quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
[..]
Found it! In de donkere krochten van een heul oude harddisk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Platonisch kijken?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 08:41 schreef LeBeau het volgende:
Hoi Luigi. Het toilet hier doet een beetje raar, kun je komen kijken?
Uiteraard! Platonisch en discreet.quote:
De onesies, snuggies, Grindr, Gay.nl, het afzuigen van schijnbaar heteroseksuele collegae, of het 'hoe gay/bi/hetero ben je' gebeuren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:14 schreef Dirk het volgende:
Ik sta echt met mijn oren (ogen?) te klapperen na sommige posts van vannacht.
Ik ben echt een klusser van niks, btw.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:09 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uiteraard! Platonisch en discreet.
Iemand wiens username en icon Luigi is moet op z'n minst toch wat weten van pijpen loodgieterij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik ben echt een klusser van niks, btw.
Nee, maar de moeite die je hebt genomen wordt alsnog gewaardeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
*trekt snel shirt uit*
Heb ik mezelf nog kunnen redden?!
Ik mag thuis geen schilderij meer ophangen dus. Als in echt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:22 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Iemand wiens username en icon Luigi is moet op z'n minst toch wat weten van pijpen loodgieterij.
Wat moet ze met een hetero man als je niet eens kan klussen? Je moet wel extreem goed zijn in bed.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:27 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik mag thuis geen schilderij meer ophangen dus. Als in echt.
Zeker niet nadat een loodzware lijst achter de bank naar beneden kwam en mevrouw Luigi bijna scalpeerde.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat moet ze met een hetero man als je niet eens kan klussen? Je moet wel extreem goed zijn in bed.
Dat zou ik eerder een blessing noemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:31 schreef Luigi het volgende:
Is een bless een homonaam voor een piemel van 22cm?
Dan is een witte haarpluk toch niet het eerste waar ik aan denk. Maar dat hele paard gebeuren maakt de hele 'piemel van 22 centimeter' opmerking wel weer passend.quote:bles
langwerpige, witte aftekening over de neusrug van een paardenhoofd, die loopt tot aan de neusgaten
Snap je mevrouw Luigi nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:39 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan is een witte haarpluk toch niet het eerste waar ik aan denk. Maar dat hele paard gebeuren maakt de hele 'piemel van 22 centimeter' opmerking wel weer passend.
Wellicht. Heb je een snor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |