Negen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoeveel punten staat FC twente ook alweer achter?
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Feyenoord heeft afgelopen weekend een stukje extra ruimte gecreëerd om spelers, scheidsrechters en spullen kapot te stampen. Benieuwd waar dat gaat eindigen. Ik zou voor de zekerheid m'n been terugtrekken.
2 onterechte pingels.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, want Kuipers zal daar idd rekening mee houden na al het gejank op arbitrage, zo zijn scheidsrechters, die gaan prima met kritiek om.
Ik reken op 2 pingels voor Ajax en een niet afgekeurde buitenspelgoal van Bojan,
En kishna die pelle een elleboog op zijn neus (en deze breekt) geeft waarna pelle gek wordt en van het veld wordt gestuurdquote:
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Hallo lieve Rotterdamse vriendjes, jullie vergeten het misschien maar wij hebben vanavond nog een wedstrijdje voor de boeg. Kunnen jullie morgen terug komen? Dan zetten we jullie graag weer op jullie plaats. Toedels.
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:23 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Tenzij een modje zojuist alles heeft weggeveegd is hier geen Feyenoorder te bekennen hoor, ja ik nu.
Tukker is het. En is dat Paul?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik moet jou een excuus maken Paul, ik dacht dat huff een der jullie was. Vergeef me.
Begreep het net in jullie topic. Tukkersquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee dat is er een die zich door J. Munsterman heeft laten inpalmen.
Pure jaloezie dit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
Iemand nog nieuws gehoord van mensen in Salzburg? Wat heb ik met ze te doen...saaie tering stad is het
Oostenrijkse chickies manquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
Ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eigenlijk welMaar dan nog...het enige wat je daar kan doen is keihard zuipen.
Ja overdag...maar na de match één grauwe boel. Meer dan zuipen en shit doe je daar niet inderdaad. Godverdomme, ik had er willen zijnquote:
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!
WOP WOP WOPquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Heeeeuuuuj witte Chinees altijd negatieeeeeefquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
waarom nou weer uitgaan van een tegendoelpunt, doe eens niet zo negatief man!quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan daar gewoon met 1-4 winnen!
1-4 levert 340 euro op per euro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarom nou weer uitgaan van een tegendoelpunt, doe eens niet zo negatief man!
Salzburg 1 ... Ajax 4quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon deklasseren die gasten. Gaat ook gebeuren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg 1 ... Ajax 4
Word er helemaal geestelijk gestoord van
zo had ik het nog niet bekeken!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
1-4 levert 340 euro op per euro.
Ik wel. Maar zou er nog geen cent op wagenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo had ik het nog niet bekeken!
nee, krijg net de brief van de bank met het aanbod voor de nieuwe rentevastperiode, ik heb mn financiele meevaller van vandaag al binnenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik wel. Maar zou er nog geen cent op wagenjij?
1-12, 4 keer Cruijff....oh wait... bygonesquote:
Je reactie impliceert goed nieuws, goed om te horen. Nu mijn meevaller nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, krijg net de brief van de bank met het aanbod voor de nieuwe rentevastperiode, ik heb mn financiele meevaller van vandaag al binnen
Goeie antijinx weer Stijnquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax komt 0-2 voor maar Salzburg geeft rond de 70e minuut de genadeklap en dan eindigt het in 1-2
gr gr
Salzburgquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax komt 0-2 voor maar Salzburg geeft rond de 70e minuut de genadeklap en dan eindigt het in 1-2
gr gr
Dan breek ik de hele pleuriszooi af van vreugdequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg 1 ... Ajax 4
Word er helemaal geestelijk gestoord van
Terecht zeg. Die dikke 5 euro quotering van Ajax is echt een flater. Echt een fout van die gasten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie antijinx weer Stijn![]()
Ik ga wel een wedje zetten denk ik, kleintje.
Ik blijf gewoon positief. Niet TE natuurlijk, dan gaat het foutquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Terecht zeg. Die dikke 5 euro quotering van Ajax is echt een flater. Echt een fout van die gasten.
Goed bezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon positief. Niet TE natuurlijk, dan gaat het fout
Wel oppassen dat je tanden niet uit je bek vallenquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dan breek ik de hele pleuriszooi af van vreugde
Cillessen, Van Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthórsson, Duartequote:
Dacht dat je een grapje maakte, godver.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cillessen, Van Rhijn, vd Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthórsson, Duarte
Vd Hoorn is de nummer 10quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Duarte middenveld, siem spits, en siggy van links. Toch?
Ik mag het hopen zeg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Duarte middenveld, siem spits, en siggy van links. Toch?
Ja maar nu weten we het toch zeker?quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:54 schreef Catch22- het volgende:
FC Salzburg - #Ajax Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Blind, Klaassen, Poulsen, De Jong, De Sa, Sigthorsson, Duarte.
Was al gepost dus
De Jong spits, Duarte middenveld, Siggy buiten lijkt mequote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef Tyron het volgende:
Klaassen - Poulsen - de Jong
Zelfmoord middenveld.
I pray to Narnia for that.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Jong spits, Duarte middenveld, Siggy buiten lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel meequote:
Dan hadden ze Blind ook rust moeten geven, een van de belangrijkste spelers.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel mee
Daarom, schade beperken en zondag 3 punten, ik teken ervoorquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt niet uit met sterkste opstelling winnen we ook niet. Beter wat spelers rust geven voor zondag en dan vlammen. Zullen genoeg jongens bij zitten die zich vandaag willen bewijzen dus misschien valt het wel mee
Waar zijn de rest van de reservespelers spaar dan de hele basis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck man, aidsopstelling.
Misschien wou die wel per se spelen. Suarez wil bijvoorbeeld ook geen wedstrijden missenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan hadden ze Blind ook rust moeten geven, een van de belangrijkste spelers.
Moet je nog wel kans hebben natuurlijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef S0nic het volgende:
Zeg dan gewoon dat je vol voor de competitie gaat FrankMet je ik wil ver komen in Europa gelul.
Je weet dat we thuis 0-3 verloren hebben hé?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef S0nic het volgende:
Zeg dan gewoon dat je vol voor de competitie gaat FrankMet je ik wil ver komen in Europa gelul.
Idem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, schade beperken en zondag 3 punten, ik teken ervoor
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Who cares, gewoon kampioenschap binnen halen en de beker winnen
Dit dus...Gvd zeg wordt weer pure aids vanavond.quote:
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstanderquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Who cares? Dafuq man wie geeft er nou niet om een afgang? tf....
Dat had ik bij die thuiswedstrijd ook, in het eerste kwartier al verwerktquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander
Wat een tyfus onzin, sorry hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan er nog geen 5 minuten van wakker liggen als we met 4-0 verliezen vanavond eerlijk gezegd. Gewoon verloren van de betere tegenstander
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad ja, onbegrijpelijke insteek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?
Eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En je schaamt je niet dat die tegenstander Salzburg heet? Zeker na de mooie verhalen over aansluiten bij de Europese top?
Met een middenveld met Klaassen - Poulsen - De Jong ga je nooit die aansluiting halen natuurlijk. Moeten we nog even voor wachten tot de toptalenten zoals Kishna doorbreken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verlorenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk het maakt de afgang er niet minder om maar het is thuis al verloren
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee niet lopen bagatelliseren. Pure schande en daar mag je imo best wakker van liggen. Het blijft met alle respect F-garnituur.
Kan alle kanten op in de penalshootoutquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ben genoodzaakt mijn voorspelling van 0-6 bij te stellen naar 0-3. Ben benieuwd naar de verlenging.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die uitspraken van Europese top zijn niet gedaan over dit elftal en mijn verwachtingen zijn/waren niet zo hoog en volgens mij zou iedereen moeten kunnen zien dat dit Ajax ver verwijderd is van de Europese top.
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat eruit gaan tegen wederom een caféploeg een schande is.
Triest van Ajax inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel andere ploeg zo goed zien voetballen in de Arena als Salzburg.
En heel goed van Salzburg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Triest van Ajax inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |