Dat ben ik.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wie is dat? Daar heb ik volgens mij ooit seks mee gehad. Wat ik me er van kan herinneren tenminste.
quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
Heeft die kneus van een van barnevled oook nog gewonnen verdomme
tis watquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
van die andere vetklep?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutavond
Geen idee. Ik ga Diablo eens proberen met de nieuwe patch. Ik verveel mij ernstig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er nog ergens een Curve Fever game?
Je verveelt je wel vaak heb ik het ideequote:Op donderdag 27 februari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ga Diablo eens proberen met de nieuwe patch. Ik verveel mij ernstig.
Valt tegen. Ik ben juist zeer bedreven in het voor mij uit staren met muziek op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je verveelt je wel vaak heb ik het idee.
Misschien moet je kunstschilder worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt tegen. Ik ben juist zeer bedreven in het voor mij uit staren met muziek op.
Ik zou wel een redelijk schrijver van fictie en andere onzin zijn denk ik. Kunstschilder mis ik de aanleg voor dan wordt het al snel moderne kunst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je kunstschilder worden.
Ach je moet gewoon iets origineels verzinnen met kunst schilderen en iedereen vindt het schitterendquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel een redelijk schrijver van fictie en andere onzin zijn denk ik. Kunstschilder mis ik de aanleg voor dan wordt het al snel moderne kunst.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ter info, dit luister ik nu
Nee. Net wel zeik, maar dan ook echt zeiknat geregend. Tropische regenbui over mijn hoofd ineens.quote:
waarom noem je mij aids tyron?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:30 schreef Tyron het volgende:
niet naar het ajax topic jongens
al het aids is aanwezig en post
litmanen, jr smoofie
noem ze maar op
;Squote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom noem je mij aids tyron?
zijn we ookquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik dacht dat we vrienden waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |