Gaat er iemand kijken dan?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
er is nog geen wedstrijdtopic.
maar ik ga even huiswerk maken
ikke welquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Wie wil er een potje Curve Fever?
Geen dankquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
er is nog geen wedstrijdtopic.
maar ik ga even huiswerk maken
willen altijd maar ben benieuwd of dat nog een keer luktquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gaat er iemand kijken dan?
Zou Red Bull Ajax nog een keer willen vernederen?
Van Nicki?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godsamme wat een lekker plaatje weer.
Oké kom wel weer. Mobiel donder ik bij deze de hoek in.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Er zijn nog plekken vrij mensen
Room: redbull
WW: issmerig
wat voor spel is het?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:48 schreef Mansjester het volgende:
Er zijn nog plekken vrij mensen
Room: redbull
WW: issmerig
quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel maar wat houdt het in?
Kort door de bocht genomen is het Snake tegen elkaar met wat leuke attributen erbij.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat begreep ik nog wel maar wat houdt het in?
Nickiquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak wel een nieuwe
FOK!!
nicki
[..]
NEE IK
rot opquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maak wel een nieuwe
FOK!!
nicki
[..]
NEE IK
kom nou gewoon, dan kunnen we gamen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hier ook twee man
rot op met je kutnicki.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
kom nou gewoon, dan kunnen we gamen.
Liever een date met Nick.quote:
Ondanks dat ik vele geniale Curlmoves heb aanschouwd denk ik dat ik zelf ook een amateur ben.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je kan trouwens alleen een curling clinic aanvragen in Groningen
Zit je dus met notoire amateurs opgescheept
Ja leuk als je toetsenbord 3x niet reageert.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die Davy kan er echt niks van.
Daar ga je een zware dobber aan krijgen denk ik, aangezien Nick al onder de pannen isquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Liever een date met Nick.
[..]
Ondanks dat ik vele geniale Curlmoves heb aanschouwd denk ik dat ik zelf ook een amateur ben.
Kutsmoes.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja leuk als je toetsenbord 3x niet reageert.
Kom we doen iedereen bij elkaar.
Hoe is het om GGMM aan de winst te helpen? Beetje sneu dat hij het niet op eigen kracht kan trouwens.quote:
Gij ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cheats hebben en nog onder me eindigen.
Jij hebt verloren van GGMM.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonet had ik (bijna) gewonnen.
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.quote:
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had wel 52 punten. (of meer)
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan nog, je hebt verloren van GGMM. Niemand verliest van GGMM. Die kan er geen klote van.
Ik mag mn naam niet eens opgevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg vermoeiend dat we jou altijd 2 keer alles uit moetenleggen.
http://curvefever.com/play2.php
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had gisteren meer punten dan jou in het teamspel. In het teamspel kom ik tot mijn recht.
Je hangt dus mijn filosofie aan, klasse!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn individuele score interesseert me niet, het gaat om het teambelang. De winst. Zonde dat jouw ego belangrijker is dan het team. Want de kracht van het team is... het team.
Ja... dit inderdaadquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
tong80 kennelijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Of belangrijker; wat is het ww?
Dit inderdaad, bij ons is nog ruimte!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Snel Johannes, join. Het Dream Team is dan weer bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |