Yep, aangemeld voor de voorlichtingsbijeenkomst Natres 11 april te Roermondquote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Duss nog wat interessants vandaag?
Wieso?quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Yep, aangemeld voor de voorlichtingsbijeenkomst Natres 11 april te Roermond
Nee, deels omdat ik het militaire wereldje erg mis. En deels omdat ik het als een uitdaging zie om als "oudere" toch weer het maximale te kunnen geven.quote:
Even zonder dollen. Je verwacht door je PO te komen...quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, deels omdat ik het militaire wereldje erg mis. En deels omdat ik het als een uitdaging zie om als "oudere" toch weer het maximale te kunnen geven.
Dat is dus even wel de vraag. In hoeverre gaat mijn PTSS een probleem zijn. Maar dat kan ik mooi vragen op die voorlichtingsbijeenkomst.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:02 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Even zonder dollen. Je verwacht door je PO te komen...
+ je zelfmoordneigingen en alchohol probleem.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is dus even wel de vraag. In hoeverre gaat mijn PTSS een probleem zijn. Maar dat kan ik mooi vragen op die voorlichtingsbijeenkomst.
vragen zat voor de de praatmeneerquote:Ik was ladderzat, en was het leven ook meer dan spuugzat. Ik wilde niet meer. Het was genoeg voor mij.
Met hoge snelheid verliet ik Arnhem en reed erg snel over b wegen en besloot mijzelf van kant te maken.
Ik was gewoon echt helemaal "op". Ik kon niet meer. Ik wilde dood.
In 1 stuurbeweging rukte ik het stuur naar links en boorde mijn auto tegen een boom. Wonderwel leefde ik nog maar de auto was total loss. Wat er daarna gebeurde weet ik niet meer.
We shall seequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik geef ER 0.01% kans, niet lullig bedoelt
Je kan 't altijd proberen maar het lijkt me eerder zonde van je tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We shall see
Nee heb ik, ja kan ik krijgen.
Bedoeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Grammatica bedoel je.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bedoeld.
Als je je VWO had afgemaakt had je tenminste leren spellen joh.
Ik sta net in de Jumbo bij de kassa en leg het eerste product uit mijn mandje op de band.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Duss nog wat interessants vandaag?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik sta net in de Jumbo bij de kassa en leg het eerste product uit mijn mandje op de band.
De kassamiep scant het, kijkt nog eens goed naar het scherm en roept hard: "Gefeliciteerd meneer!!! U bent de 400ste klant van vandaag. U krijgt uw boodschappen gratis!!!!.
De mensen achter mij in de rij geven mij een schouderklopje en feliciteren mij.![]()
Ik blij!
Tot ik nog eens in mijn mandje keek om de rest op de band te leggen. Alleen een afbakstokbrood, een kuipje smeerkaas en een doosje popcorn.![]()
Wel 6 euro aan gratis boodschappen.
De klant voor me had net een kar vol afgerekend. Zij begon spontaan te huilen.quote:
quote:Ken je deze nog?
Keihardquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De klant voor me had net een kar vol afgerekend. Zij begon spontaan te huilen.
[..]
Waarom?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef BredeBroeder het volgende:
Fuck de clubquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:38 schreef DMania het volgende:
Mag alleen nog maar op woensdag trainen van de club
Kon ik het maar lezenquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Huehue:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/legeroefening-hast-dien
Thank you my fellow grammar naziquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bedoeld.
Als je je VWO had afgemaakt had je tenminste leren spellen joh.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het randgroeptuig van de Natres bekijkt lijkt mij dat niet zo'n probleem...
nou nou nouquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als je het randgroeptuig van de Natres bekijkt lijkt mij dat niet zo'n probleem...
"een reigrenaat"quote:Op woensdag 26 februari 2014 18:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Huehue:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/legeroefening-hast-dien
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |