Maar hij wil niet toegeven dat die Bi is of?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:59 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het was inderdaad aangenaam, ook voor hem
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:00 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Die ik net zei is irl echt lelijk, en vet klein
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar hij wil niet toegeven dat die Bi is of?
Ja foto's.. nog een psycho ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/
EDIT: vóór ik ze had aangeklikt en groot in beeld kreeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:01 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Jadedreality? Zijn foto's vallen nog wel mee zo op het eerste gezicht. http://gay.nl/jadedreality/
Gewoon gay dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaDat heeft hem ertoe bewogen minder te gaan drinken
Wat zei je tegen hem: "het ligt niet aan de drank, jonge"...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hij vertelde vorige week nog dat-ie laatst in een dronken bui gepijpt is door een mannelijke collegaDat heeft hem ertoe bewogen minder te gaan drinken
Want?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:05 schreef wonderer het volgende:
Ik ben best tevreden over OKCupid, maar ik weet niet of dat ook in Nederland gaat werken.
Mnahquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zei je tegen hem: "het ligt niet aan de drank, jonge"...
Zie afbeelding die ik erin heb ge-editquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? die jonge zit met zichzelf in de knoop...
Ik heb bij de atletiek wel een gaycrush op een vrouwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of bi, wat stiekem iedereen is (geloof ik).
Of er veel mensen in Nederland gebruik van maken.quote:
Ohja, het is ook nooit 50/50 he.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb bij de atletiek wel een gaycrush op een vrouw![]()
Maar ik ben echt maar hooguit 20%bi dan hoor
Oh zo, ja weet niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of er veel mensen in Nederland gebruik van maken.
Het komt over alsof hij van zichzelf weet dat ie homo is, maar hier alleen aan toe kan/durft te geven wanneer hij teveel gezopen heeft, nu minder gaat zuipen omdat hij dit dus niet meer wil want dat is niet normaal...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? die jonge zit met zichzelf in de knoop...
Ja, ik vind dat ergens toch vreemd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het komt over alsof hij van zichzelf weet dat ie homo is, maar hier alleen aan toe kan/durft te geven wanneer hij teveel gezopen heeft, nu minder gaat zuipen omdat hij dit dus niet meer wil want dat is niet normaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |