Nee dit is wel heel erg op het randje...quote:
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
Wiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Jij ging slapen en ik ben altijd warmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.
Meh rare jongenquote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen shirt meer aanDe rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ooh... ik dacht de rest als in de hele groep die op dat moment bij je isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
trui, boxer, broek, sokken, schoenen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooh... ik dacht de rest als in de hele groep die op dat moment bij je is
Je kunt toch ook gewoon een boel jongens uit de bar opgepikt hebben?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:06 schreef Aiciu het volgende:
[..]![]()
Maar heel veel vrienden van mij zijn lelijk
Haha, ja maar ik ben kieskeurigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon een boel jongens uit de bar opgepikt hebben?
pfffft...quote:
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neukenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je een boel mannen uit de bar meeneemt, dan kun je nog steeds lekker kieskeurig zijn.
Omdat mannen in de bar meestal nog hun t-shirt aan hebben. Als je nu gewoon meerdere meeneemt, kun je beter aan vleeskeuring doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neuken![]()
Of hij mij
Aaaaah *knuffel*quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:15 schreef Cosmo. het volgende:
* Cosmo. zoekt zijn eenzame en koude bed op
Pak je knuffel maar en slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:15 schreef Cosmo. het volgende:
* Cosmo. zoekt zijn eenzame en koude bed op
Eh... omdat het kan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon één en hem dan kapot neuken![]()
Of hij mij
Had ik maar 1quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Pak je knuffel maar en slaap lekker
Nou... open Grindr en nodig iemand uit...quote:
niks leuksquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... open Grindr en nodig iemand uit...
maar ik ben jou nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ik had in amsterdam meteen 6 berichten binnen 1 min hoor
Je hebt het, of je hebt het niet he.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef Aiciu het volgende:
[..]
ik had in amsterdam meteen 6 berichten binnen 1 min hoor
jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:25 schreef Cosmo. het volgende:
zeker van die bejaarden met die fantastische pickuplines
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt het, of je hebt het niet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |