Jij hebt verloren van GGMM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet had ik (bijna) gewonnen.
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.quote:
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel 52 punten. (of meer)
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
Ik mag mn naam niet eens opgevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.
http://curvefever.com/play2.php
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.
Je hangt dus mijn filosofie aan, klasse!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.
Ja... dit inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
tong80 kennelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
Dit inderdaad, bij ons is nog ruimte!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Snel Johannes, join. Het Dream Team is dan weer bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |