Zo had ik er nog niet over nagedacht! Kortzichtig als ze zijn denken ze dan 'Die-en-die gedraagt zich 'normaal', het is een nicht die zich heeft aangepast, dan kunnen die andere nichten dat ook maar die verdommen het', terwijl dat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar weet je wat je dan krijgt?
"zie je wel dat homo,s zich "normaal" kunnen gedragen, die nichten zijn gewoon aanstellers"
Dat dus.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:46 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Zo had ik er nog niet over nagedacht! Kortzichtig als ze zijn denken ze dan 'Die-en-die gedraagt zich 'normaal', dan kunnen die nichten dat ook maar die verdommen het', terwijl dat nergens op slaat.
"popjes"....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:49 schreef Prins_Pils het volgende:
Maar popjes, ik ga nog een heel kort wandelingetje maken en dan naar bed.. Oant moarn!![]()
Helaas zijn daarvoor teveel onzekere jochies op de wereld.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:50 schreef wonderer het volgende:
Als iedereen gewoon zichzelf kon zijn zonder erop te worden afgerekend...
Oke poppetje....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Doe ik wel vaker voor het slapengaan, even een kwartiertje eruit en de gedachten van de dag verwerken
Hm, misschien ga ik dat ook even doen zo...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Doe ik wel vaker voor het slapengaan, even een kwartiertje eruit en de gedachten van de dag verwerken
Had ik ook eens in mijn kennissenkring, een jongen... 'homo's dit dat duivel bah vies gatver burn in hell', en uiteindelijk is hij met mij meegelift om de kast uit te komenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Helaas zijn daarvoor teveel onzekere jochies op de wereld.
Wauuww, hoe sexy ben jij wel niet !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:52 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Had ik ook eens in mijn kennissenkring, een jongen... 'homo's dit dat duivel bah vies gatver burn in hell', en uiteindelijk is hij met mij meegelift om de kast uit te komen
Er staan geen foto's in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Zie mijn photoboek, en als je heeel goed zoekt hier kun je mijn voornaam vinden
Laterrrquote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:59 schreef Prins_Pils het volgende:
Ohja klopt, het is al laat...
En nu ga ik echt
Als ik dronken ben dan ga ik dansen (normaal niet zo) en zit ik graag aan de borsten van wildvreemde vrouwen, die er helemaal geen probleem mee hebben als ik eerst "MAAKT NIET UIT, IK BEN HOMO!" roep. Wat zegt dat over mij? Dat het goed is dat ik niet te vaak naar de kroeg ga?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:36 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens 'wie dronken is spreekt altijd de waarheid'.. cq gedraagt zich hoe-ie eigenlijk echt is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |