Jaquote:
Ja dat waren de 40+ers van 2 weken ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:30 schreef Prins_Pils het volgende:
Waardeloos dus. Allemaal bejaard ook?
Voor mij (ons) welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
40 + is toch niet perse verkeerd?
Je kunt toch instellen dat je alleen profielen wilt zien tot een bepaalde leeftijd? Mensen kunnen dan nog wel berichten sturen, maar de app haalt dan alle bejaarden eruit..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:32 schreef Cosmo. het volgende:
Ohja, en als ik neerzet dat ik geen oude mensen wil dan komt er serieus commentaar opleeftijdsdiscriminatie enzo
Seriously?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:28 schreef Cosmo. het volgende:
Random voorbeelden:
Radiant eyes + sexy smile = you're a cute guy
Cosmo,ik zit eerder aan zeehondje te denken dan aan een vis
Hey zin om samen naar een sauna schuimparty te gaan?
Hi *foto van penis* *foto van kont*
Hola
Neuken?
Waar jij dan?
[b]Werk jij bij de H?[/b]
Nah...quote:
Ja dat sowieso, maar anderen kunnen je zien hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch instellen dat je alleen profielen wilt zien tot een bepaalde leeftijd? Mensen kunnen dan nog wel berichten sturen, maar de app haalt dan alle bejaarden eruit..
Wordt hetero!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:38 schreef Cosmo. het volgende:
Mannenhet is dat er een aantal lekkere exemplaren tussen zitten, maar anders
Aint gonna happenquote:
Dan niet zo jankenquote:
egt?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:40 schreef Aiciu het volgende:
Ja egt.
Als ze nou een normaal gesprek voeren maar te vaak merk ik dat ik gewoon een lustobject ben.
Als ik dat wil zijn word ik wel een manhoer
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemtquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Mijn gevoel (mijn interpretatie van jou post/PI etc) zegt dat je me te serieus neemt
Ik wil gewoon leuke jongens ontdekken en evt meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
egt?
Oh god... meneer wordt gezien als lustobject... stel je voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |