Als hij dit kan kan hij alles.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR weet alles van iedereen.
LR, vertel eens iets interessants over GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Korfbal, wat een hekel heb ik eraan zegTypisch zo'n sport die leuk is om 1x in de 25 jaar te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er zondags smorgens niet voor opstaan.
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:11 schreef J.Pistone het volgende:
OP (tot de laatste foto.![]()
Zaterdag gaat het weer beginnen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Omloop het Volk > Omloop het Nieuwsblad
Met een glimlach op zijn gezicht kan hij de beslommeringen van de middelbare school weer eventjes achter zich latenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho was vandaag om 4 uur klaar.
Ik denk dat hij tevreden thuis komt met deze OP
Misschien nog even zn favoriete darter toevoegen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een glimlach op zijn gezicht kan hij de beslommeringen van de middelbare school weer eventjes achter zich laten
Bazenserie was datquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat de serie "De School" een grote misser heeft gemaakt, door niet Stijn maar andere 4 HAVO-leerlingen te volgen in de serie
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Door Ben eet ik nu ook tosti's met chilisaus
Ik vond die coördinator ofzo heel goed, misschien had hij hier en daar wat strenger mogen zijn maar wel een persoon die er écht voor leerlingen is.quote:
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat de serie "De School" een grote misser heeft gemaakt, door niet Stijn maar andere 4 HAVO-leerlingen te volgen in de serie![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik vond die coördinator ofzo heel goed, misschien had hij hier en daar wat strenger mogen zijn maar wel een persoon die er écht voor leerlingen is.
http://www.dumpert.nl/med(...)efeliciteerd_eh.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.
Die brugklasser waarbij een flesje in de tas had gelekt en hij dus een nieuw boek moest betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Die was echt super. Wij hadden echt van zeikerige figuren op de middelbare school maar dit is iemand waar je met plezier mee wil komen praten.
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.
Haha, ja dat was echt een lief jongetjequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Die brugklasser waarbij een flesje in de tas had gelekt en hij dus een nieuw boek moest betalen.
Nee, dat was internethooligan Rens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.
En vandaag zijn we bij Stijn, ookwel Ajacied422.En dan trots laten zien hoeveel posts hij heeft enzo.
Ik zou kijken.
Wat doe jij zoal in je leven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.
En vandaag zijn we bij Stijn, ookwel Ajacied422.En dan trots laten zien hoeveel posts hij heeft enzo.
Ik zou kijken.
Ja die was al behoorlijk slim, samen met die man de 2ehans boeken op bol.com afstruinen naar het goedkoopste boek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, ja dat was echt een lief jongetjeOok wel heel slim volgens mij
Die vrouw balend om het verdwijnen van Hyvesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat was internethooligan Rens.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in je leven?
Niets, gewoon niets.
Waarom?
Je bent zelf een waarom
Er moet toch een reden voor zijn
Krijg de teringpotverdikkeme
oquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat was internethooligan Rens.
12?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
Ik heb net twee Glenfiddichjes gehaald. Ik kan weer even vooruit.
Ah okequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta bekend om ''omdat het kan''
Bij wie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta bekend om ''omdat het kan''
niks mis mee.quote:
Jaloers op die pizza..quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks pizza vreten
huiswerk maken
europa liek
Lekker retroquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel die van donderdag 12 december quoten.
ik luister
ben er verder niet zo in thuis hoor, dus echt verrassende aanraders heb ik nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
niks mis mee.
Ik moet ook nog nieuw flesje halen omdat mn Japanse doos nog steeds niet is bezorgdMaar ik weet nog niet wat precies.
Tips zijn welkom
via de stream ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaloers op die pizza..
Fucking slavinken hier..
Maare, ga je geen darts kijken?
Je hebt versie 12 december nodig.quote:
Moet dit no7u?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel die van donderdag 12 december quoten.
ik luister
Dat zei Stinho ook al. Wat een chanante fout.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt versie 12 december nodig.
[..]
Moet dit no7u?
quote:
Ah, ik zie Schaken ze wel aantrekken als hij speelt zondag.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg deze net door van onze goede vriend Saind
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/SGoDh![]()
Iemand die zulke schoenen draagt schop ik gelijk dood.
Direct rood zou terecht zijn in dat geval.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ik zie Schaken ze wel aantrekken als hij speelt zondag.
Inderdaad, voor het in diskrediet brengen van de voetbalsportquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Direct rood zou terecht zijn in dat geval.
Laat onsquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou je maar druk moeten maken om voetbalschoenen.
Ik ga het over een kwartier luisteren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut. Dit nummer escaleert een beetje vanaf 3:00.
maar het boeit mij helemaal niks hoor!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zou je maar druk moeten maken om voetbalschoenen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JOHANNES!!!!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een glimlach op zijn gezicht kan hij de beslommeringen van de middelbare school weer eventjes achter zich laten
Mc Aklim & Bombeboy lijken me gewoon 2 hardwerkende eerlijke Nederlanders.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kwam EMMERSquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JOHANNES!!!!!!!
https://www.facebook.com/photo.php?v=663677740360322
Ze hebben net als GGMM niet naar de context gekeken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland snappen ze niets van die opmerking over Mourinho door Sierd.
Dan worden er heel wat mondjes gesnoerd. #blessquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, ik zie Schaken ze wel aantrekken als hij speelt zondag.
Ik zat op m'n werk en het was dus onmogelijk voor mij om naar de context te kijken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben net als GGMM niet naar de context gekeken.
Dus ondanks het feit dat je niet wist waar het over ging wilde je toch iemand de les lezen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zat op m'n werk en het was dus onmogelijk voor mij om naar de context te kijken.
Dat zeker. Ze beschrijven enkel de problemen die zich op de straat afspelen. Zie thema's als eerwraak, het uiteenvallen van de Marokkaanse gemeenschap en meer.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:15 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Mc Aklim & Bombeboy lijken me gewoon 2 hardwerkende eerlijke Nederlanders.
Zoals je zelf ook al zeer terecht aangaf was je informatie nogal onvolledig en vreemd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus ondanks het feit dat je niet wist waar het over ging wilde je toch iemand de les lezen.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zeer terecht aangaf was je informatie nogal onvolledig en vreemd.
Iemand die het filmpje had gezien zou geen enkele twijfel hebben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook al zeer terecht aangaf was je informatie nogal onvolledig en vreemd.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik krijg deze net door van onze goede vriend Saind
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/SGoDh![]()
Iemand die zulke schoenen draagt schop ik gelijk dood.
Inderdaad, moet toch wel een subsidie van kunst&cultuur voor deze knapen beschikbaar zijn om hun artistieke talenten verder te kunnen ontplooien ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Ze beschrijven enkel de problemen die zich op de straat afspelen. Zie thema's als eerwraak, het uiteenvallen van de Marokkaanse gemeenschap en meer.
Knap hoe ze het op een dusdanig artistieke wijze weten te verwoorden.
Ik heb één jaar op groene schoenen gelopen, maar die paste wel perfect bij het tenue.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]![]()
Voetballers die niet met zwarte schoenen of schoenen die bij het tenue passen spelen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JOHANNES!!!!!!!
https://www.facebook.com/photo.php?v=663677740360322
quote:Pelle heeft zijn trucje vorige week al laten zien...wegkomen met wanstaltig gedrag!
Wat heeft Sierd over Mourinho gezegd?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland snappen ze niets van die opmerking over Mourinho door Sierd.
https://vine.co/v/MKZx5FX2lHlquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat heeft Sierd over Mourinho gezegd?
Sierdquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
https://vine.co/v/MKZx5FX2lHl
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
https://vine.co/v/MKZx5FX2lHl
Je kan trouwens alleen een curling clinic aanvragen in Groningenquote:
18.00quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef Cavaliers het volgende:
Hoe laat gaan we voorbeschouwen op RTL7?
Gaat er iemand kijken dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
er is nog geen wedstrijdtopic.
maar ik ga even huiswerk maken
ikke welquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Wie wil er een potje Curve Fever?
Geen dankquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
er is nog geen wedstrijdtopic.
maar ik ga even huiswerk maken
willen altijd maar ben benieuwd of dat nog een keer luktquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat er iemand kijken dan?
Zou Red Bull Ajax nog een keer willen vernederen?
Van Nicki?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godsamme wat een lekker plaatje weer.
Oké kom wel weer. Mobiel donder ik bij deze de hoek in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Er zijn nog plekken vrij mensen
Room: redbull
WW: issmerig
wat voor spel is het?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Er zijn nog plekken vrij mensen
Room: redbull
WW: issmerig
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel maar wat houdt het in?
Kort door de bocht genomen is het Snake tegen elkaar met wat leuke attributen erbij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel maar wat houdt het in?
Nickiquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak wel een nieuwe
FOK!!
nicki
[..]
NEE IK
rot opquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak wel een nieuwe
FOK!!
nicki
[..]
NEE IK
kom nou gewoon, dan kunnen we gamen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier ook twee man
rot op met je kutnicki.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
kom nou gewoon, dan kunnen we gamen.
Liever een date met Nick.quote:
Ondanks dat ik vele geniale Curlmoves heb aanschouwd denk ik dat ik zelf ook een amateur ben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan trouwens alleen een curling clinic aanvragen in Groningen
Zit je dus met notoire amateurs opgescheept
Ja leuk als je toetsenbord 3x niet reageert.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Davy kan er echt niks van.
Daar ga je een zware dobber aan krijgen denk ik, aangezien Nick al onder de pannen isquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever een date met Nick.
[..]
Ondanks dat ik vele geniale Curlmoves heb aanschouwd denk ik dat ik zelf ook een amateur ben.
Kutsmoes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk als je toetsenbord 3x niet reageert.
Kom we doen iedereen bij elkaar.
Hoe is het om GGMM aan de winst te helpen? Beetje sneu dat hij het niet op eigen kracht kan trouwens.quote:
Gij ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cheats hebben en nog onder me eindigen.
Jij hebt verloren van GGMM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet had ik (bijna) gewonnen.
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.quote:
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel 52 punten. (of meer)
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
Ik mag mn naam niet eens opgevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.
http://curvefever.com/play2.php
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.
Je hangt dus mijn filosofie aan, klasse!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.
Ja... dit inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
tong80 kennelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
Dit inderdaad, bij ons is nog ruimte!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Snel Johannes, join. Het Dream Team is dan weer bij elkaar.
Toto69quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Wie de fuck is Totobaas. Verslaafde.
Toto69, maar maak eens een room aan. Straks moet ik Ajax nog geconcentreerd kijkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Cavaliers het volgende:
Wie de fuck is Totobaas. Verslaafde.
Wat een team verrader die Snowbells.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Vooral die snowbells
Gelukkig heb ik hem goed de les gelezen
Ik quote je maar effe, anders lijkt het net alsof niemand een neuk geeftquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:28 schreef TwenteFC het volgende:
Nieuwe foon gekocht
[ afbeelding ]
En terecht, dat niemand een neuk geeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik quote je maar effe, anders lijkt het net alsof niemand een neuk geeft
Kun je je tegoed doen aan zulks.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1 dag en dan weer weekend
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kun je je tegoed doen aan zulks.
Nee hoor, ik ben een uur eerder naar huis gegaan en ik heb nu al weekendquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 1 dag en dan weer weekend
Ik heb daar anders niet zoveel mee op, maar ik vond dit wel alleraardigst.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
IK BEN NU EEN CURVEFEVER KAMER AAN HET MAKEN
Ik doe nog wel 1 potje mee voordat WIDM begintquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren één keer geprobeerd. Ik zoog.quote:
Is leuk manquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren één keer geprobeerd. Ik zoog.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga mijn dochter op bed doen. Als ik dan niet in slaap gevallen ben, doe ik mee.quote:
Ik kom er niet in. Moet me registreren. Geen zin in.quote:
Je kan ook al guestquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kom er niet in. Moet me registreren. Geen zin in.
Jij bent echt een pijnlijke hipster rond dit soort dingen. Net als van die mensen die enkel kunnen zeggen "Ken ik al"quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een gejat spel, dat in 2006 populair was en de hype in 2007 dood ging.
Dat heb ik al lang gezegd: Kut spel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent echt een pijnlijke hipster rond dit soort dingen. Net als van die mensen die enkel kunnen zeggen "Ken ik al"
Ja fijn, maar dan heb je nog wel een mening over het filmpje.
Niet weten dat CF weer helemaal in isquote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So are corduroy pants, but they still suck.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet weten dat CF weer helemaal in is
Nederlands graag. Mensen met een IQ van onder de 100 snappen dit nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
So are corduroy pants, but they still suck.
http://translate.google.comquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nederlands graag. Mensen met een IQ van onder de 100 snappen dit niet
Dat zijn broeken met een losse binnenkant, waar normaal de ham en kaas zit in het stuk vleesquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nederlands graag. Mensen met een IQ van onder de 100 snappen dit niet
Ah, bedankt LRquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn broeken met een losse binnenkant, waar normaal de ham en kaas zit in het stuk vlees
Vervelende mensen zijn dat ja, zal nog eens wat delen godverdomme. denk ik dan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net als van die mensen die enkel kunnen zeggen "Ken ik al"
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Tarado het volgende:
In welk doel zal v/d Hoorn er vanavond eentje maken?
Inderdaad. Nodeloos kwetsen is het gewoon. Emotioneel iemand tot op de grond willen afbrekenquote:Op donderdag 27 februari 2014 21:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Vervelende mensen zijn dat ja, zal nog eens wat delen godverdomme. denk ik dan.
Hoi Ron. Heeft Ajax je week al iets weten op te fleuren?quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie is dat? Daar heb ik volgens mij ooit seks mee gehad. Wat ik me er van kan herinneren tenminste.quote:
Dat ben ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie is dat? Daar heb ik volgens mij ooit seks mee gehad. Wat ik me er van kan herinneren tenminste.
quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
Heeft die kneus van een van barnevled oook nog gewonnen verdomme
tis watquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
van die andere vetklep?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
Geen idee. Ik ga Diablo eens proberen met de nieuwe patch. Ik verveel mij ernstig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er nog ergens een Curve Fever game?
Je verveelt je wel vaak heb ik het ideequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga Diablo eens proberen met de nieuwe patch. Ik verveel mij ernstig.
Valt tegen. Ik ben juist zeer bedreven in het voor mij uit staren met muziek op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verveelt je wel vaak heb ik het idee.
Misschien moet je kunstschilder worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik ben juist zeer bedreven in het voor mij uit staren met muziek op.
Ik zou wel een redelijk schrijver van fictie en andere onzin zijn denk ik. Kunstschilder mis ik de aanleg voor dan wordt het al snel moderne kunst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je kunstschilder worden.
Ach je moet gewoon iets origineels verzinnen met kunst schilderen en iedereen vindt het schitterendquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een redelijk schrijver van fictie en andere onzin zijn denk ik. Kunstschilder mis ik de aanleg voor dan wordt het al snel moderne kunst.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ter info, dit luister ik nu
Nee. Net wel zeik, maar dan ook echt zeiknat geregend. Tropische regenbui over mijn hoofd ineens.quote:
waarom noem je mij aids tyron?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:30 schreef Tyron het volgende:
niet naar het ajax topic jongens
al het aids is aanwezig en post
litmanen, jr smoofie
noem ze maar op
;Squote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom noem je mij aids tyron?
zijn we ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrienden waren
oke vooruit dan maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oke
maar niet meer mij aids noemen
dat is niet aardig
christian eriksen is een beest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |