Ik wacht op jequote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemt
Ik weet niet meer hoe gay.nl werktquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Nu ik er zo over nadenk he.. valt jullie dat ook op?
Gay.nl is minder op puur seks gericht, daar krijg ik bezoekers die meestal eigen leeftijd zijn.
Planetromeo is meer op seks gericht en daar krijg ik bezoekers die meestal ouder zijn.
meer niet dan wel iig :xquote:
welkequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:53 schreef Prins_Pils het volgende:
Op gay.nl zijn er ook twee of drie waanzinnig lelijke users die zichzelf soms drie keer per dag in de spotlight zetten á 1.40 per keerHoe wanhopig kun je zijn? Ik erger me er alleen maar kapot aan dat hun kutkop weer in beeld staat
Haha, heel stiekem vond die het maar al te fijn..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:55 schreef Prins_Pils het volgende:
Hehe, dat ken ik... SPIJT dat-ie de volgende dag had dat-ie het met een jongen had gedaan!
(was nog mijn beste vriend ook... maar heeft de vriendschap niet verziekt gelukkig)
Jep, die ook. En Worldofjohnny uit Gouda, zo heet hij nu, maar die verandert zijn naam en profielfoto steeds. Herken hem toch wel... is steeds dezelfde..quote:
Het was inderdaad aangenaam, ook voor hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Haha, heel stiekem vond die het maar al te fijn..
De grijze zone is veel groter, dan dat zwart/wit...
Die ik net zei is irl echt lelijk, en vet kleinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jep, die ook. En Worldofjohnny uit Gouda, zo heet hij nu, maar die verandert zijn naam en profielfoto steeds. Herken hem toch wel... is steeds dezelfde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |