quote:Hoeveel kost het onderzoek?
Het bedrag voor dit onderzoek wordt jaarlijks geïndexeerd door het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en bedraagt dit jaar ¤1020,00.
Oeps.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
Nee meneer ik heb een paar uur geleden 1 hijs op van een joint.
Grapjas, door jouw verklaring nog eens te lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
hoe kunt u dan zien dat ik dan geblowed heb
lekker duur geworden, ik moest toen geloof ik 70 voor bloedtest en 150 voor pshychiater betalen en dat was bij 2 en 3e test nog hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.cbr.nl/10872.pp
Ben je al aan het sparen:
[..]
Dat hoeft dus ook niet, dat je toegaf een joint gerookt te hebben was voldoende. Die andere joint maakt het ook nog eens aannemelijk dat je wel joints rookt in de auto want hoe komt die daar anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef tilly013 het volgende:
het verkeerd begrepen heb die joint niet gerookt...
ja omdat ze geen max 240euro meer mogen vragen, 78euro per kwarier vinden ze te weinigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Manke het volgende:
Dure grap al die keuringen
Het cbr zit nu trouwens met een probleem, omdat artsen stoppen met keuren voor het cbr, had ik van een cbr psieg.
Zij moeten trouwens bewijzen dat je onder invloed was.
Een keer moest ik blazen, agent zei "u mag doorrijden", ik "maar ik heb gedronken" moest doorrijden
Je begrijpt het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef tilly013 het volgende:
maar een opgerookte joint die in de asbak ligt ( die ik zelf niet heb gerookt) heeft me nu gewoon 986 euro gekost..
en ze beunen het, bij allemaal werkt de pin automaat niet, ik was ¤215 kwijt voor 10 minuten en hij keek meer naar zn scherm dan naar mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
ja omdat ze geen max 240euro meer mogen vragen, 78euro per kwarier vinden ze te weinigwat je ook nog alleen maar contant kunt betalen.
http://www.nieuws.nl/alge(...)htlijsten-psychiater
haha dat dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Urnotindangr het volgende:
pinnen was zowiezo geen spraken van stond geloof ik zelfs in de brief dat alleen contant mogelijk was.
''hoe gaat het het met je''
''hoeveel drink je nog''
''hoe gaat het op je werk''
oke goedgekeurd ff lappe
Ik begrijp het wel, maar als je niet fout zit op dat moment en je de schijn tegen hebt.. wordt het lastig om dus onschuld te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet...
Ehhh.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef tilly013 het volgende:
maar als je niet fout zit op dat moment en je de schijn tegen hebt
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
Nee meneer ik heb een paar uur geleden 1 hijs op van een joint.
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?quote:
Leg dat dan maar even aan het CBR uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?
Je moet gewoon niet blowen als je daarna achter het stuur gaat zitten. En slappe smoesjes zoals dat die joint niet van jou was daar heb je sowieso niks aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |