Nee dit is wel heel erg op het randje...quote:
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
Wiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... Cosmo? Er is iemand die naar je vraagt...
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik heb het koudTegen wie mag ik aankruipen om op te warmen?
Jij ging slapen en ik ben altijd warmquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is wel lekker warm zodra je hem hebt opgewarmd.
Meh rare jongenquote:
Nee en nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:38 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Jij ging slapen en ik ben altijd warm
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik zo dit liedje in m'n hoofd?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Omdat mijn persoonlijkheid wel koud is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb geen shirt meer aanDe rest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ooh... ik dacht de rest als in de hele groep die op dat moment bij je isquote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:01 schreef Aiciu het volgende:
[..]
trui, boxer, broek, sokken, schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |