Als hij dit kan kan hij alles.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR weet alles van iedereen.
LR, vertel eens iets interessants over GGMM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:09 schreef Mansjester het volgende:
Korfbal, wat een hekel heb ik eraan zegTypisch zo'n sport die leuk is om 1x in de 25 jaar te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er zondags smorgens niet voor opstaan.
Jaaaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:11 schreef J.Pistone het volgende:
OP (tot de laatste foto.![]()
Zaterdag gaat het weer beginnen.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Omloop het Volk > Omloop het Nieuwsblad
Met een glimlach op zijn gezicht kan hij de beslommeringen van de middelbare school weer eventjes achter zich latenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stinho was vandaag om 4 uur klaar.
Ik denk dat hij tevreden thuis komt met deze OP
Misschien nog even zn favoriete darter toevoegen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een glimlach op zijn gezicht kan hij de beslommeringen van de middelbare school weer eventjes achter zich laten
Bazenserie was datquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat de serie "De School" een grote misser heeft gemaakt, door niet Stijn maar andere 4 HAVO-leerlingen te volgen in de serie
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Door Ben eet ik nu ook tosti's met chilisaus
Ik vond die coördinator ofzo heel goed, misschien had hij hier en daar wat strenger mogen zijn maar wel een persoon die er écht voor leerlingen is.quote:
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:15 schreef Mansjester het volgende:
Ik bedenk me nu dat de serie "De School" een grote misser heeft gemaakt, door niet Stijn maar andere 4 HAVO-leerlingen te volgen in de serie![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Ik vond die coördinator ofzo heel goed, misschien had hij hier en daar wat strenger mogen zijn maar wel een persoon die er écht voor leerlingen is.
http://www.dumpert.nl/med(...)efeliciteerd_eh.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.
Die brugklasser waarbij een flesje in de tas had gelekt en hij dus een nieuw boek moest betalen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Die was echt super. Wij hadden echt van zeikerige figuren op de middelbare school maar dit is iemand waar je met plezier mee wil komen praten.
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stijn verdient een eigen serie bij man bijt hond.
Haha, ja dat was echt een lief jongetjequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Die brugklasser waarbij een flesje in de tas had gelekt en hij dus een nieuw boek moest betalen.
Nee, dat was internethooligan Rens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.
En vandaag zijn we bij Stijn, ookwel Ajacied422.En dan trots laten zien hoeveel posts hij heeft enzo.
Ik zou kijken.
Wat doe jij zoal in je leven?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit is al eens vaker langs gekomen volgens mij.
En vandaag zijn we bij Stijn, ookwel Ajacied422.En dan trots laten zien hoeveel posts hij heeft enzo.
Ik zou kijken.
Ja die was al behoorlijk slim, samen met die man de 2ehans boeken op bol.com afstruinen naar het goedkoopste boek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha, ja dat was echt een lief jongetjeOok wel heel slim volgens mij
Die vrouw balend om het verdwijnen van Hyvesquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat was internethooligan Rens.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal in je leven?
Niets, gewoon niets.
Waarom?
Je bent zelf een waarom
Er moet toch een reden voor zijn
Krijg de teringpotverdikkeme
oquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, dat was internethooligan Rens.
12?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
o
Ik heb net twee Glenfiddichjes gehaald. Ik kan weer even vooruit.
Ah okequote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta bekend om ''omdat het kan''
Bij wie?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik sta bekend om ''omdat het kan''
niks mis mee.quote:
Jaloers op die pizza..quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks pizza vreten
huiswerk maken
europa liek
Lekker retroquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet wel die van donderdag 12 december quoten.
ik luister
ben er verder niet zo in thuis hoor, dus echt verrassende aanraders heb ik nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
niks mis mee.
Ik moet ook nog nieuw flesje halen omdat mn Japanse doos nog steeds niet is bezorgdMaar ik weet nog niet wat precies.
Tips zijn welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |