quote:Hoeveel kost het onderzoek?
Het bedrag voor dit onderzoek wordt jaarlijks geïndexeerd door het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en bedraagt dit jaar ¤1020,00.
Oeps.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
Nee meneer ik heb een paar uur geleden 1 hijs op van een joint.
Grapjas, door jouw verklaring nog eens te lezen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
hoe kunt u dan zien dat ik dan geblowed heb
lekker duur geworden, ik moest toen geloof ik 70 voor bloedtest en 150 voor pshychiater betalen en dat was bij 2 en 3e test nog hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:13 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.cbr.nl/10872.pp
Ben je al aan het sparen:
[..]
Dat hoeft dus ook niet, dat je toegaf een joint gerookt te hebben was voldoende. Die andere joint maakt het ook nog eens aannemelijk dat je wel joints rookt in de auto want hoe komt die daar anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:49 schreef tilly013 het volgende:
het verkeerd begrepen heb die joint niet gerookt...
ja omdat ze geen max 240euro meer mogen vragen, 78euro per kwarier vinden ze te weinigquote:Op vrijdag 28 februari 2014 19:52 schreef Manke het volgende:
Dure grap al die keuringen
Het cbr zit nu trouwens met een probleem, omdat artsen stoppen met keuren voor het cbr, had ik van een cbr psieg.
Zij moeten trouwens bewijzen dat je onder invloed was.
Een keer moest ik blazen, agent zei "u mag doorrijden", ik "maar ik heb gedronken" moest doorrijden
Je begrijpt het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:00 schreef tilly013 het volgende:
maar een opgerookte joint die in de asbak ligt ( die ik zelf niet heb gerookt) heeft me nu gewoon 986 euro gekost..
en ze beunen het, bij allemaal werkt de pin automaat niet, ik was ¤215 kwijt voor 10 minuten en hij keek meer naar zn scherm dan naar mijquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:15 schreef Urnotindangr het volgende:
[..]
ja omdat ze geen max 240euro meer mogen vragen, 78euro per kwarier vinden ze te weinigwat je ook nog alleen maar contant kunt betalen.
http://www.nieuws.nl/alge(...)htlijsten-psychiater
haha dat dusquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:30 schreef Urnotindangr het volgende:
pinnen was zowiezo geen spraken van stond geloof ik zelfs in de brief dat alleen contant mogelijk was.
''hoe gaat het het met je''
''hoeveel drink je nog''
''hoe gaat het op je werk''
oke goedgekeurd ff lappe
Ik begrijp het wel, maar als je niet fout zit op dat moment en je de schijn tegen hebt.. wordt het lastig om dus onschuld te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet...
Ehhh.....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:08 schreef tilly013 het volgende:
maar als je niet fout zit op dat moment en je de schijn tegen hebt
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:49 schreef tilly013 het volgende:
Nee meneer ik heb een paar uur geleden 1 hijs op van een joint.
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?quote:
Leg dat dan maar even aan het CBR uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?
Je moet gewoon niet blowen als je daarna achter het stuur gaat zitten. En slappe smoesjes zoals dat die joint niet van jou was daar heb je sowieso niks aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Jaa van un joint... PAAR uur, zit dus heel wat tijd tussen.. space hem niet van 1 hijsje waar op dat moment 4 of 5 uur tussen zit, of wel?
zal ik doenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Leg dat dan maar even aan het CBR uit.
Nee gebeurt niet bij iedereen, het kan bij alcohol en bij drugs. Alcohol is nu wel beter meetbaar dus bij drugs/medicijnen is het meer subjectief.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:22 schreef Karboenkeltje het volgende:
Gebeurd zoiets standaard bij iedereen die er van verdacht wordt onder invloed van alcohol of drugs te rijden of alleen bij drugs?
Doe dat vooral niet want dan ben je tolerant in de ogen van het cbr. Op internet staat ergens de hele vragenlijst die je krijgt. Hoe dan ook alles met nee beantwoorden 2 of 3 keer ja is afkeur. Waarschijnlijk krijg je alleen een urine test als je niet vertelt dat je veel drinkt.quote:
Nou een voorbeeldje, van de agent z'n kant:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:20 schreef tilly013 het volgende:
[..]
Na die lema cursus eerder weet het CBR nu vast nog niet dat er bij TS mogelijk iets breder gekeken moet worden, als hij maar Nee invult komt het vast wel goed. Wat is uw naam: Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:49 schreef Sjemmert het volgende:
Waarschijnlijk krijg je alleen een urine test als je niet vertelt dat je veel drinkt.
Jouw verhalen zijn gewoon erg vermakelijk. Deze vond ik ook leuk gevonden:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:17 schreef tilly013 het volgende:
kwam hier met de vraag hoe zon onderzoek gaat. en er komen hier een aantal geschoolde mensen het grammatisch afkeuren... niks beters te doen?
Komt helemaal goed met dat rijbewijs gewoon jezelf zijn.quote:De agent heeft me een stop teken gegeven en ik volgde netjes.
Eenmaal aangekomen op de controle plaats..
Ja wat snap je daar niet aan? Het is verboden om een auto te besturen onder invloed van een stof.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:43 schreef Fer het volgende:
Eigenlijk best een schokkend verhaal. Als je meld een paar biertjes gedronken te hebben en vervolgens een P blaast is er niks aan de hand.
Iemand die gesnoven heeft of een paar pillen neemt ruikt je ook niks aan maar die wietlucht en een halve verklaring is genoeg bewijs om het rijbewijs in te nemen.
Zelfs 50km te hard, krijg je hem sneller terug.
Als een paar bier drink en blaas een P is er niets aan de hand, doch ben ik onder invloed. Ik mag weer verder rijden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja wat snap je daar niet aan? Het is verboden om een auto te besturen onder invloed van een stof.
Verschil is, denk ik, dat de limiet voor wiet 0 is en TS zelf al toegaf minstens een hijs genomen te hebben.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:30 schreef Fer het volgende:
Als er echter een vermoeden is van drugsgebruik, in dit geval een wietlucht en een gedoofde peuk in de asbak is het vermoeden van de agent al voldoende om de CBR in te schakelen. Niks meeting of en hoe erg in onder invloed ben.
Ik denk het inderdaad ja. Maar het blijft erbij, dat als je een goede smoes hebt je ermee weg komt. "Ik ga straks naar mijn vriendin, die woont hier verderop en houdt niet van wietlucht in haar huis. Ik ga er lopend heen"quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verschil is, denk ik, dat de limiet voor wiet 0 is en TS zelf al toegaf minstens een hijs genomen te hebben.
TS reed in een auto en gaf toe dat hij wiet gerookt heeft, en er ligt nog een gebruikte joint in de asbak.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik denk het inderdaad ja. Maar het blijft erbij, dat als je een goede smoes hebt je ermee weg komt. "Ik ga straks naar mijn vriendin, die woont hier verderop en houdt niet van wietlucht in haar huis. Ik ga er lopend heen"
Als TS op een afgelegen parkeerterrein stond is ie fucked.
Heb ff gegoogled en er zijn er genoeg die er zwaar stoned mee wegkomen. Zolang je maar een logische verklaring hebt dat je niet meer gaat rijden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
TS reed in een auto en gaf toe dat hij wiet gerookt heeft, en er ligt nog een gebruikte joint in de asbak.
TS is de lul, ongeacht waar hij stond.
Is eigenlijk wel 'n beetje krom want volgens mij is zelfs met 'n heel klein beetje alcohol op achter het stuur gaan zitten al gevaarlijker dan dat je 'n hijs van een joint gehad hebt en gaat rijden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:38 schreef Dromer het volgende:
[..]
Verschil is, denk ik, dat de limiet voor wiet 0 is en TS zelf al toegaf minstens een hijs genomen te hebben.
ligt eraan... ik ben een vrij stevige drinker en moet echt tig bier op hebben om iets te voelen... daarentegen de laatste keer dat ik een flinke hijs nam van een joint begon even later alles te draaien en werd alles geel voor de ogen...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel 'n beetje krom want volgens mij is zelfs met 'n heel klein beetje alcohol op achter het stuur gaan zitten al gevaarlijker dan dat je 'n hijs van een joint gehad hebt en gaat rijden...
Hier hebben we een bepaalde ondergrens om misverstanden i.v.m. een hapje of medicijnen uit te sluiten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 13:06 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is eigenlijk wel 'n beetje krom want volgens mij is zelfs met 'n heel klein beetje alcohol op achter het stuur gaan zitten al gevaarlijker dan dat je 'n hijs van een joint gehad hebt en gaat rijden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |