je moedrrquote:Op zondag 2 maart 2014 01:39 schreef m.k het volgende:
Ik was al een peuter toen jou vader nog "fuck no" dacht bij de gedachte aan jou
doe normaal johquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Party hierzo. Heb het geheel ff gemist. Zat een weetikveelhoeveelgangen diner weg te werken. Weet dat ik dit moreel gezien natuurlijk niet mag zeggen maar zou best willen weten of de Ruskies net zo goed in shock & awe zijn als de 'Muricanen in Irak, Libië etc.
mijn stam is nog te herleiden tot 100 jaar terug, in tegenoverstelling tot die van jou die opsplitst in 100 takken ergens rond de tijd van de energiehallquote:
wats datquote:Op zondag 2 maart 2014 02:12 schreef m.k het volgende:
[..]
mijn stam is nog te herleiden tot 100 jaar terug, in tegenoverstelling tot die van jou die opsplitst in 100 takken ergens rond de tijd van de energiehall
Ik heb je moeder gisteren geshock en awedquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
Party hierzo. Heb het geheel ff gemist. Zat een weetikveelhoeveelgangen diner weg te werken. Weet dat ik dit moreel gezien natuurlijk niet mag zeggen maar zou best willen weten of de Ruskies net zo goed in shock & awe zijn als de 'Muricanen in Irak, Libië etc.
Precies..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, echt een prima signaal naar de buitenwereld dit...
De Oekraïne zit te bedelen om EU, NAVO, US en VN hulp en onze mindef loopt de polonaise...
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:56 schreef AchJa het volgende:
Gelukkig heeft onze mindef andere zaken aan haar hoofd...
[ afbeelding ]
Komt van Geenstijl af, zal zo zijn iddquote:Op zondag 2 maart 2014 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?
Wsl scheel dan.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ziet er aardig gefotoshopt uit, of ben ik vannacht spontaan scheel geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |