quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:25 schreef jitzzzze het volgende:
Hoor de jaloezie van Sam's LAPO en TT afdruipen
Nee, want ik heb een pleurishekel aan sinterklaasrijmpjes.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het klinkt als het begin van een sinterklaasrijmpje...
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:17 schreef Awsom het volgende:
http://sportcommissie.nl/sportkalender-2014.html
Weet iemand wat de diverse categorieën betekenen?
Lach maarquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
BB
V&A / [TK] B&F Whey Perfection - Berry Blast Milkshake
Even snel een biertje uit de koelkast pakken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van harte gefeliciteerd lieverd
Proostquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even snel een biertje uit de koelkast pakken!
De HJ smaakt bestquote:
Dank.quote:
Een reekgranaat... oftewel een rookgranaat.quote:
Haha wat een heldenquote:Op donderdag 27 februari 2014 07:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een reekgranaat... oftewel een rookgranaat.
Ennuh een pbc die gewoon Fries lult, goed bezig.
En als laatst de BC zelf met zijn aardappel in de keel...![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kazerne_gered__.html![]()
![]()
![]()
Fuck yeah
Uit dat bericht:quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoor jij niet blij te zijn?
quote:Den Haag gaf minister Hennis (VVD, Defensie) de Maasstad de kans om een nieuwe functie te verzinnen voor 'Van Ghent'.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit dat bericht:
[..]![]()
![]()
Er zal weinig marine bij die "nieuwe functie" zitten...
Op Radio Rijnmond was vandaag te horen dat het iets met de veiligheidsregio wordt en het opleiden/trainen van stadswachten..... Waarschijnlijk op het "Amerikaanse" stuk naast de kazerne.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Uit dat bericht:
[..]![]()
![]()
Er zal weinig marine bij die "nieuwe functie" zitten...
Wil hem wel tegen Klitschko zienquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Geboren: 21 augustus 1973 (40 jaar), Sint-Petersburg, Rusland
Lengte: 2,11 m
Gewicht: 150 kg
Echtgenote: Galina Valueva
Vechtsport: Boksen
Kinderen: Irina Valuev, Grisha Valuev
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.powned.tv/nieu(...)okser_naar_de_k.htmlquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Wil hem wel tegen Klitschko zien
Aangezien jij nog niet verheven bent tot de Goddelijke status van visstick mag jij van de oppervisstick niet blij zijn dat de Van Ghent behouden blijft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoor jij niet blij te zijn?
Of ze gooien hem goed dicht, of ze houden dat apparaat fatsoenlijk open. Nu krijg je weer zo'n polder model achtig iets, wat Defensie wel geld kost maar niet veel aan heeft.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Aangezien jij nog niet verheven bent tot de Goddelijke status van visstick mag jij van de oppervisstick niet blij zijn dat de Van Ghent behouden blijft.
Ik heb nog geen flauw benul wat ze ermee gaan doen, maar als het niet afgestoten wordt blijft het zichtbaar en zal defensie niet steeds een beetje meer wegkwijnen zoals de laatste jaren het geval is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Of ze gooien hem goed dicht, of ze houden dat apparaat fatsoenlijk open. Nu krijg je weer zo'n polder model achtig iets, wat Defensie wel geld kost maar niet veel aan heeft.
De Rotterdamse Volkssturm?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:05 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Op Radio Rijnmond was vandaag te horen dat het iets met de veiligheidsregio wordt en het opleiden/trainen van stadswachten..... Waarschijnlijk op het "Amerikaanse" stuk naast de kazerne.
Hier staan wat audiofragmenten, weet niet zeker of die andere functies daarin benoemd worden
http://www.rijnmond.nl/nieuws/27-02-2014/van-ghentkazerne-rotterdam-blijft-open
Aha, hoop nog wel dat die blijft bestaan tot 2016 als MOC..quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Aangezien jij nog niet verheven bent tot de Goddelijke status van visstick mag jij van de oppervisstick niet blij zijn dat de Van Ghent behouden blijft.
Anders moet je helemaal een pleuris eind rijden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Aha, hoop nog wel dat die blijft bestaan tot 2016 als MOC..
Ja, R'dam is 45 minutenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Anders moet je helemaal een pleuris eind rijden.
Ja und?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Anders moet je helemaal een pleuris eind rijden.
Nederland eigen he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Of ze gooien hem goed dicht, of ze houden dat apparaat fatsoenlijk open. Nu krijg je weer zo'n polder model achtig iets, wat Defensie wel geld kost maar niet veel aan heeft.
Nou, bij voorkeur niet te ver als je jong bent en nog geen eigen vervoer hebt.quote:
Met de trein een uur... als ie rijdt.quote:
Rt. 1x storing en je bent 2 uur telaat, net zoals bij Oirschot, bah.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Nou, bij voorkeur niet te ver als je jong bent en nog geen eigen vervoer hebt.
Nog nooit vertraging gehad naar Blaak.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:56 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Nou, bij voorkeur niet te ver als je jong bent en nog geen eigen vervoer hebt.
[..]
Met de trein een uur... als ie rijdt.![]()
Ook dat nog.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rt. 1x storing en je bent 2 uur telaat, net zoals bij Oirschot, bah.
Ik ga altijd (als ik überhaupt naar R'dam wilquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit vertraging gehad naar Blaak.
Sassenheim > Leiden > Rotterdam > Metro Nesserdijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:03 schreef Ponjaard het volgende:
[..]
Ook dat nog.
[..]
Ik ga altijd (als ik überhaupt naar R'dam wil) goedkoop: Hoofddorp>Leiden>Den Haag>Rotturdam.
Bijstandskoning.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Geen problemen mee? Wats je username?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Geen problemen mee? Wats je username?
Sterker nog, nu wordt er gejuicht dat een vinger minder geamputeerd hoeft te worden terwijl de hele arm aan het ontbinden is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Cobraquote:
Dank je.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag Cobra
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
Rotterdam blijft toch open, en Doorn & Texel dan?
PZCquote:Mariniersopleidingen uit Rotterdam niet naar Zeeland
DEN HAAG - Het Mariniers Opleidingscentrum in Rotterdam verhuist niet naar de nieuwe marinierskazerne in Vlissingen.
Dat heeft minister Jeanine Hennis Plasschaert (Defensie) aan de Kamer gemeld. Het kabinet wilde de Van Ghentkazerne in Rotterdam sluiten en de opleidingen verplaatsen naar Zeeland. Na fel protest van Rotterdam is nu niet alleen besloten dat de Van Ghentkazerne open blijft, maar dat ook de opleidingen niet naar Zeeland worden verplaatst.
Dat betekent voor Zeeland dat de plannen voor de bouw van een nieuwe marinierskazerne ongewijzigd door kunnen gaan. Zouden de opleidingen wel naar Zeeland zijn verplaatst, dan had de kazerne op voorhand al moeten worden uitgebreid. Het scheelt Zeeland enkele honderden arbeidsplaatsen.
Defensie heeft besloten dat de bouw van de nieuwe Michiel de Ruyterkazerne gaat plaatsvinden door publiek-private samenwerking. Hierbij is één consortium verantwoordelijk voor zowel het ontwerp, de bouw als voor het onderhoud. De Van Ghentkazerne kan open blijven omdat de gemeente Rotterdam en het ministerie van Veiligheid en Justitie medegebruiker worden, tegen betaling van een gebruikersvergoeding. Het ministerie van Veiligheid en Justitie betaalt daar aan mee. Verhuizing naar Vlissingen had de komende 25 jaar 7,8 miljoen euro per jaar gekost. Met de nieuwe constructie komen de kosten voor Defensie uit op 6,9 miljoen euro per jaar voor de komende 25 jaar.
Het medegebruik betreft (opleidings)eenheden in de sfeer van orde en veiligheid van de Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond, opleidingen van gemeentelijke stadswachten en toezichtpersoneel van het openbaar vervoerbedrijf van de regio Rotterdam.
Van die orde- en veiligheidteams. De mannen die er staan als het nodig is, als de paniek uitbreekt.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...
[..]
PZC
![]()
![]()
![]()
Zit je dan tussen de absolute wereldtop vwb intellectueel niveau...![]()
![]()
Dan moet je wel goed opletten... Kun je nog net de achterkant van de auto zien die met piepende banden wegscheurt...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Van die orde- en veiligheidteams. De mannen die er staan als het nodig is, als de paniek uitbreekt.
Goed verhaal, ik weet zelf om eerlijk te zijn niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Als een agent me vraagt te helpen zou ik natuurlijk direct helpen, fuck je kleren. Maar zonder training in EHBO kan je het alleen erger maken door te proberen te helpen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Lees voor marinier (bijna) elke militair.
Mooi verhaal.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Je kan altijd met een slachtoffer praten mocht hij/zij nog bij bewust zijn zijn, ter afleiding van bijv. pijn. Of nek fixatie mocht hij/zij aangereden zijn o.i.d. Genoeg dingen die je kunt doen!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:23 schreef WWolfy het volgende:
[..]
Goed verhaal, ik weet zelf om eerlijk te zijn niet wat ik zou doen in zo'n situatie. Als een agent me vraagt te helpen zou ik natuurlijk direct helpen, fuck je kleren. Maar zonder training in EHBO kan je het alleen erger maken door te proberen te helpen.
Guust.quote:
Heftig stuk hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk stuk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
Dus de mariniers zitten straks samen met de RET conducteurs van securitas?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
De rest gaat gewoon naar Vlissingen...
[..]
PZC
![]()
![]()
![]()
Zit je dan tussen de absolute wereldtop vwb intellectueel niveau...![]()
![]()
Zeker een mooi stukje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:10 schreef Rave_NL het volgende:
Nog een mooi stukje.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe flesjes
[ afbeelding ]
En we beginnen met de rechter. Omnomnom
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:05 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Nieuwe flesjes
[ afbeelding ]
En we beginnen met de rechter. Omnomnom
Schijnt in Brussel heel gewoon te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
Mensen die hun wieldoppen () met TY-raps vastzetten (
![]()
)
Wieldoppen gejat: nieuwe claimen of velgen kopen?quote:Een veel gebruikte methode om wieldoppen te "beveiligen" hier in Brussel is de wieldop vastmaken aan de stalen velg met tie-wraps. Dan zijn ze nog te stelen, alleen niet binnen enkele seconden. Ik zou de verzekering er niet in betrekken, 4 nieuwe doppen kopen en ze zo vastmaken.
Wat ik maar niet lijk te begrijpen is de houding van het Oekrainse volk.quote:
Ik zie eerder een Georgië 2.0.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 09:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Voormalig Joegoslavië 2.0?
Het heeft alle ingrediënten ervan.
Laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen.
twitter:thisQueensPark twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 01:36:37Alexander Zaldostanov "the Surgeon", leader of Russian bikers the Night Wolves, attends a pro-Russian rally in Crimea http://t.co/AKAjXIvVwe reageer retweet
Jij zal het weten; koos streeploze burger in een bloemetjespakquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:32 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja of met zo'n blauw pak, wat moet je je dan kut voelen
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zal het weten; koos streeploze burger in een bloemetjespak
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef jitzzzze het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m778526335
Leuk voor thuis, je eigen antiflits setjeAlleen de overall ontbreekt nog
Geen idee, misschien is het wel interessanter om te weten wie dit koopt. Want dat vind ik dan wel weer engquote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ook
Verzamelaars.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is het wel interessanter om te weten wie dit koopt. Want dat vind ik dan wel weer eng
Gewoon, omdat het kan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom zou een psycho dat aantrekken
Carnaval jonguh...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:40 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wie verkoopt dit nou, en nog in Braboland ook
geen dankquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:58 schreef Rave_NL het volgende:
Een andere kijk op de hedendaagse actualiteit, compleet met historische analyse. Waar zijn we zonder onze puma.
Dit denk ik ook, afhankelijk van of de Russen garanties blijven krijgen tot toegang zwarte zee en dan nog wat.quote:
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:04 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, afhankelijk van of de Russen garanties blijven krijgen tot toegang zwarte zee en dan nog wat.
De EU wilde ook een paar NH-90's sturen maar ze stonden allemaal aan de grondquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.![]()
Komen wij aan met van Baalen en Verhofstadt...
[ afbeelding ]
Misschien moeten die Ruski's maar in de EATC pool... Die schuiven tenminste zonder blikken of blozen even 13 Candids die kant op...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De EU wilde ook een paar NH-90's sturen maar ze stonden allemaal aan de grond
Abchazië was niet meer dan een generale repetitie om te zien waar ze mee weg kunnen komen.quote:
Jij lijkt me een prima pijper.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:59 schreef BredeBroeder het volgende:
"BELANGSTELLENDE BANK
voltooid
SUCCES
De functie intresse voor Soldaat Infanterie Luchtmobiel is met success bevestigd."
Yes
Alleen MARN ALG is verdwenen ofzo?
Ik zie alleen maar Tamboers & Pijpers, Verbindingsdienst en Monteur..
Je oogst wat je zaait.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goh, wat zijn jouw reacties toch altijd van grote waarde.
Ik zag het ja... erg kansloos.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik moet Putin nageven dat hij Europa een meterslange middelvinger geeft.![]()
Komen wij aan met van Baalen en Verhofstadt...
[ afbeelding ]
Ik volg je relaas, maar ik denk dat je theorie wat te lang duurt voor Russische begrippen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Abchazië was niet meer dan een generale repetitie om te zien waar ze mee weg kunnen komen.
Binnenkort wordt er in de Krim een referendum over autonomie gehouden, Rusland zorgt er nu voor dat de Krim en haar burgers beschermd worden tegen, en ik quote, 'fascisten van het vasteland'. Referendum zorgt voor een massale toestemming voor autonomie. Russische troepen blijven in het gebied om de nieuwe goedgezinde buur te steunen en hun eigen strategische en economische belangen veilig te stellen.
Binnen 5 jaar komt er een nieuw referendum over aansluiting bij Rusland zelf, wat wederom met een hoop enthousiasme begroet zal worden.
Ondertussen zal de rest van Oekraïne economische maatregelen krijgen zoals het wegvallen van de gas- en oliesubsidies. Als ze zo graag bij de EU willen horen moet de EU daar maar geld in pompen. Het hele traject tot volledige aansluiting bij de EU zal zo'n 10 jaar in beslag nemen. Tegen die tijd is de burgerbevolking zo teleurgesteld in de politiek dat pro-Russisch sentiment weer de kop op steekt, wederom financieel gesteund vanuit Rusland. Pro-Russische partijen met de beloftes van goedkopere gasprijzen etc weten de meerderheid van de bevolking achter zich te krijgen en wint de verkiezingen. De pro-Russische koers blijkt beter te werken voor Jan modaal dan de pro-Europese koers. Toetreding tot de EU wordt onder Russische druk afgeketst.
Oekraïne blijft in pro-Russisch vaarwater, Rusland is de grote winnaar omdat de Krim tot Rusland blijft horen, de EU lijdt ongelooflijk gezichtsverlies en ziet zijn miljardeninvesteringen verdampen, en de grote verliezer is de Oekraïeners zelf die weer terug zijn bij af.
Mark my words.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het was een vrij serieuze vraag...
twitter:Tinustweep twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:25:16#Breaking Overduidelijk en onomstotelijk bewijs dat Russen de Krim zijn binnengevallen!! http://t.co/Ae3ZMcQLJY reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:27 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Tinustweep twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:25:16#Breaking Overduidelijk en onomstotelijk bewijs dat Russen de Krim zijn binnengevallen!! http://t.co/Ae3ZMcQLJY reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:Tinustweep twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:25:16#Breaking Overduidelijk en onomstotelijk bewijs dat Russen de Krim zijn binnengevallen!! http://t.co/Ae3ZMcQLJY reageer retweet
Rusland zal het mijn inziens toch proberen bij een kort conflict proberen te houden. Dit omdat ondanks dat er een grote (van origine) Russische bevolkings groep woont (24%), ze weten dat deze op den duur een inval van uit de Russische Federatie zullen afkeuren, en de Ukrainians(71%) en andere volks groepen die na de Perestroika weer terug gekeerd zijn van begin af aan tegen bemoeienissen ddor de Russische Federatie zullen zijn. Enige voordeel wat de Russen hebbe dat ondersteuning uit het Moslimse buitenland niet zal plaatsvinden aangezien deze minder dan 2% van de bevolking uitmaken. Just my two centsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:28 schreef Rave_NL het volgende:
De reden waarom ik het wat uitspreid is om de waas van legitimiteit in stand te houden.
Rusland is hard bezig om de nieuwe 'redder van de vrije wereld' te worden. Iedereen die zich tot zijn invloedssfeer rekent kan vertrouwen op militaire, economische en politieke steun (zowel wapenleveranties, gas- en oliekortingen als G8-vetogaranties).
De staten die dwars liggen krijgen economische sancties tot openlijk militair conflict.
En het westen kijkt er naar, de militaire grootmachten hebben geen morele hoge grond om op te staan (door irak en afghanistan konden en wilden ze in georgië niet ingrijpen), en kleinere Europese staten zijn als de dood dat de gaskranen dicht gaan.
Dit is geen korte termijnpolitiek.
Dit is een koers die 13 jaar geleden is ingezet door Poetin en nu zijn vruchten af begint te werpen.
Djezus, net alsof jij 24/7, 365 dagen per jaar aan het werk bentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig heeft onze mindef andere zaken aan haar hoofd...
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, echt een prima signaal naar de buitenwereld dit...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Djezus, net alsof jij 24/7, 365 dagen per jaar aan het werk bent
Als de overburen op het punt staan oorlog te gaan voeren mag je als Mindef carnaval wel een dagje laten voor het is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
je moedrrquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef m.k het volgende:
Ik was al een peuter toen jou vader nog "fuck no" dacht bij de gedachte aan jou
doe normaal johquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Party hierzo. Heb het geheel ff gemist. Zat een weetikveelhoeveelgangen diner weg te werken. Weet dat ik dit moreel gezien natuurlijk niet mag zeggen maar zou best willen weten of de Ruskies net zo goed in shock & awe zijn als de 'Muricanen in Irak, Libië etc.
mijn stam is nog te herleiden tot 100 jaar terug, in tegenoverstelling tot die van jou die opsplitst in 100 takken ergens rond de tijd van de energiehallquote:
wats datquote:Op zondag 2 maart 2014 02:12 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn stam is nog te herleiden tot 100 jaar terug, in tegenoverstelling tot die van jou die opsplitst in 100 takken ergens rond de tijd van de energiehall
Ik heb je moeder gisteren geshock en awedquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Party hierzo. Heb het geheel ff gemist. Zat een weetikveelhoeveelgangen diner weg te werken. Weet dat ik dit moreel gezien natuurlijk niet mag zeggen maar zou best willen weten of de Ruskies net zo goed in shock & awe zijn als de 'Muricanen in Irak, Libië etc.
Precies..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, echt een prima signaal naar de buitenwereld dit...
De Oekraïne zit te bedelen om EU, NAVO, US en VN hulp en onze mindef loopt de polonaise...
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Komt van Geenstijl af, zal zo zijn iddquote:Op zondag 2 maart 2014 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?
Wsl scheel dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?
Nope, is echt.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt van Geenstijl af, zal zo zijn idd
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Komt van Geenstijl af, zal zo zijn idd
Fijn dat jullie het ook met elkaar eens zijnquote:
Ik ging er van uit dat BB op fotosoep doelde...quote:Op zondag 2 maart 2014 10:39 schreef jitzzzze het volgende:
Fijn dat jullie het ook met elkaar eens zijn
twitter:joostgoes twitterde op zondag 02-03-2014 om 07:12:28Hennis danst met prins carnaval en Timmermans gaat naar voetbal. #Oekraine kan wachten. http://t.co/6F04uhMDzr reageer retweet
twitter:hdevreij twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 18:52:13Dutch Defence Minister Jeanine Hennis-Plasschaert showed today where her priorities lie: Mardi Gras :-| http://t.co/ahBBDac8cw reageer retweet
Dan ben ik scheel.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat BB op fotosoep doelde...
Anyway:twitter:joostgoes twitterde op zondag 02-03-2014 om 07:12:28Hennis danst met prins carnaval en Timmermans gaat naar voetbal. #Oekraine kan wachten. http://t.co/6F04uhMDzr reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:hdevreij twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 18:52:13Dutch Defence Minister Jeanine Hennis-Plasschaert showed today where her priorities lie: Mardi Gras :-| http://t.co/ahBBDac8cw reageer retweet
Altijd paraat. Nu bellen is vanavond in Oekraïne.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:08 schreef Lotusss het volgende:
Ik begrijp nav hun posts dat AchJa en Erasmo al aan het opwerken zijn ivm de crisis in de Krim?
Ho ho ho, ben jij wel dental fitquote:Op zondag 2 maart 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd paraat. Nu bellen is vanavond in Oekraïne.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Altijd paraat. Nu bellen is vanavond in Oekraïne.
Ben nog niet ingerouleerd langs 86.000 functionarissenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:24 schreef Pumatje het volgende:
Ik mag niet naar de Oekraïne, moet mijn loopbriefje eerst nog afmaken
Yup, voor de rest current.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nog belangrijker; heb je je DCP wel gehaald?
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, eerst kaakchirurg over twee weken...
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij ook wel begrijpt dat een ongecultiveerd hossende mindef niet overkomt als de Europese oostgrens in brand staat.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:30 schreef Lotusss het volgende:
Voordat alles geregeld is, kan je vast nog wel een keer doorzakken voordat je weer nuchter aan het werk moet zijn.
Herkenbaar.. van die humor waar je niet op zit te wachten als iemand met tangen en ander staal in je mond bezig is.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt die idioot weer met zijn "bergingstank" opmerkingen...
Lees: grote tang...
En 3 weken daarna mag ik in de herhaling voor de andere kant...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Herkenbaar.. van die humor waar je niet op zit te wachten als iemand met tangen en ander staal in je mond bezig is.
Of verhalen over het weekend, wat ze allemaal gedaan hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 11:42 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Herkenbaar.. van die humor waar je niet op zit te wachten als iemand met tangen en ander staal in je mond bezig is.
Gelukkig ben ik op vrijdag aan de beurt...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of verhalen over het weekend, wat ze allemaal gedaan hebben
Maandagochtend is altijd leuk. Lig je daar heb je half verdoofde smoel, allemaal tools in je bakkes. Hebben de dok en assistente allemaal grote verhalen hoe leuk het feestje gisteren wel niet wasquote:Op zondag 2 maart 2014 11:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik op vrijdag aan de beurt...
Nee, dan kan je beter gaan zwemmen met je gebroken ribquote:
En het liefst met een kegel van hier tot de wachtkamer...quote:Op zondag 2 maart 2014 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maandagochtend is altijd leuk. Lig je daar heb je half verdoofde smoel, allemaal tools in je bakkes. Hebben de dok en assistente allemaal grote verhalen hoe leuk het feestje gisteren wel niet was
Ik heb geen bloemetjespak aan hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 11:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dan kan je beter gaan zwemmen met je gebroken ribKoos streeploze burger in een bloemetjespak dat je der bent
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
En het liefst met een kegel van hier tot de wachtkamer...
Je loopt toch in zo'n KL woodland pakje?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb geen bloemetjespak aan hoor
Ik vind dat iedereen wel eens en keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?quote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij ook wel begrijpt dat een ongecultiveerd hossende mindef niet overkomt als de Europese oostgrens in brand staat.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel eens eneen keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?
Bovendien heeft ze als minister/bekend lid van een politieke partij ook de taak om "onder de mensen" te komen, mede ivm de gemeentelijke verkiezingen. Vandaar ook de foto met Prins Carnaval. Indien ze "off-duty" was, had ze waarschijnlijk nooit sjiek op een foto gestaan met Prins Carnaval, maar had ze ergens ladderzat onherkenbaar in een koeienpak in een bruin café iemand met een bananenpak af lopen lebberen.
Bovenstaande tekst heeft trouwens niets te maken met het wel of niet functioneren van haar in functie, het gaat mij erom dat men meteen met een vingertje loopt te wijzen zonder even iets verder na te denken.
Je zou als politicus/hooggeplaatst iemand toch maar 1x per jaar lol hebben tussen de 60- à 80-urige werkweken door
Nee, om misdraging in Krim topic.quote:
Dank. Al verder gekomen dan de tweede zin? Snap je ook de woorden die meer dan 3 lettergrepen hebben? Heb ik de zinnen niet te lang gemaakt voor je?quote:
Vanwaar al die vragen?quote:Op zondag 2 maart 2014 12:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dank. Al verder gekomen dan de tweede zin? Snap je ook de woorden die meer dan 3 lettergrepen hebben? Heb ik de zinnen niet te lang gemaakt voor je?
quote:
Ik zou eigenlijk wel verwachten dat jij je bericht eerst een paar honderd keer doorneemt voordat je hem plaatstquote:
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming. Als militair krijgen wij te pas en te onpas "24/7/365 voorbeeldfunctie" om de oren geslingerd.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel eens en keer een avondje mag feesten. Mevrouw is niet uitgenodigd bij de VN veiligheidsraad, er is geen vergadering van Europese ministers van Defensie en ik denk niet dat de MIVD/AIVD het waarderen als ze 24/7 op hun vingers zit te kijken. En wat zou haar beletten om eind van de avond in Brussel, Oekraïne of de volgende dag in New York te zijn?
Bovendien heeft ze als minister/bekend lid van een politieke partij ook de taak om "onder de mensen" te komen, mede ivm de gemeentelijke verkiezingen. Vandaar ook de foto met Prins Carnaval. Indien ze "off-duty" was, had ze waarschijnlijk nooit sjiek op een foto gestaan met Prins Carnaval, maar had ze ergens ladderzat onherkenbaar in een koeienpak in een bruin café iemand met een bananenpak af lopen lebberen.
Bovenstaande tekst heeft trouwens niets te maken met het wel of niet functioneren van haar in functie, het gaat mij erom dat men meteen met een vingertje loopt te wijzen zonder even iets verder na te denken.
Je zou als politicus/hooggeplaatst iemand toch maar 1x per jaar lol hebben tussen de 60- à 80-urige werkweken door
Ja want ze staat stomdronken in een veel te verhullend pakje op de foto. En natuurlijk ben jij ook nooit stomdronken en ben jij het grote voorbeeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming. Als militair krijgen wij te pas en te onpas "24/7/365 voorbeeldfunctie" om de oren geslingerd.
En zeker in dit geval geeft het geen pas om al feestend op de interwebz te verschijnen als baas van defensie. Dat het in de praktijk kan is verder niet van belang.
Dit dus, daarom zei ik al.. al sluit ze zichzelf drie dagen op op de wc. Als je maar niet in beeld komt met dit soort praktijken. Ik word als militair doodgegooid met de kreet: 'militair ben je 24/7' ...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het heeft geen zak te maken of het nu wel of niet kan icm haar al dan niet aanwezige werkzaamheden. Het gaat om de beeldvorming.
Vraag ER anders ff naar de Dutchbat polonaise samen met WA...quote:Op zondag 2 maart 2014 12:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja want ze staat stomdronken in een veel te verhullend pakje op de foto. En natuurlijk ben jij ook nooit stomdronken en ben jij het grote voorbeeld.![]()
Altijd wat te zeiken.
Let's agree to differ want wat ik ook zeg en hoe ik zaken ook nuanceer, kankeren op iemand die hoger op de ladder staat blijft altijd de beste oplossing.
Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit dus, daarom zei ik al.. al sluit ze zichzelf drie dagen op op de wc. Als je maar niet in beeld komt met dit soort praktijken. Ik word als militair doodgegooid met de kreet: 'militair ben je 24/7' ...
En hoe zit dat dan met de Mindef? Die niet?
quote:
Lotuss, ze is de Minister van defensie. Een van de nadelen van zo'n post is dat je in tijden als deze je niet moet vertonen op feestjes.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wie zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Zij is geen militair, zij is burger. En nogmaals: waar staat ze stomdronken in weinig verhullend pakje en met benen wijd op de foto?
Ze staat op een foto waarbij ze aanwezig is op een feest wat belangrijk onderdeel is van de cultuur van Zuid-Nederland, hoe bedenkelijk Carnaval voor mensen boven de rivieren moge zijn.
Als we jullie huidige gedachte doortrekken, dan is een foto van jou op een bruiloft van je oom, waar er een biertje voor je op tafel staat (ongeacht of die van jou was) ook niet gepast.
Als Limburg onder water staat en defensie is nog niet aan het zandzakken vullen is het niet slim om zo in de media te verschijnen. Hoe valide je redenen ook mogen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:59 schreef Lotusss het volgende:
Als we jullie huidige gedachte doortrekken, dan is een foto van jou op een bruiloft van je oom, waar er een biertje voor je op tafel staat (ongeacht of die van jou was) ook niet gepast.
Ergo, als ergens op de wereld de pleuris uitbreekt waar wij als natie op Defensie gebied (nog) geen fluit mee te maken hebben, mag de MinDef nergens op een feestje verschijnen, ook niet als dat is in kader van haar functie als lid van haar politieke partij.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Lotuss, ze is de Minister van defensie. Een van de nadelen van zo'n post is dat je in tijden als deze je niet moet vertonen op feestjes.
Beter lezen. Ze mag naar alle feesten en partijen toe wmb, om mijn part zuipt ze zich helemaal kachel, als ze maar met haar klus uit de media blijft.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ergo, als ergens op de wereld de pleuris uitbreekt waar wij als natie op Defensie gebied (nog) geen fluit mee te maken hebben, mag de MinDef nergens op een feestje verschijnen, ook niet als dat is in kader van haar functie als lid van haar politieke partij.
Dag huwelijksfeest van broer/zus, dag 50-jarig trouwjubileum van ouders...
En dat de gehele ambtsperiode.
Dan zeg ik: goed voorbeeld, moet je ook eens doen!
Blijkbaar moet dat, aangezien alle vorm van nuance en context ontbreken en het desbetreffende oordeel meteen klaarstaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Beter lezen. Ze mag naar alle feesten en partijen toe wmb, om mijn part zuipt ze zich helemaal kachel, als ze maar met haar klus uit de media blijft.
En ja dat is lastig voor een publiek figuur, maar dat weet je. It comes with the job. Dan moet je er misschien voor kiezen om een keer over te slaan.
De tering, beetje verbitterd?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Blijkbaar moet dat, aangezien alle vorm van nuance en context ontbreken en het desbetreffende oordeel meteen klaarstaat.
Verwachten dat hier de woorden nuance en context bekend waren en ook in de praktijk gebracht konden worden
Mezelf maar ff quoten.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vraag ER anders ff naar de Dutchbat polonaise samen met WA...
Die ken ik. En dat stond in een totaal andere (hier komt-ie weer:) context.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mezelf maar ff quoten.
En vraag of zoek even naar de reacties van de (inter)nationale gemeenschap.
Dat weten jij en ik... De rest van de toekijkende goegemeente niet. Is dat nou werkelijk hogere wiskunde voor jou?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die ken ik. En dat stond in een totaal andere (hier komt-ie weer:) context.
Ik kan me inderdaad blijkbaar niet verplaatsen in de kortzichtige mens.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat weten jij en ik... De rest van de toekijkende goegemeente niet. Is dat nou werkelijk hogere wiskunde voor jou?
Prima, dan trek ik het door: ook als je als militair op vrijdagmiddag de poort uitloopt, geen feestjes meer, of je nu wel of niet drinkt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef Erasmo het volgende:
Militair ben je 24/7 volgens onze MinDef dus zij is ook 24/7 minister. Non-crisistijd? Amper 1.000km verderop is een algehele mobilisatie aan de gang...
Als ik hetzelfde loon krijg als de MinDef en een dienstauto dan wordt ik per direct geheelonthouder.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:16 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Prima, dan trek ik het door: ook als je als militair op vrijdagmiddag de poort uitloopt, geen feestjes meer, of je nu wel of niet drinkt.
En zéker geen drankgelag op de donderdagavond!
Want je kan zo gemobiliseerd worden voor een missie 1000km verderop.
Militair ben je nu eenmaal 24/7.
Ah, alleen nuance als het uitkomt.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde loon krijg als de MinDef en een dienstauto dan wordt ik per direct geheelonthouder.
Bovendien heb je natuurlijk het NRF, en wie is er eindverantwoordelijk voor de Nederlandse troepen daarin, naast de troepen die nu ergens in of voor een geitenland op uitzending zijn en niet stoppen op vrijdagmiddag? Inderdaad de MinDef.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik mag er toch vanuit gaan dat jij ook wel begrijpt dat een ongecultiveerd hossende mindef niet overkomt als de Europese oostgrens in brand staat.
En BEN jij ook 24/7 militair? En dan doel ik dus ook op ongecultiveerd hossen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit dus, daarom zei ik al.. al sluit ze zichzelf drie dagen op op de wc. Als je maar niet in beeld komt met dit soort praktijken. Ik word als militair doodgegooid met de kreet: 'militair ben je 24/7' ...
En hoe zit dat dan met de Mindef? Die niet?
Iedereen die bij zn volle verstand is rijd dan ook niet als t kouder is dan 10 graden(liefst 25 a 30, dan kun je ten minste in korte broek, tshirt en teenslippers rijden).quote:Op zondag 2 maart 2014 17:08 schreef Erasmo het volgende:
De mooiweerrijders zijn trouwens ook weer wakker geworden
Welke rel heb ik gemist?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
Oh, en Lotusss een mening heeft over de combinatie werk en social media. Iets met officiële waarschuwingen?
De auteur mag wel wat beter z'n factcheck uitvoeren.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Fanta-stick het volgende:
http://eduardvanbrakel.wordpress.com/2014/03/01/regenkleding/
Omg wat kansloosquote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet echt een rel, maar deze:
DEF / [DEF]SC#338 Leisure Suit Larry's
Hahaquote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Sta ik nog steeds 100% achter. Komt nog steeds overeen met aan mijn meningen nu.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Over die pantservoertuigen vervanging voor leopards gebeuren? Ja, klopt. Maar het gaat om het verhaal.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De auteur mag wel wat beter z'n factcheck uitvoeren.
[..]
Omg wat kansloos
En over het JSS.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Over die pantservoertuigen vervanging voor leopards gebeuren? Ja, klopt. Maar het gaat om het verhaal.
Gelezenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Leest den PDF uit de OP... (blz 41, pt. 2412)
[ afbeelding ]
Nu weet ik van wie Rubje een kloon is...quote:Op zondag 2 maart 2014 19:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Sta ik nog steeds 100% achter. Komt nog steeds overeen met aan mijn meningen nu.
Maar dat jullie er moeite voor doen om dat op te zoeken en te achterhalen zegt wel heel erg veel over jullie.
@Rave en AchJa: een argument niet kunnen winnen is in de historie zoeken van je discussiepartner?![]()
Wellicht is een carrière bij de Privé of Weekend wat meer voor jullie weggelegd.
Chapeau, jullie komen er wel. Jullie ouders zijn vast ontzettend trots op jullie!
quote:
hoi lotussquote:Op zondag 2 maart 2014 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach gut![]()
Raar om oude koeien uit de sloot te halen over iets wat totaal niet relevant is in bovenstaande discussie.
En de "" posters, ook iets relevants te zeggen? Of denken jullie even "lekker" te kunnen "rellen"?
En nee, dit lul ik niet ter verdediging van iemand, maar omdat het werkelijk als een tang op een varken slaat.
Er wordt helemaal niet gereld. Er is een verschil van mening, echter geeft dat social media akkefietje van Lotusss feilloos aan wat de gevaren kunnen zijn. Alles kan nog zo goed bedoeld en ter goeder trouw zijn maar het gaat om de beeldvorming die ontstaat. Zeker jij zou dat moeten weten.quote:Op zondag 2 maart 2014 20:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach gut![]()
Raar om oude koeien uit de sloot te halen over iets wat totaal niet relevant is in bovenstaande discussie.
En de "" posters, ook iets relevants te zeggen? Of denken jullie even "lekker" te kunnen "rellen"?
En nee, dit lul ik niet ter verdediging van iemand, maar omdat het werkelijk als een tang op een varken slaat.
Ik deel de mening van Lotusss. En niet toevallig omdat zij mijn vriendin is.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er wordt helemaal niet gereld. Er is een verschil van mening, echter geeft dat social media akkefietje van Lotusss feilloos aan wat de gevaren kunnen zijn. Alles kan nog zo goed bedoeld en ter goeder trouw zijn maar het gaat om de beeldvorming die ontstaat. Zeker jij zou dat moeten weten.
Maar die komen niet al polonaise lopend in het nieuws. Dus is het hele punt hier.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik deel de mening van Lotusss. En niet toevallig omdat zij mijn vriendin is.
Ook dat mens van MinDef heeft het recht om chinees-vrijwillig te "ontspannen".
Mensen die denken dat Obama, of een andere wereldleider enkel in een crisiscentrum zitten op dit moment hebben het denk ik goed mis.
Die staan dan ook niet pontificaal met hun giechel op de foto carnaval te vieren...quote:Op zondag 2 maart 2014 21:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik deel de mening van Lotusss. En niet toevallig omdat zij mijn vriendin is.
Ook dat mens van MinDef heeft het recht om chinees-vrijwillig te "ontspannen".
Mensen die denken dat Obama, of een andere wereldleider enkel in een crisiscentrum zitten op dit moment hebben het denk ik goed mis.
Dat valt Stennis Hennis niet te verwijten.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die staan dan ook niet pontificaal met hun giechel op de foto carnaval te vieren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |