net zei is irl echt lelijk, en vet klein
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar hij wil niet toegeven dat die Bi is of?
Ja foto's.. nog een psycho ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/
EDIT: vóór ik ze had aangeklikt en groot in beeld kreeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/
Gewoon gay dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaDat heeft hem ertoe bewogen minder te gaan drinken
Wat zei je tegen hem: "het ligt niet aan de drank, jonge"...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaDat heeft hem ertoe bewogen minder te gaan drinken
Want?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:05 schreef wonderer het volgende:
Ik ben best tevreden over OKCupid, maar ik weet niet of dat ook in Nederland gaat werken.
Mnahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem: "het ligt niet aan de drank, jonge"...
Zie afbeelding die ik erin heb ge-editquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? die jonge zit met zichzelf in de knoop...
Ik heb bij de atletiek wel een gaycrush op een vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of bi, wat stiekem iedereen is (geloof ik).
Of er veel mensen in Nederland gebruik van maken.quote:
Ohja, het is ook nooit 50/50 he.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb bij de atletiek wel een gaycrush op een vrouw![]()
Maar ik ben echt maar hooguit 20%bi dan hoor
Oh zo, ja weet niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of er veel mensen in Nederland gebruik van maken.
Het komt over alsof hij van zichzelf weet dat ie homo is, maar hier alleen aan toe kan/durft te geven wanneer hij teveel gezopen heeft, nu minder gaat zuipen omdat hij dit dus niet meer wil want dat is niet normaal...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? die jonge zit met zichzelf in de knoop...
Ja, ik vind dat ergens toch vreemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij van zichzelf weet dat ie homo is, maar hier alleen aan toe kan/durft te geven wanneer hij teveel gezopen heeft, nu minder gaat zuipen omdat hij dit dus niet meer wil want dat is niet normaal...
Omdat het niet "mannelijk" is? Omdat het door de omgeving niet zonder meer geaccepteerd wordt? Vooral als je in de kleinere plaatsen/dorpen opgegroeid bent kan dit erg meespelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ergens toch vreemd.
Ik dacht eerst ook dat ik 100% heteroseksueel was (was namelijk nog nooit echt opgewonden geraakt van iemand met het mannelijk geslacht), totdat ik wat ging experimenteren en seks kreeg met een man.
Toen wist ik dat het grijze gebied veel groter was dan ik eerst dacht. Waarom hebben veel mannen hier zo,n moeite mee?
Tja, maar dan laat je je meestal ook niet verwennen door een mannelijke werkcollega.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat het niet "mannelijk" is? Omdat het door de omgeving niet zonder meer geaccepteerd wordt? Vooral als je in de kleinere plaatsen/dorpen opgegroeid bent kan dit erg meespelen.
Ja, maar dat weet niemand en daar gaat het om. Ik denk dat ik de enige in zijn vriendenkring ben die het weet, en dan alleen omdat ik zelf homo ben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, maar dan laat je je meestal ook niet verwennen door een mannelijke werkcollega.
Het moet je juist motiveren tot extra nichterige provocatie...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:33 schreef Prins_Pils het volgende:
Omdat ze stoer willen zijn, geaccepteerd willen worden door iedereen, zich verheven voelen boven homo's want die zijn niet 'normaal'.
Ik las vanmiddag een aantal nieuwe topics over homofobie in KLB, ik moest kotsen van sommige reacties.
En daar komt de alcohol in het spel... dat vervaagt grenzen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, maar dan laat je je meestal ook niet verwennen door een mannelijke werkcollega.
Wat een kill.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:34 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet niemand en daar gaat het om. Ik denk dat ik de enige in zijn vriendenkring ben die het weet, en dan alleen omdat ik zelf homo ben.
Ik blijf wie ik ben. Ik ben geen nicht.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het moet je juist motiveren tot extra nichterige provocatie...![]()
Ze zeggen wel eens 'wie dronken is spreekt altijd de waarheid'.. cq gedraagt zich hoe-ie eigenlijk echt is..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daar komt de alcohol in het spel... dat vervaagt grenzen...
Yeah right, als iemand van mijn maten dat zou zeggen binnen onze vriendenkring. Dan hadden we hem met ze alle meegenomen, gingen we aan tafel zitten en hadden we hem gewoon duidelijk gemaakt dat hij bij ons zichzelf kan zijn en dat hij zich niet moet verschuilen achter de drank.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En daar komt de alcohol in het spel... dat vervaagt grenzen...
omg...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:36 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens 'wie dronken is spreekt altijd de waarheid'.. cq gedraagt zich hoe-ie eigenlijk echt is..
Toch krijg je wel de drang om zulke mensen wat te provoceren.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:35 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik blijf wie ik ben. Ik ben geen nicht.
Ja maar helaas zijn niet alle vriendengroepen zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Yeah right, als iemand van mijn maten dat zou zeggen binnen onze vriendenkring. Dan hadden we hem met ze alle meegenomen, gingen we aan tafel zitten en hadden we hem gewoon duidelijk gemaakt dat hij bij ons zichzelf kan zijn en dat hij zich niet moet verschuilen achter de drank.
Ikzelf eigenlijk niet. Integendeel, ik wil ze het tegendeel laten zien, dat homo's echt niet alleen maar dat zijn wat zij denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Toch krijg je wel de drang om zulke mensen wat te provoceren.
Dan zoek je andere vrienden?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar helaas zijn niet alle vriendengroepen zo...
Jij wil laten zien dat ook homo,s stoer en mannelijk kunnen zijn ofzo?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:38 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ikzelf eigenlijk niet. Integendeel, ik wil ze het tegendeel laten zien, dat homo's echt niet alleen maar dat zijn wat zij denken.
Zo zou je het kunnen zeggen ja. De stereotiepe beelden zijn lang niet op iedereen van toepassing.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij wil laten zien dat ook homo,s stoer en mannelijk kunnen zijn ofzo?
Niet per definitie bot, maar wel enorm kort door de bocht... Het is makkelijker gezegd dan gedaan voor velen helaas...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan zoek je andere vrienden?
Ja sorry, ik ben daar misschien wat bot in. Maar wat moet je met mensen die je niet accepteren zoals je bent?
Ik vind juist dat je dan dat soort mensen hun zin geeft. Ze hebben maar om te gaan met die ""stereotype"...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:40 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zeggen ja. De stereotiepe beelden zijn lang niet op iedereen van toepassing.
Tja, maar in de slachtofferrol blijven heeft ook geen zin of wel?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Niet per definitie bot, maar wel enorm kort door de bocht... Het is makkelijker gezegd dan gedaan voor velen helaas...
Ik kan jouw standpunt begrijpen, goed argument. Ik wil ze echter anders laten denken, hun referentiekader vergroten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik vind juist dat je dan dat soort mensen hun zin geeft. Ze hebben maar om te gaan met die ""stereotype"...
Begrijp ik, maar weet je wat je dan krijgt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:43 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ik kan jouw standpunt begrijpen, goed argument. Ik wil ze echter anders laten denken, hun referentiekader vergroten.
nee je hebt gelijk. het is een sukkel en dat ie maar eh ja whatever...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, maar in de slachtofferrol blijven heeft ook geen zin of wel?
Nou, zo wou ik het ook weer niet stellen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk. het is een sukkel en dat ie maar eh ja whatever...
Zo had ik er nog niet over nagedacht! Kortzichtig als ze zijn denken ze dan 'Die-en-die gedraagt zich 'normaal', het is een nicht die zich heeft aangepast, dan kunnen die andere nichten dat ook maar die verdommen het', terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar weet je wat je dan krijgt?
"zie je wel dat homo,s zich "normaal" kunnen gedragen, die nichten zijn gewoon aanstellers"
Dat dus.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht! Kortzichtig als ze zijn denken ze dan 'Die-en-die gedraagt zich 'normaal', dan kunnen die nichten dat ook maar die verdommen het', terwijl dat nergens op slaat.
"popjes"....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Maar popjes, ik ga nog een heel kort wandelingetje maken en dan naar bed.. Oant moarn!![]()
Helaas zijn daarvoor teveel onzekere jochies op de wereld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:50 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen gewoon zichzelf kon zijn zonder erop te worden afgerekend...
Oke poppetje....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Doe ik wel vaker voor het slapengaan, even een kwartiertje eruit en de gedachten van de dag verwerken
Hm, misschien ga ik dat ook even doen zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Doe ik wel vaker voor het slapengaan, even een kwartiertje eruit en de gedachten van de dag verwerken
Had ik ook eens in mijn kennissenkring, een jongen... 'homo's dit dat duivel bah vies gatver burn in hell', en uiteindelijk is hij met mij meegelift om de kast uit te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas zijn daarvoor teveel onzekere jochies op de wereld.
Wauuww, hoe sexy ben jij wel niet !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:52 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Had ik ook eens in mijn kennissenkring, een jongen... 'homo's dit dat duivel bah vies gatver burn in hell', en uiteindelijk is hij met mij meegelift om de kast uit te komen
Er staan geen foto's in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Zie mijn photoboek, en als je heeel goed zoekt hier kun je mijn voornaam vinden
Laterrrquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Ohja klopt, het is al laat...
En nu ga ik echt
Als ik dronken ben dan ga ik dansen (normaal niet zo) en zit ik graag aan de borsten van wildvreemde vrouwen, die er helemaal geen probleem mee hebben als ik eerst "MAAKT NIET UIT, IK BEN HOMO!" roep. Wat zegt dat over mij? Dat het goed is dat ik niet te vaak naar de kroeg ga?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:36 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens 'wie dronken is spreekt altijd de waarheid'.. cq gedraagt zich hoe-ie eigenlijk echt is..
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
[..]
Found it! In de donkere krochten van een heul oude harddisk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Platonisch kijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:41 schreef LeBeau het volgende:
Hoi Luigi. Het toilet hier doet een beetje raar, kun je komen kijken?
Uiteraard! Platonisch en discreet.quote:
De onesies, snuggies, Grindr, Gay.nl, het afzuigen van schijnbaar heteroseksuele collegae, of het 'hoe gay/bi/hetero ben je' gebeuren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef Dirk het volgende:
Ik sta echt met mijn oren (ogen?) te klapperen na sommige posts van vannacht.
Ik ben echt een klusser van niks, btw.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uiteraard! Platonisch en discreet.
Iemand wiens username en icon Luigi is moet op z'n minst toch wat weten van pijpen loodgieterij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben echt een klusser van niks, btw.
Nee, maar de moeite die je hebt genomen wordt alsnog gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
*trekt snel shirt uit*
Heb ik mezelf nog kunnen redden?!
Ik mag thuis geen schilderij meer ophangen dus. Als in echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Iemand wiens username en icon Luigi is moet op z'n minst toch wat weten van pijpen loodgieterij.
Wat moet ze met een hetero man als je niet eens kan klussen? Je moet wel extreem goed zijn in bed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik mag thuis geen schilderij meer ophangen dus. Als in echt.
Zeker niet nadat een loodzware lijst achter de bank naar beneden kwam en mevrouw Luigi bijna scalpeerde.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet ze met een hetero man als je niet eens kan klussen? Je moet wel extreem goed zijn in bed.
Dat zou ik eerder een blessing noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Luigi het volgende:
Is een bless een homonaam voor een piemel van 22cm?
Dan is een witte haarpluk toch niet het eerste waar ik aan denk. Maar dat hele paard gebeuren maakt de hele 'piemel van 22 centimeter' opmerking wel weer passend.quote:bles
langwerpige, witte aftekening over de neusrug van een paardenhoofd, die loopt tot aan de neusgaten
Snap je mevrouw Luigi nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan is een witte haarpluk toch niet het eerste waar ik aan denk. Maar dat hele paard gebeuren maakt de hele 'piemel van 22 centimeter' opmerking wel weer passend.
Wellicht. Heb je een snor?quote:
Dan snap ik haar helemaal!quote:
Rogue!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:37 schreef Dirk het volgende:
Nee, een klein wit stukje/plukje in je haar.
had jij geen internet ?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:58 schreef Ang3l het volgende:
En ik zat te twijfelen of ik gisteren mijn ex moest bedanken voor t aanleggen van mijn internet. Maar hij valt op vrouwen nu. Dus ik heb gekookt
Daar dacht ik dus ook aan. Ik had al plaatjes gegoogled, maar zag er toch maar vanaf.quote:
Jawel. Wifi op de iPhone, iPad, PS3. En een kabel dwars door de gang, slaapkamer, badkamer en studeerkame rheen (thanks UPC, dat je nieuwe modem zwakker is en dus in de meterkast moet staan bij t entry-point wat bij mij op de fokking gallerij is).quote:
Ik vidn t carnaval outfitsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:59 schreef LeBeau het volgende:
Onesies van de Primark.
Afgelopen jaar was het kerstfeest van werk in een hotel in het centrum van Zaandam, en kwam ik voor het eerst in aanraking met een Primark. Ik moet zeggen dat ik die onesies er wel grappig uit vond zien, en dat ze me ook wel warm/comfortabel leken, maar het is niet iets wat ik ooit zou dragen als er ook maar een kans is dat een ander levend wezen me zou zien.
[..]
Daar dacht ik dus ook aan. Ik had al plaatjes gegoogled, maar zag er toch maar vanaf.
Misschien zong hij er wel bij, in z'n hoofd. "You can keeeep your hat on..." Schandaal op de werkvloer!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:03 schreef Ang3l het volgende:
Oke
IK zat te strippen voor mijn baas blijkbaar. Hij keek raar.
Ik heb een wollen vest aan en met de zon op t raam is t warm, dus ik ontknoopte hem. Maar met 1 hand omdat de ander vanalles aan t aanklikken was op t schemr met de muis. Daardoor ging t heeeeel traag.... en toen keek ie wat vreemd naar me
Ik zong er niet eens bij!
Skandal Im Sperrbezirk!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Misschien zong hij er wel bij, in z'n hoofd. "You can keeeep your hat on..." Schandaal op de werkvloer!
Dat klinkt als de titel van een foute Duitse pornofilm.quote:
Bijna goedquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:13 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat klinkt als de titel van een foute Duitse pornofilm.
Nee, wie wil er nu aantrekkelijk gevonden worden? Gatver, dat wil toch niemand?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:40 schreef Aiciu het volgende:
Als ze nou een normaal gesprek voeren maar te vaak merk ik dat ik gewoon een lustobject ben.
Als ik dat wil zijn word ik wel een manhoer
Kunnen we het even hebben over de jongens van begin twintig die met bakken tegelijk (ik denk dat ze samen een bus huren ofzo) achter kerels van in de veertig aanzitten? Moet je eens kijken bij een feest als Bear Necessity bijvoorbeeld. Ang3l in z'n groene kroketbroek op Valentijnsdag is er niks bij, er vallen nog net geen gewonden. Niet om ze over één kam te scheren, maar het gebeurt superveel als ze single zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:42 schreef Prins_Pils het volgende:
Sowieso al te vaak gezien, veertigers die met veel jongeren omgaan maar er alleen maar misbruik van maken om de seks. Niet om ze over één kam te scheren, maar het gebeurt superveel als ze single zijn.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Luigi het volgende:
Hebben jullie homo's verstand van koffie misschien?
Nee, van koffie!quote:
Als hij niet zomaar seks met een willekeurig iemand wil hebben dan is daar toch niks mis mee? Of eerst iemand in ieder geval een klein beetje wil leren kennen voordat hij erop klimt? Het komt op mij niet over alsof hij niet aantrekkelijk gevonden wil worden, maar dat hij wel net iets meer wil dan alleen dat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:41 schreef Dirk het volgende:
[..]
Nee, wie wil er nu aantrekkelijk gevonden worden? Gatver, dat wil toch niemand?.
En sex moet je zeker niet te vaak hebben, want daar beleeft niemand lol aan..
Dit vraagt om uitleg/foto's.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:45 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ang3l in z'n groene kroketbroek op Valentijnsdag
Ja. Een vriend van mij ziet eruit als 'n vleesgeworden Kapitein Haddock en de kipjes zijn niet van 'm af te slaan. En hij vindt dat leuk. "Misbruiken maken van de seks" kan ik dacht écht niet noemen.quote:
HEY, SEX?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als hij niet zomaar seks met een willekeurig iemand wil hebben dan is daar toch niks mis mee? Of eerst iemand in ieder geval een klein beetje wil leren kennen voordat hij erop klimt? Het komt op mij niet over alsof hij niet aantrekkelijk gevonden wil worden, maar dat hij wel net iets meer wil dan alleen dat.
Wanneer ik een gesprek probeer te voeren om iemand in ieder geval een beetje te leren kennen en het onderwerp direct naar "HEY, SEX?" gaat dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
Ja, daar twijfel ik dus over. Ik vind koffie lekker, maar ben een beetje klaar met de standaard snelfiltermaling dinges. Plus dat ik de enige ben die koffie drinkt en dan is zo'n pot zetten vaak teveel van het goede (minimum is 4 bakkies ofzo). Dus ik dacht aan óf zo'n goedkope Nespresso, of een elektrisch bonenmalertje zodat ik zelf boontjes kan kiezen en malen.quote:
Als ik nou dingen ga roepen als "I'd love to grind your bones" dan is dat EN een mengeling van twee talen, EN verkeerd meervoud EN totaal niet platosnisch. Dus ik roep t niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:50 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik dus over. Ik vind koffie lekker, maar ben een beetje klaar met de standaard snelfiltermaling dinges. Plus dat ik de enige ben die koffie drinkt en dan is zo'n pot zetten vaak teveel van het goede (minimum is 4 bakkies ofzo). Dus ik dacht aan óf zo'n goedkope Nespresso, of een elektrisch bonenmalertje zodat ik zelf boontjes kan kiezen en malen.
Is dit een soort van "Waar is Wallie?" foto, alleen dan met Ang3l? Want ik zie hem niet.quote:
Ok.quote:
quote:
Ik merk dat veel jonge homo's bijna allergisch zijn voor sex.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:48 schreef LeBeau het volgende:
Als hij niet zomaar seks met een willekeurig iemand wil hebben dan is daar toch niks mis mee? Of eerst iemand in ieder geval een klein beetje wil leren kennen voordat hij erop klimt? Het komt op mij niet over alsof hij niet aantrekkelijk gevonden wil worden, maar dat hij wel net iets meer wil dan alleen dat.
Wanneer ik een gesprek probeer te voeren om iemand in ieder geval een beetje te leren kennen en het onderwerp direct naar "HEY, SEX?" gaat dan ben ik er eigenlijk ook wel klaar mee.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik merk dat veel jonge homo's bijna allergisch zijn voor sex.
Daar begrijp ik echt geen reet van.
Er zijn BER-GEN leuke jongens om uit te kiezen, er is wederzijdse interesse, maar nee we hebben geen sex want "ieuw".
Jezus, toen ik 17 was was ik net een ongesterilizeerde puppy die 'n geprakte viagrapil in z'n eten had..
Ja, want wij hebben nog nooit gepraat en ik weet helemaal niks van je.quote:
Toen ik 17 was kende ik echt geen één enkele andere homo. Niet in het kleine kutdorp waar ik woonde, en niet in het kleine Christenlijke kutdorp waar ik op school zat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik merk dat veel jonge homo's bijna allergisch zijn voor sex.
Daar begrijp ik echt geen reet van.
Er zijn BER-GEN leuke jongens om uit te kiezen, er is wederzijdse interesse, maar nee we hebben geen sex want "ieuw".
Jezus, toen ik 17 was was ik net een ongesterilizeerde puppy die 'n geprakte viagrapil in z'n eten had..
Echt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:54 schreef Luigi het volgende:
Dat sex ieuw vinden is toch ook een japans probleem oid? Las er iets over laatst. Ergens.
Ik verwacht ook niet dat iedereen hetzelfde is, maar ik verbaas me daar wel over.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat jij zo was wil niet zeggen dat iedereen zo is op 17 he?
Ik heb t op 17 1x geprobeerd./... en ik was voor jaren genezen.
Maar dat zegt toch niks over je sexdrive?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef LeBeau het volgende:
Toen ik 17 was kende ik echt geen één enkele andere homo. Niet in het kleine kutdorp waar ik woonde, en niet in het kleine Christenlijke kutdorp waar ik op school zat.
Nee inderdaad niet, maar wel iets over de manier waarop je die kunt oplossenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niks over je sexdrive?
Toen ik 17 was, was ik compleet content met de dagelijkse handoplegging, en had ik nooit het gevoel dat ik iemand anders nodig had om mij in mijn seksuele behoeftes te voldoen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Maar dat zegt toch niks over je sexdrive?
Misschien overschaduwt de angst om homo te zijn wle de interessequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:01 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat iedereen hetzelfde is, maar ik verbaas me daar wel over.
Als puber gaat je sexdrive toch door het dak?
En dan heb ik het niet meteen over keihard neuken enzo, maar er is niet eens INTERESSE.
Heel herkenbaar... al was mijn kutdorp niet zo heul klein en zat ik op een openbare basisschool...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toen ik 17 was kende ik echt geen één enkele andere homo. Niet in het kleine kutdorp waar ik woonde, en niet in het kleine Christenlijke kutdorp waar ik op school zat.
Ja oke, we hebben wilde gesprekken en je zag me naakt, maar verder toch niks?! En nu al meteen seks?!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, want wij hebben nog nooit gepraat en ik weet helemaal niks van je.
Jij bood het aan!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja oke, we hebben wilde gesprekken en je zag me naakt, maar verder toch niks?! En nu al meteen seks?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |