abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137129028
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht
KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, privéchauffeur regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
#26 || Luciano da Silva
pi_137129067
Hier ook wachten op een telefoontje. Of een mailtje. Mag wel op tijd, want om tien voor zeven zit ik in de bioscoop. :Y
Your opinion of me is none of my business.
pi_137129219
Ben echt benieuwd wanneer EW mij eens gaat bellen, is nog niet voorgekomen :P
pi_137129375
Tijdje geleden al ingeschreven bij EW, vandaag de rijtest gehad. Was prima te doen, nette uitleg gekregen etc. Morgen m'n VOG aanvragen en dan hopen op veel mooie kilometers.
pi_137129449
Nice, welke regio?
pi_137129455
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef nitrous het volgende:
Tijdje geleden al ingeschreven bij EW, vandaag de rijtest gehad. Was prima te doen, nette uitleg gekregen etc. Morgen m'n VOG aanvragen en dan hopen op veel mooie kilometers.
Welkom.
pi_137129601
Ik zit ook met smart te wachten op een telefoontje :'(

Heb ik een paar dagen vrij van stage, zul je zien dat ze me 'niet nodig zijn' .. ;(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137129658
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Sarasi het volgende:
Hier ook wachten op een telefoontje. Of een mailtje. Mag wel op tijd, want om tien voor zeven zit ik in de bioscoop. :Y
Zul je zien dat ze je net dan bellen. Zet je wel je mobiel op stil anders word je eruit gegooid volgens zegge.
pi_137129678
Eindhoven
pi_137129722
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef nitrous het volgende:
Eindhoven
Waar in Eindhoven G? 8-)

En waar/wat studeer je? :)
pi_137129775
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:46 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Zul je zien dat ze je net dan bellen. Zet je wel je mobiel op stil anders word je eruit gegooid volgens zegge.
Ja, mobiel gaat altijd op stil in de bios. Maar als ik rond half zeven nog niet gebeld/gemaild ben, stuur ik ze zelf even een mailtje dat ik telefonisch niet beschikbaar ben, maar dat ze gewoon kunnen mailen en dat ik blij ben met elke rit. Werkte de vorige keer heel prima. :)
pi_137129858
Ze bellen maar tot 1730u wat ik weet daarna gaat het kantoor dicht. Of is dat geen EW?
pi_137129866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:52 schreef RenaultSport het volgende:
Ze bellen maar tot 1730u wat ik weet daarna gaat het kantoor dicht. Of is dat geen EW?
Nee, AR. ;)
pi_137129997
Jeeeeuujj! Ritje gekregen voor morgen! *O*

Van Gorredijk naar Nieuwe-Tonge (Zeeland) :o

Gelukkig geen afgetrapte auto maar een, jawel daar komt 'ie, Ford Focus :D O+

En dan met het OV terug :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:03:38 #15
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137130165
Peugeot RCZ van vandaag :)
pi_137130195
Geef mij maar liever een Mondeo mee ipv Focus :P Je merkt het ruimteverschil wel erg tussen die 2 wagens
Nee, toch niet
pi_137130199
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:03 schreef zazzel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geile bak :@
pi_137130498
quote:
[ link | afbeelding ]
Kwijl. :9~
pi_137130576
Leuke auto, die RCZ!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:22:24 #20
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137130720
Full option, best leuk zo'n spoiler die omhoog gaat bij +100 :P
Ding zoop wel als een malle met de automaat in de Sport stand

[ Bericht 20% gewijzigd door zazzel op 25-02-2014 17:37:19 ]
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:35:02 #21
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137131108
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef zazzel het volgende:
Full option, best leuk zo'n spoiler die omhoog gaat bij +100 :P
Ding zoop wel als een malle met de automaat in de Sport stand

[ link | afbeelding ]
Pssst, kenteken!

Edit: Wel raar dat de kleur oranje is bij kentekencheck :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 17:38:04 #22
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137131206
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:35 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Pssst, kenteken!

Oeps verkeerde geupload..
Maar inderdaad ik was ook al opzoek naar een oranje versie op die parkeerplaats.
pi_137131674
Nog steeds niet gemaild/gebeld... }:| Als ze me gaan bellen in de bioscoop ga ik echt huilen. Ik wil zo graag weer autorijden! ;(
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:28:50 #24
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137134813
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:38 schreef zazzel het volgende:

[..]

Oeps verkeerde geupload..
Maar inderdaad ik was ook al opzoek naar een oranje versie op die parkeerplaats.
Een RCZ valt sowieso wel op, dus denk niet dat je erg lang aan het zoeken was? :P
Is die foto trouwens genomen op dat P-eiland in het 'Tsjükemar'?
Ditte dus: https://goo.gl/maps/WYY09
pi_137135361
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:35 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Pssst, kenteken!

Edit deze post dan ook ff :+
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137135622
Vandaag helaas thuis gezeten.. Wel donderdag en eventueel vrijdag nog beschikbaar, dus hopelijk rond de maandwissel nog wat uren maken, zou wel lekker uitkomen voor carnaval.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:47:20 #27
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137135708
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:28 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Een RCZ valt sowieso wel op, dus denk niet dat je erg lang aan het zoeken was? :P
Is die foto trouwens genomen op dat P-eiland in het 'Tsjükemar'?
Ditte dus: https://goo.gl/maps/WYY09
Ja daar! Volgens mij kan je daar ook rond rijden want er reden echt heel veel auto's heen en weer.
pi_137135757
Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd :+
pi_137136039
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef meneer_valk het volgende:
Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd :+
En, zwetende handjes jongen?
pi_137136267
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:53 schreef RTS91 het volgende:

[..]

En, zwetende handjes jongen?
Nounou, zo erg was het nou ook weer niet, maar als zuiderling die niks gewend is kijk je wel effe raar op.
pi_137137552
quote:
De TT krijgt wel een geheel andere lading zo.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:00:25 #32
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137138754
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ja daar! Volgens mij kan je daar ook rond rijden want er reden echt heel veel auto's heen en weer.
Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moest :')
pi_137139241
Geen werk voor morgen. Da's wel even dik balen. Hopelijk mag ik vrijdag wel. ;(
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:25:51 #34
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137140053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:00 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moest :')
Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:36:38 #35
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137140550
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:25 schreef zazzel het volgende:

[..]

Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.
Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij. :P
Toen ik er was heb ik 3 auto's zo'n 3 à 4 keer voorbij zien rijden. Steeds heen en weer, snapte er toen al niks van. Ondanks dat vind ik het wel een hele mooie locatie om te seksen :s)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:40:53 #36
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137140750
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:36 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij. :P
Toen ik er was heb ik 3 auto's zo'n 3 à 4 keer voorbij zien rijden. Steeds heen en weer, snapte er toen al niks van. Ondanks dat vind ik het wel een hele mooie locatie om te seksen :s)
Genieten joh.. Zo langs de A6 :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 21:55:08 #37
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137141448
quote:
Snel doorgelopen met je handen voor je ogen neem ik aan? ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:40 schreef zazzel het volgende:

[..]

Genieten joh.. Zo langs de A6 :P
Zullen we daar eens een keer een Fok! meeting houden? Lekker mensen kiek'n :D
pi_137141886
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:55 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Snel doorgelopen met je handen voor je ogen neem ik aan? ;)

[..]

Zullen we daar eens een keer een Fok! meeting houden? Lekker mensen kiek'n :D
En vooral hopen dat je je sleutels niet laat vallen :X
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137143368
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:03 schreef BlackLining het volgende:

[..]

En vooral hopen dat je je sleutels niet laat vallen :X
Hoe was 't lokatiewerk?
pi_137145198
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 22:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Hoe was 't lokatiewerk?
Ik vind het niks :N

Moest overal in de buurt auto's ophalen, en dan met een medewerker van hun mee terug. Bloedirritant als de hele tijd die gast achter je rijdt :X Opzich wel fijn dat je geen OV hebt, maar toch, mijn ding is het niet. Gelukkig niet hoeven wassen of tanken.

En voor wat betreft die natte doos, da's nog te goed voor zo'n Dacia Sandero. Man man man wat een hok. Plankgas optrekken en je wordt links en rechts door vrachtwagens voorbij gevlogen. En de wegligging is zelfs op asfalt zó beroerd dat ik regelmatig toen ik met de adviessnelheid door een bocht ging continue bang was dat ie ging uitbreken. Ter vergelijking: met de Citroën C1 van mijn ouders pak ik de gemiddelde bocht met twee keer de adviessnelheid zonder problemen. En zo'n Sandero wordt dan als SUV op de markt gezet? Verschrikkelijk.

Los daarvan is het interieur natuurlijk drie keer niks. Stoel is ook gewoon niet verstelbaar. Veel te hoog ook, met mijn vrij bescheiden 1.78 zat ik met mijn kop bijna tegen het plafond aan.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:35:11 #41
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137146724
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
Moest overal in de buurt auto's ophalen, en dan met een medewerker van hun mee terug. Bloedirritant als de hele tijd die gast achter je rijdt Opzich wel fijn dat je geen OV hebt, maar toch, mijn ding is het niet. Gelukkig niet hoeven wassen of tanken.

Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was. _O-

Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf :D

Ohja kwam daar om 08.30 aankakken en kreeg gelijk nieuwe A6 mee die ze gehuurd hadden van de concurrent. Enigste wat die zei: Op de Ring(Amsterdam) strak aan snelheid houden ivm trajectcontrole en op andere stukken doorrijden.

Tja u vraagt wij draaien ^O^ :P
pi_137146831
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was. _O-

Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf :D
Whehe, dat is wel lachen :D

Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:48:40 #43
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137147211
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
Zulke mensen zijn zo ontiegelijk irritant. Meestal zijn dat van die zeikerds die overal commentaar op hebben, en zelf rijden ze helemaal foutloos en perfect :{
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:51:07 #44
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137147307
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tering dat is echt hatelijk inderdaad! En kan nog gevaarlijke rijstijl opleveren ook zulke regelneukers.
pi_137147891
Zo'n vriend van mij in Duitsland rijd ook zo :') Hij vind dat ze maar overal 130 op de snelweg[in Duitsland] moeten doen, want dat vind hij wel fijner.
En ook altijd precies de regeltjes volgen want daarvoor zijn er toch regeltjes :')
Nee, toch niet
pi_137147965
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef Solidberg het volgende:
Zo'n vriend van mij in Duitsland rijd ook zo :') Hij vind dat ze maar overal 130 op de snelweg[in Duitsland] moeten doen, want dat vind hij wel fijner.
En ook altijd precies de regeltjes volgen want daarvoor zijn er toch regeltjes :')
Och ja, dat :')

Mijn vader is er ook zo één. Als ik een keer loop af te geven op een boete ofzo die ik gehad heb, dan gaat meteen dat vingertje omhoog; "Ja, er zijn nou eenmaal bepaalde regeltjes die we afgesproken hebben, bla bla bla". Gast. Rot op :') Dat soort halftamme mensen zorgt ervoor dat de regels maar absurder en absurder worden, want ze worden toch wel nageleefd. Want het zijn nou eenmaal regeltjes. Alsof die heilig zijn.

Overigens niets mis met die kerel van de LM zelf hoor :) Alleen zijn rijstijl trok het bloed onder mijn nagels vandaan. En dat rijdt dan de godsganse dag vlak voor of achter je, dus moet je wel een beetje naar zijn zin rijden.
pi_137148675
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Och ja, dat :')

Mijn vader is er ook zo één. Als ik een keer loop af te geven op een boete ofzo die ik gehad heb, dan gaat meteen dat vingertje omhoog; "Ja, er zijn nou eenmaal bepaalde regeltjes die we afgesproken hebben, bla bla bla". Gast. Rot op :') Dat soort halftamme mensen zorgt ervoor dat de regels maar absurder en absurder worden, want ze worden toch wel nageleefd. Want het zijn nou eenmaal regeltjes. Alsof die heilig zijn.
Ja afgesproken inderdaad :') Ik heb niks afgesproken :(
pi_137150861
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ohja kwam daar om 08.30 aankakken en kreeg gelijk nieuwe A6 mee die ze gehuurd hadden van de concurrent. Enigste wat die zei: Op de Ring(Amsterdam) strak aan snelheid houden ivm trajectcontrole en op andere stukken doorrijden.

Tja u vraagt wij draaien ^O^ :P
_O_

In Eindhoven gaat 't altijd zo:

Je komt binnen, geen flikker te doen, dus mag je de eerste 3 uur busjes/auto's wassen. (Afsluiten heet dat oid)
Daarna vaak wel een paar ritjes naar de kazerne of in de omgeving. Ook met een medehiker flink door België lopen scheuren omdat dat beter uitkwam. :P
pi_137150922
quote:
[ link | afbeelding ]
Haha, ik stop altijd ff op die plek om een broodje te eten. :D
pi_137151365
Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal. :'( ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.

Ik word een ouwe lul. :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 08:30:23 #51
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137151369
Vind het ook altijd zo'n gezeik met scooters. Die gaan vaak net wat langzamer dan 50 km/u, wat gevaarlijk is aangezien iedereen ze gaat inhalen. En vervolgens gaat de politie zeiken als je 60 gaat, dat zo hard rijden juist gevaarlijk is. Ik ga liever even hard als het overige verkeer dan dat ik rechts en links word ingehaald en afgesneden door mensen die harder rijden dan ik.
Gelukkig boeit het mijn vader vrij weinig, als hij naast me zit zegt 'ie ook gewoon dat ik wel wat harder mag. Zal wel komen omdat hij ook altijd te hard rijdt, en ik neem dat nu over door de goede opvoeding :P
pi_137151580
Jeuj, uit me nest gebeld voor een spoedje Putten - Meerkerk in een Audi A6 dat dan weer wel :))))
pi_137153406
Geen werk gekregen voor vandaag, ook nog geen spoedje
pi_137153530
quote:
13s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.

Pakketje twee weken geleden vanuit .de verzonden. Zou er onderhand toch moeten zijn, niet?

[ Bericht 7% gewijzigd door BlackLining op 26-02-2014 10:38:51 ]
pi_137153573
quote:
13s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:28 schreef Viezze het volgende:
Idem. Voor mij is 't een dagje UB geworden...
  woensdag 26 februari 2014 @ 11:29:59 #56
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137154912
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 10:33 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hier ook niet. Dan maar even boodschappen doen en hopen dat DHL nog aan de deur komt met mijn motoronderdelen. Duurt wel errug lang nu.

Pakketje twee weken geleden vanuit .de verzonden. Zou er onderhand toch moeten zijn, niet?
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_137155313
quote:
7s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:29 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.

Ook leuk, tijdje terug wat schroefdraad in het motorblok dolgedraaid omdat ik te eigenwijs was de momentsleutel te pakken. Helicoil zetten is niet zo moeilijk gelukkig, ware het niet dat die vervloekte Japanners het nodig gevonden hebben om van alle beschikbare maten, uitgerekend M7 schroefdraad te gebruiken }:| nergens te vinden natuurlijk..
pi_137155636
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal. :'( ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.

Ik word een ouwe lul. :')
Voor het werk ging ik ook echt niet te hard rijden hoor. Wordt per uur betaald :')
pi_137155991
Spoedje Den Bosch - Amersfoort :)

In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?

:'(

Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren :'(
pi_137156053
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 12:12 schreef BlackLining het volgende:

In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?

Hiep hoi, die had ik ook! Rijdt ge-wel-dig. Succes. :')
pi_137156164
quote:

Prima voor jou
pi_137156779
Kom maar op met die ritten voor morgen en vrijdag , tiet zat :P
  woensdag 26 februari 2014 @ 12:47:41 #63
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137156968
quote:

Zelfs een vrachtwagen wint nog met een stoplichtrace :')
pi_137157016
quote:

Ik heb laatst in een Ford Connect met 70 PK gezeten, die ging van 0 tot 100 in 24 seconden dus zo erg heb je het niet :).
Topsnelheid was ook 140 km/u, maar bij 130 hield het al op. Hilarisch, met je voet vol op het gas over de A2, met 4500 rpm.

Aftanken was toen ook leuk, iets van 30 euro voor 180km rijden, met zo'n klein motortje
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:42:29 #65
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137160736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 11:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.

Ook leuk, tijdje terug wat schroefdraad in het motorblok dolgedraaid omdat ik te eigenwijs was de momentsleutel te pakken. Helicoil zetten is niet zo moeilijk gelukkig, ware het niet dat die vervloekte Japanners het nodig gevonden hebben om van alle beschikbare maten, uitgerekend M7 schroefdraad te gebruiken }:| nergens te vinden natuurlijk..
Ik heb een Japanse auto, praat me er niet van :X
pi_137165180
Mensen al gebeld voor morgen?
pi_137165622
Hebben jullie eigenlijk wel een de transportformulieren achteraf nog nodig gehad? Ik heb sinds ik de digitale ritbon gebruik (dus vanaf het begin dat het in gebruik werd genomen :D) al mijn formulieren nog in een la liggen :')

Kortom, dat neemt veel ruimte in en zeker nu ik 'echt' werk heb, heb ik wat meer administratie (en ik mijn goede voornemen dit jaar was sowieso wat meer mijn financiën bijhouden en tot nu toe lukt dat zeer behoorlijk :P) en wil ik de transportformulieren dus eigenlijk wegflikkeren. Neem aan dat dat gewoon kan, ook van de laatste ritten die ik gereden heb je januari?
pi_137165701
Joepie, morgen een ritje van Venray naar Almere. Helaas wel in een Citroen Nemo, maar goed werk is altijd beter dan thuis zitten!
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:12:35 #69
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137165730
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Hebben jullie eigenlijk wel een de transportformulieren achteraf nog nodig gehad? Ik heb sinds ik de digitale ritbon gebruik (dus vanaf het begin dat het in gebruik werd genomen :D) al mijn formulieren nog in een la liggen :')

Kortom, dat neemt veel ruimte in en zeker nu ik 'echt' werk heb, heb ik wat meer administratie (en ik mijn goede voornemen dit jaar was sowieso wat meer mijn financiën bijhouden en tot nu toe lukt dat zeer behoorlijk :P) en wil ik de transportformulieren dus eigenlijk wegflikkeren. Neem aan dat dat gewoon kan, ook van de laatste ritten die ik gereden heb je januari?
Gewoon wegpleuren joh, of van recente nog evt. een foto maken. Net alsof ze je nu nog wat kunnen maken :P
pi_137165761
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:12 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Gewoon wegpleuren joh, of van recente nog evt. een foto maken. Net alsof ze je nu nog wat kunnen maken :P
Heb het eigenlijk nooit gedurfd om de originele weg te gooien :@

Scans heb ik sowieso natuurlijk, maar ze willen geloof ik dat je de originele ook nog een tijdje bewaart.
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:15:05 #71
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137165795
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Scans heb ik sowieso natuurlijk, maar ze willen geloof ik dat je de originele ook nog een tijdje bewaart.
Ik vind het alsnog raar, als ze gewoon het digitale hebben. Wat is in hun ogen de meerwaarde van een hard copy?
pi_137165903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:15 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik vind het alsnog raar, als ze gewoon het digitale hebben. Wat is in hun ogen de meerwaarde van een hard copy?
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.

Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult. :')
pi_137166480
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.

Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult. :')
Er staat ergens, waar weet ik niet precies, dat je de originele formulieren minimaal 6 maanden thuis moet bewaren. Echter, ik heb ze allemaal nog keurig in een map zitten, vanaf m'n eerste rit. 2013 onder een tab, en 2014 nu onder een nieuwe. Ik bewaar ze ook gewoon, vind het wel leuk om soms eens terug te kijken naar de auto's die ik heb gereden, en hoeveel ritten etc. :)
  woensdag 26 februari 2014 @ 17:46:25 #74
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137166828
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als ze het zo willen wil ik best een foto maken als zijne 'scan' en m'n originele afgeven bij het bedrijf. Ik zit er niet mee :P
pi_137167661
Morgen 400 km bussen zonder cruise control, de beruchte 75pk caddy it is!
pi_137167773
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:13 schreef RenaultSport het volgende:
Sterkte :') :+
pi_137168085
quote:
Nog altijd meer dan 67 paarden die de mijne had :')

Sterkte kerel, I feel your pain :'(
pi_137168356
Dank , alles beter dan OV. Had echt niet continue dikke bakken verwacht maar gaat lekker zo met de bedrijfswagens xD
pi_137168368
Morgen een ritje Lampegat - Mestreech in een Zafira. 8 uur ophalen. Ik ben altijd pas om 7 uur terug van m'n krantjes. :P
pi_137168468
Weet iemand hoe het precies zit met de maaltijd vergoeding voor ew?
pi_137168492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Pin me er niet op vast, maar volgens mij kun je als hiker daar naar fluiten en is dat louter voor PC's.
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:45:11 #82
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137168543
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:42 schreef RenaultSport het volgende:
Gewoon ergens bij een P stoppen om je bammetjes te eten. Vergoeding krijg je niet, maar je krijgt wel doorbetaald.
Denk niet dat ze er veel commentaar op kunnen hebben als je een half uurtje even luncht. Je mag namelijk niet in de auto's eten (wat ik alsnog vaak doe :')), en tijdens het rijden krijg ik altijd trek en een droge strot, dus dan moet je wel even stoppen :P
pi_137168632
Ik mag morgen voor de derde keer deze week een Vivaro rijden. Prima busjes zijn dat!
pi_137168652
Oke, hoevaak en hoeveel houden julile 'pauze' ongeveer?
pi_137168679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:48 schreef RenaultSport het volgende:
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:51:04 #86
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137168719
quote:
Ik hanteer gewoon de 'normale' tijden. 4 uur werken = halfuurtje pauze :P
pi_137169454
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 18:49 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
Dit inderdaad. Of ik een pauze neem is afhankelijk van de aansluiting met het OV op het afleveradres. Als ik bijvoorbeeld 25 minuten moet wachten op de bus/trein, stop ik onderweg een kwartiertje. Heb ik minder dan een kwartier, kachel ik gewoon door. Behalve wanneer ik lange rit(ten) heb. Zoals vandaag had ik één rit van 260km, dan stop ik onderweg gewoon een halfuurtje voor koffie en een bammetje, en dan kachel ik daarna weer verder.

tl;dr - ligt geheel aan de planning :+
Bovendien krijg je die tijd wel doorbetaald, dus een 'pauze' inlassen is nooit een straf! :)
pi_137172609
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst. :)
pi_137172914
quote:
1s.gif Op woensdag 26 februari 2014 17:13 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar alles weggegooid.
pi_137175876
quote:
Eerste belletje door EW eindeljik gehad :P?
pi_137183106
Morgen ook weer even werken, enkelte Kolham - Zwolle.
Rustig dagje, maar dat past me wel even :)
pi_137183559
@kweenie1
Nee, eigen initiatief weer ;)
pi_137185488
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 23:38 schreef RenaultSport het volgende:
@kweenie1
Nee, eigen initiatief weer ;)
Hmm, vind het toch raar dat ze op deze manier ritten verdelen...
pi_137185513
Idd, bij mij heeft dat ook nog nooit gewerkt
Nee, toch niet
pi_137187782
Krijg je de tijd dat je in het OV zit ook doorbetaald? Ben me eens in aan het lezen en lijkt me een leuke bijbaan
GGGG
pi_137187868
Ja, die wordt ook vergoed. Wel moet je in het bezit zijn van een Studenten week OV kaart. Oh jee, morgenochtend vroeg een ritje...
pi_137188332
Boh, zo fiets parkeren op de universiteit, dan naar Lampegat CS, door naar de luchthaven, Zafira meenemen, naar Mestreech, Zafira afgooien op de Parallelweg, en als ik mij niet vergis is daar een station.

Deze week is veels te druk, morgen nog een toets van Analyse II waar niemand wat van snapt.
pi_137188342
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende:
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst. :)
Ik alleen als ik onderweg stop om wat anders te gaan doen zoals bij een vriend bier koffie te drinken.
pi_137189796
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?

Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters :')____

Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
pi_137189945
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef trolley het volgende:
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?

Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters :')____

Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
Zie DM
pi_137189976
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:32 schreef Viezze het volgende:

[..]

Zie DM
Merci! :)
pi_137190174
Maandag maandwissel, succes in Brabant met het vinden van hikers :+
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:47:04 #103
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137190355
Zijn er meer mensen die carnaval afgrijselijk vinden?
pi_137190412
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Kiprollade het volgende:
Zijn er meer mensen die carnaval afgrijselijk vinden?
:Y

Heb het één keer mogen meemaken, en ik vond het nogal ... apart :')
Maar ik denk dat ik, als noorderling, daar ook te nuchter voor ben :P
pi_137190478
Carnaval _O_

Oeteldonk O+

Hier wordt niet gewerkt hoor, maandag tm woensdag. Staat al maanden onbeschikbaar. Maar goed, veel bedrijven zijn dan ook dicht, dus ik betwijfel of er zo veel meer te doen is in het zuiden met de maandwissel.
pi_137190729
Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland :D
pi_137191125
Mijn carnaval begint vanavond en eindigt woensdag :')
pi_137191133
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef Viezze het volgende:
Maandag maandwissel, succes in Brabant met het vinden van hikers :+
Present.

Carnaval is :r
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:18:24 #109
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137191151
Het ergste van carnaval vind ik nog wel al die namen en prinsen ofzo.

SPOILER
pi_137191195
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland :D
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken :')_! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.

Hét nummer in Oeteldonk vorig jaar O+

pi_137191297
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
pi_137191350
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Wacht maar tot je een keer de handbak mee krijgt. Die komt recht uit een traktor.
pi_137191360
quote:
15s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb ooit ook een Zafira automaat gehad, maar die wil je écht niet in de S-stand zetten, of je moet graag een nekblessure willen :P
  donderdag 27 februari 2014 @ 10:42:55 #114
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137191738
Carnaval :r :r Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij O+
Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
pi_137191889
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef zazzel het volgende:
Carnaval :r :r Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij O+
Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
Eens. 5 dagen volle bak werken en dan cashen. _O_

3-4 weken later weer een week vrij ivm tentamens, dus ook dan werken. :)
pi_137192104
Hopen op een belletje vandaag, dus de telefoon gaat maar mee de sportschool in vanmiddag. :)
pi_137192238

:Y
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:04:20 #118
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137192312
Heuj morgen:

Breda - Zaamslag Peugeot 308
Hulst - Kerkrade Citroen C4
Kerkrade - Almere 1 serie

Mag je eigelijk door België heen?

[ Bericht 9% gewijzigd door zazzel op 27-02-2014 11:20:26 ]
pi_137192369
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef zazzel het volgende:
Heuj morgen:

Breda - Zaamstad Peugeot 308

Waarom zou je vrijwillig naar Belgenland gaan :?
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:10:08 #120
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137192475
Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
pi_137192521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende:
Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
Gewoon doen dan, en als je je er niet helemaal lekker bij voelt kun je van tevoren EW toch even bellen (met het argument dat je een krap schema hebt)?
pi_137192570
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende:
Lijkt mij van wel toch? Ik bedoel, als je privé naar België rijdt zijn er ook geen restricties toch? Lang leve de EU :7 *O*

Moet je alleen wel oppassen dat je geen fratsen gaat uithalen in België, maar dat moet je in Nederland ook :P
pi_137192592
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef zazzel het volgende:
Heuj morgen:

Breda - Zaamstad Peugeot 308

Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...
<klik hier om een reactie te plaatsen>
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:19:13 #124
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137192709
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:14 schreef driekeerdrie het volgende:

[..]

Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...
Haha m'n autocorrectie maakte er Zaanstad van. Maar het is Zaamslag, een of andere gehucht naast Hulst in Zeeland. OV. Van een stukje van 13km duurt dik een uur :')
pi_137192984
Laatste officiele info die ik van EW gezien heb over door het buitenland rijden is dat het mag als het korter is qua tijd (en ik neem aan als het ongeveer gelijk is qua tijd maar korter qua afstand). Dus behalve dat je niet mag gaan sightseeen in het buitenland lijkt het me verder geen probleem.
pi_137193023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Panthera. het volgende:
Laatste officiele info die ik van EW gezien heb over door het buitenland rijden is dat het mag als het korter is qua tijd (en ik neem aan als het ongeveer gelijk is qua tijd maar korter qua afstand). Dus behalve dat je niet mag gaan sightseeen in het buitenland lijkt het me verder geen probleem.
Alsof er in België iets te sightseeën valt :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:32:37 #127
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137193100
Wat is België voor iets dan?
pi_137193111
Persoonlijk vind ik het al leuk om eens een keer een andere snelweg te rijden :P
pi_137193164
Altijd als ik België in rijd, is het grijs, grauw, miezerig koud kutweer. ;(

Dat kan gewoon geen toeval zijn ook :')

Vooral daar bij Maastricht. Meteen gaten in de weg ook, en het eerste wat je ziet is links dat vervallen stationnetje wat één en al armoe uitstraalt :'( ik word spontaan depressief van dat land.
pi_137193176
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:32 schreef Kiprollade het volgende:
Wat is België voor iets dan?
Een land waar je goedkoop kunt tanken. That's all :+
pi_137193190
Ardennen? Daar regent het altijd.
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:36:45 #132
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137193234
Over buitenland gesproken, soms komen er toch ook wel eens ritjes naar DEUTSCHLAND?
pi_137193256
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef Kiprollade het volgende:
Over buitenland gesproken, soms komen er toch ook wel eens ritjes naar DEUTSCHLAND?
Ja, of Friesland :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:38:25 #134
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137193281
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:37 schreef trolley het volgende:

[..]

Ja, of Friesland :')
Heb ik al gehad, ging er een man over broodbeleg praten bij de bushalte ofzo. Snapte er geen kut van joh.
pi_137193364
Sowieso dat Fries :') Al spreken die mensen dan vaak nog Nederlands als tweede taal en vaak redelijk accentloos dan. Ik was in Oost-Groningen en daar kon ik mijn CP echt niet verstaan. Wel een half uur mee gezeten en gepraat omdat ik op de bus moest wachten, maar serieus de helft kon ik echt niet volgen :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 11:42:56 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137193414
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Panthera. het volgende:
Sowieso dat Fries :') Al spreken die mensen dan vaak nog Nederlands als tweede taal en vaak redelijk accentloos dan. Ik was in Oost-Groningen en daar kon ik mijn CP echt niet verstaan. Wel een half uur mee gezeten en gepraat omdat ik op de bus moest wachten, maar serieus de helft kon ik echt niet volgen :')
Erg prettig inderdaad, en dan maar gokken met 'ja' en 'nee' zeggen en wanneer je moet lachen enzo. :')
pi_137193421
Brabands klinkt schattig, met die zachte g. :P Verder vind ik Fries veel beter verstaanbaar dan Gronings, maar Twents is het gemakkelijkst.
pi_137193475
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:42 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Erg prettig inderdaad, en dan maar gokken met 'ja' en 'nee' zeggen en wanneer je moet lachen enzo. :')
Inderdaad, vriendelijk knikken en glimlachen als de man eens ademhaalde :D
pi_137193532
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:33 schreef Panthera. het volgende:
Persoonlijk vind ik het al leuk om eens een keer een andere snelweg te rijden :P
Jep, 9/10 ritjes vanuit Groningen rijd ik vooral over de A28 of A6+A7.

Beetje afwisseling is wel leuk idd. :P
pi_137193620
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Sarasi het volgende:
Brabandts klinkt schattig, met die zachte g. :P Verder vind ik Fries veel beter verstaanbaar dan Gronings, maar Twents is het gemakkelijkst.
o|O
pi_137193765
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken :')_! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.

Er zit serieus verschil tussen al die kutmuziek die alleen aan te horen is na meerdere liters bier? :o
pi_137194077
quote:
Purrr, sorry. :* Ik dacht dat het Braband was, maar mijn swype vertelt mij nu dat het Brabant is. :')

Volgende week of dit weekend weer buiten hardlopen! :D Echt zo'n zin in. O+ Vandaag de laatste keer op de verdraaide loopband! *O*
pi_137194499
Ik vind hardlopen altijd kut :D ik ga wel vaak spinnen trouwens, dat is wel relaxed.

En gisteren gebodypumpt, dat was even lastig wakker worden vanmorgen :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:21:17 #144
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137194525
Had voor morgen mooie lange ritjes in o.a. een mooi uitgeruste 1-serie, een dikke Polo (geen BM!) en een Insignia. Word ik net gebeld, of ik toch maar locatiewerk wil doen in Nieuwegein :'( Nouja, scheelt in de administratie zulllen we maar zeggen
  donderdag 27 februari 2014 @ 12:23:07 #145
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137194570
EW maar even gebeld over de België kwestie. Op de heen weg moet ik de toltunnel gebruiken bij Terneuzen. Maar richting Kerkrade mag je op uitzondering door BE rijden. Maar wel werd me vriendelijk verzocht niet te hard te rijden want dat schijnt nogal een administratie chaos te zijn.
ESSO pas doet het niet in BE :'(

Moet ik nog wat weten over de snelheidslimieten in BE? Hoe werkt dat met je navi op je telefoon? Werkt dat gewoon of haakt dat af ?:P
pi_137194663
Als ik me niet vergis krijg je snelheidsboetes in België niet eens als je Nederlands kenteken hebt :')

Anders, 120 op de snelweg, rest volgens mij hetzelfde als in NL.
pi_137194751
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind hardlopen altijd kut :D ik ga wel vaak spinnen trouwens, dat is wel relaxed.

En gisteren gebodypumpt, dat was even lastig wakker worden vanmorgen :')
Fietsen vind ik niet zo... Meh. Fitness en hardlopen. O+ Heerlijk. Hardlopen is gewoon super, hoofd op nul, alle energie eruit knallen en dan fitter thuiskomen dan je weg bent gegaan. :D Het rondje van vorig jaar ging trouwens wel zo'n beetje langs de LM waar ik veel voor rijd... Ik twijfel nog even of ik die ga aanpassen of dat ik schijt heb.
pi_137195998
Pfff. vanmorgen gebeld voor een rit. Wil ik hem net voorbereiden, ritten verdwenen. Bel ik, ja een rit was geannuleerd maar we bellen je nog vandaag voor andere ritten. Waarom bellen ze dan niet om dat te zeggen? Daaag Audi A6 :'(
pi_137196179
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Er zit serieus verschil tussen al die kutmuziek die alleen aan te horen is na meerdere liters bier? :o
Ja.
  donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:37 #150
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137196930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 13:08 schreef CitroenFrance het volgende:
Pfff. vanmorgen gebeld voor een rit. Wil ik hem net voorbereiden, ritten verdwenen. Bel ik, ja een rit was geannuleerd maar we bellen je nog vandaag voor andere ritten. Waarom bellen ze dan niet om dat te zeggen? Daaag Audi A6 :'(
Ook lullig als je al onderweg was...
pi_137198705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dafuq, wil ik een random reisadvies opvragen op 9292OV krijg je dit te zien:

:')
pi_137198825
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Purrr, sorry. :* Ik dacht dat het Braband was, maar mijn swype vertelt mij nu dat het Brabant is. :')

Volgende week of dit weekend weer buiten hardlopen! :D Echt zo'n zin in. O+ Vandaag de laatste keer op de verdraaide loopband! *O*
Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!
  donderdag 27 februari 2014 @ 14:39:55 #153
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137199122
Pf Hardlopen. Niet mij pakkie aan. Ik kan sowieso niet op asfalt hardlopen ivm m'n heup. Op (kunst)gras gaat het dan wel weer redelijk. Ach 1x in de week op het veld trainen en 1x in de week een wedstrijdje vind ik wel heel aardig. Misschien maar eens naar spinnen gaan kijken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137199511
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef trolley het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Carnaval :') :r
pi_137199950
Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk :9~
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:08:52 #156
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137200413
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende:
Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk :9~
Ik woon in Papendrecht, zal ik de koffie klaar zetten?
DM waar je hem moet ophalen?

Edit: Jammer dat ik hem niet mocht doen :'(
pi_137200653
quote:
:9~
Veel plezier, ik heb 1x een Q5 gereden met die motor, dat was zeker één van de leukste ritjes. :)

Ik eis foto's trouwens. :P
pi_137201070
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!
Ik ben een watje. En ik heb alleen een singlet, een vest of hesje vind ik ruk hardlopen, en dan is 't wel erg koud. :P

Werk voor morgen! *O* Groningen - Den Haag in een C3 en Den Haag - Amersfoort in een Caddy. Guus bedankt. ;(
pi_137201180
Ik wacht nog op ritjes voor morgen :-)! Na de afmeldingen wil ik werk! Heb vakantie tot 11 maart. Maar heb schoolwerk voor 90% af. Aan carnaval doe ik niet, dus iets meer werken vind ik niet erg :D
pi_137201251
Heeft iemand een adres voor de LM in Amersfoort waarbij je GPS ook daadwerkelijk het eindpunt in de buurt neerzet? De vorige keer heb ik daar een halfuur naar gezocht namelijk. :{
pi_137201318
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef Sarasi het volgende:
Heeft iemand een adres voor de LM in Amersfoort waarbij je GPS ook daadwerkelijk het eindpunt in de buurt neerzet? De vorige keer heb ik daar een halfuur naar gezocht namelijk. :{
DM
pi_137201990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:31 schreef trolley het volgende:

[..]

DM
_O_ Danku!
pi_137202060
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 15:48 schreef Sarasi het volgende:

[..]

_O_ Danku!
You're welcome! :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 15:52:57 #164
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137202202
quote:
Ah relaxt, die heb ik ook eens gereden.. Kijk wel uit voor flitspalen, had met die auto gelijk een prent aan m'n broek hangen :')
pi_137203545
Paar keer de A5 3.2 TFSI gereden, dat is fijn!
pi_137203743
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef trolley het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O_

Station Den Bosch heet nu ook Oeteldonk Centraol O+
pi_137204057
Top, auto is goedgekeurd voor 40 euries. Moet nog 12,50 aftikken aan een niet-APK reparatie (schakelaar van de mistlamp..), en dan voor 115 euro is hij weer helemaal klaar. :)

Mijn fiets heeft meer problemen. Na het plakken van de binnenband (achterwiel) is nu de buitenband hard kapot aan het gaan. Dus nu maar even de auto ophalen, die mag de laatste 8 keer mee met mijn krantenwijk. Daar ga ik die fiets niet verder aan kapot maken, dat gaat ge-ga-ran-deerd mis.
pi_137204086
Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.

Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
pi_137204143
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende:
Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.

Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten. :Y
pi_137204260
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende:

Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannen :)
pi_137204295
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Amoeba het volgende:
Top, auto is goedgekeurd voor 40 euries. Moet nog 12,50 aftikken aan een niet-APK reparatie (schakelaar van de mistlamp..), en dan voor 115 euro is hij weer helemaal klaar. :)

Mijn fiets heeft meer problemen. Na het plakken van de binnenband (achterwiel) is nu de buitenband hard kapot aan het gaan. Dus nu maar even de auto ophalen, die mag de laatste 8 keer mee met mijn krantenwijk. Daar ga ik die fiets niet verder aan kapot maken, dat gaat ge-ga-ran-deerd mis.
Buitenband vervangen kost je een tientje en een kwartiertje werk :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 16:51:11 #172
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137204567
Ohoh, ik wil zo graag temperaturen van 20+ graden. Dan kan ik eindelijk m'n velgen spuiten en m'n spacers erop zetten :D
pi_137204584
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Buitenband vervangen kost je een tientje en een kwartiertje werk :')
Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?

Dat lukt je echt niet in een kwartier. En het weer terug erop zetten al helemaal niet.
pi_137204637
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende:
Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten. :Y
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef BlackLining het volgende:

Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannen :)
Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ik :)

Wel een prima dagje, hoef pas om 9 uur de deur uit en ben wel benieuwd naar de Focus.
pi_137204644
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?

Dat lukt je echt niet in een kwartier. En het weer terug erop zetten al helemaal niet.
Trommelrem. *O*
pi_137204706
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:54 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Trommelrem. *O*
Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.

Sowieso fietsen :') Die krengen gaan altijd kapot met die zware krantentassen, maar deze is nog niet zo erg naar de klote dat ik 'm straks nog kan gebruiken. Dus die laatste 8 keer laat het maar een liter brandstof per dag kosten. Eventjes geen zin om die band te moeten maken. :)
pi_137204718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef RTS91 het volgende:
Paar keer de A5 3.2 TFSI gereden, dat is fijn!
Das knap, speciaal voor jou gemaakt? :9
pi_137204743
quote:

[..]

Nee joh. Schroef losdraaien, beetje kracht zetten en dan kun je je buitenband er sowieso doorheen wurmen, pas 1 fiets waarbij me dit niet gelukt is.
pi_137204764
quote:
2s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.

Sowieso fietsen :') Die krengen gaan altijd kapot met die zware krantentassen, maar deze is nog niet zo erg naar de klote dat ik 'm straks nog kan gebruiken. Dus die laatste 8 keer laat het maar een liter brandstof per dag kosten. Eventjes geen zin om die band te moeten maken. :)
Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance. ;)
pi_137204818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:57 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Nee joh. Schroef losdraaien, beetje kracht zetten en dan kun je je buitenband er sowieso doorheen wurmen, pas 1 fiets waarbij me dit niet gelukt is.
Hmm, goeie. Er steekt nu zo'n klein ei aan de zijkant uit, dus die velg gaat die binnenband sowieso mollen. :N
pi_137204852
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:58 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance. ;)
Maar jouw fiets vervoert geen kranten. :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:02:33 #182
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137204896
Ik heb 3 fietsen en die zijn allemaal kapot, zo raar is het dus niet dat er wel eens iets aan stuk gaat :P
pi_137204907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Maar jouw fiets vervoert geen kranten. :')
Nee, mijn fiets vervoert mij achterop terwijl mijn vriend peddelt. O-)
pi_137205800
3 ritten morgen: Born - Den Haag (bmw 118i), Den Haag - Sassenheim (107) en Haarlem - Born (Mercedes C180). Eerste rit ophalen tussen 8.30 - 9.00 en de laatste rit ophalen om 17.00, dus ik moet 3 tot 4 uur wachten. Iemand tips om die tijd door te komen in Haarlem? :P
pi_137206138
Filmpje pakken?
pi_137206220
Haarlem heeft een historisch centrum, kan je nog wel wat bekijken! Anders naar de Ikea bij station Haarlem-Spaarnwoude als je echt niks weet.

Ik heb morgen een rit Breda-Raalte.. auto rond 12 uur ophalen en rond 15.00 afleveren. Dan met OV terug naar Brabant :o!
  donderdag 27 februari 2014 @ 17:42:19 #187
414827 Wave103
It's not pop music
pi_137206228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef meneer_valk het volgende:
3 ritten morgen: Born - Den Haag (bmw 118i), Den Haag - Sassenheim (107) en Haarlem - Born (Mercedes C180). Eerste rit ophalen tussen 8.30 - 9.00 en de laatste rit ophalen om 17.00, dus ik moet 3 tot 4 uur wachten. Iemand tips om die tijd door te komen in Haarlem? :P
Die eerste rit heb je van mij gejat |:( |:( |:(
pi_137207046
quote:

[..]

Achterwiel uit een fiets? Geef me vijf minuten. Dan haal ik hem eruit en zet ik ondertussen koffie.

Beetje technisch inzicht heb je toch wel? Ik haal zelfs het achterwiel van mijn motor er onder de 5 minuten uit.
pi_137207057
2 ritten morgen: Apeldoorn - Breukelen (VW Polo) en Breukelen - Oudenbosch (Mazda 6 Sportbreak).

En van Oudenbosch 3,5 uur terug met ov :O
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:22:39 #190
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137207381
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Achterwiel uit een fiets? Geef me vijf minuten. Dan haal ik hem eruit en zet ik ondertussen koffie.

Beetje technisch inzicht heb je toch wel? Ik haal zelfs het achterwiel van mijn motor er onder de 5 minuten uit.
Pff, ik haal de 2 achterwielen van m'n auto er binnen vijf minuten af terwijl ik m'n nagels knip, TWEE wielen!
pi_137207819
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef wtr12 het volgende:
2 ritten morgen: Apeldoorn - Breukelen (VW Polo) en Breukelen - Oudenbosch (Mazda 6 Sportbreak).

En van Oudenbosch 3,5 uur terug met ov :O
Is dat die nieuwe 6? Erg fijne auto vind ik dat! :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:41:23 #192
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137207986
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, ik haal de 2 achterwielen van m'n auto er binnen vijf minuten af terwijl ik m'n nagels knip, TWEE wielen!
5 minuten? Mis je een hand ofzo :z
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:45:22 #193
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137208119
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:41 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

5 minuten? Mis je een hand ofzo :z
Ik zie nu dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik zelfs nog binnen de resterende tijd het motorblok uit elkaar haal en weer in elkaar zet.
pi_137208202
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik zie nu dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik zelfs nog binnen de resterende tijd het motorblok uit elkaar haal en weer in elkaar zet.
En in de tussentijd kun je niet eens jongleren op een eenwieler?

Pfff, prutstert.
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:48:38 #195
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137208249
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

En in de tussentijd kun je niet eens jongleren op een eenwieler?

Pfff, prutstert.
Ik niet jongleren en ik kan niet op een eenwieler rijden, laat staan in combinatie :')
  donderdag 27 februari 2014 @ 18:49:03 #196
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137208265
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

In dat geval mag je binnenkort even langskomen, heb nog een dubbel massa vliegwiel dat vervangen mag worden :(
pi_137211557
Net de caddy voor de deur gezet hier, morgen ochtend verder en daarna hopelijk nog een rit.
pi_137211692
quote:
10s.gif Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

In dat geval mag je binnenkort even langskomen, heb nog een dubbel massa vliegwiel dat vervangen mag worden :(
Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezier *O*
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:32:46 #199
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137213596
Je rot maar een eind op naar een garage :6
Ik ben niet 8)7
pi_137213886
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:39 schreef Panthera. het volgende:
Filmpje pakken?
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef CitroenFrance het volgende:
Haarlem heeft een historisch centrum, kan je nog wel wat bekijken! Anders naar de Ikea bij station Haarlem-Spaarnwoude als je echt niks weet.
Ik heb net maar besloten om in Zandvoort een stuk te gaan lopen als het weer het toelaat :)
pi_137215764
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 16:53 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

[..]

Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ik :)

Wel een prima dagje, hoef pas om 9 uur de deur uit en ben wel benieuwd naar de Focus.
Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.
pi_137216266
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:08 schreef Ordinateur het volgende:

[..]

Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.
Het gaat om de grote A uit Almere, maar dan in Nijmegen. Maar goed, ik zal het daar wel even vragen. Ik heb geen enkel probleem met (betaald) wachten. :)
pi_137216665
Morgen om zeven uur de deur al uit, maar ook om drie uur alweer thuis, als alles goed loopt. Als mijn hardloopjack dan al bij de Perry is, kan ik even gaan rennen, anders duik ik nog even de UB in. :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:47:17 #204
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137218165
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Sarasi het volgende:
Morgen om zeven uur de deur al uit, maar ook om drie uur alweer thuis, als alles goed loopt. Als mijn hardloopjack dan al bij de Perry is, kan ik even gaan rennen, anders duik ik nog even de UB in. :)
Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:50:38 #205
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_137218345
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 19:57 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezier *O*
Haha, ik mag ook de distributieriem doen, die zit weer aan de compleet andere kant... Is ook een grappig klusje
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:32 schreef Kiprollade het volgende:
Je rot maar een eind op naar een garage :6
Ik ben niet 8)7
En dan 500/800 euro aan manuren voor zo'n stel lompe donders betalen, ik ken de plaatselijke garages hier en heb er niet zo'n hoge pet op van die figuren.
pi_137218676
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Het gaat om de grote A uit Almere, maar dan in Nijmegen. Maar goed, ik zal het daar wel even vragen. Ik heb geen enkel probleem met (betaald) wachten. :)
Auto krijg je daar gewoon mee. Klant een dealer of particulier?
pi_137218746
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:56 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Auto krijg je daar gewoon mee. Klant een dealer of particulier?
Particulier. Bij particulieren worden die tijden niet zomaar verzonnen geloof ik. (bedrijven vaak wel :P)
  donderdag 27 februari 2014 @ 21:58:26 #208
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137218823
Carnaval :r Doe goftedomme eens normaal man. Volslagen idioot feest voor dorpsgekken :')
#26 || Luciano da Silva
pi_137218872
Iedereen van boven de rivieren mag niks over carnaval zeggen
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:04:45 #210
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137219176
Wij Groningers zijn te nuchter voor die rare fratsen.

Man, dit is toch tyfus voor je oren?

:r
#26 || Luciano da Silva
pi_137219193
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 21:47 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!
Te koud man. :{
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:06:57 #212
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137219302
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

En je hebt geen andere vesten/thermo shirts? :P
pi_137219303
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Je bent toch geen wijf?!

O wacht :+
pi_137219480
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Fiorano het volgende:

[..]

En je hebt geen andere vesten/thermo shirts? :P
Nee. :@ Ik ben een mooi weer loper. Ik heb alleen en singlet wb sportkleding.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:11:20 #215
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137219568
Vrouwen hebben altijd wel wat te zeiken he :+
pi_137219653
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Kiprollade het volgende:
Vrouwen hebben altijd wel wat te zeiken he :+
We moeten wel voldoen aan het stereotype he. :P
pi_137219673
Ik ben ook geen grote fan van het feest carnaval, maar vind het wel chill om 4/5 dagen gewoon lekker opstap te gaan met vrienden en te leven als varkens. Daarbij, als je uit Eindhoven komt en er een redelijk sociaal leven op na houdt ontkom je er niet aan.

On topic, morgen in plaats van een nutteloos college mooi wat uren maken. Wijchen-Diemen (Ibiza), Amsterdam ZO-Purmerend (Ford Focus) en Purmerend-Amersfoort. Die laatste is volgens de omschrijving een Ibiza, volgens het kenteken een Volvo XC60 met 241 PK maar hij moet naar de LM die handelt in VW's, dus ik ben benieuwd!

Wordt wel redelijk strak, kan de eerste pas om 11 uur ophalen. Gelukkig liggen alle adressen binnen een half uur OV'en van elkaar, dat scheelt. Ik moet uiteraard ook weer terug van Nijmegen naar Eindhoven om aan carnaval te beginnen.
pi_137219695
Ik sport alleen maar binnen :+
Wel 6x per week, dat dan weer wel :7
pi_137219731
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef joppie_saus het volgende:
Wij Groningers zijn te nuchter voor die rare fratsen.

Man, dit is toch tyfus voor je oren?

:r
Trek je ook wel weer een nummer van youtube zeg :')

Dit is kwaliteit

pi_137219820
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:

[..]

We moeten wel voldoen aan het stereotype he. :P
Ik heb wat posts van je in andere topics gelezen, dat doe je best.
pi_137219825
Lawineboys, daar heb ik nog een keer een "live"-optreden van gezien op een of ander feest :') _O-
pi_137219920
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Lawineboys, daar heb ik nog een keer een "live"-optreden van gezien op een of ander feest :') _O-
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinken :P
pi_137220139
Is EW overigens morgen dicht en/of volgende week ook?
En sommige lui die op dat fotoboek van EW reageren :')
'Hey ik ken jou'
Nee, toch niet
pi_137220409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinken :P
Inderdaad ja _O-

Over Lawineboys gesproken, afgelopen zomer ben ik toen ik in Kopenhagen was naar een karaokebar geweest, toen had ik na een behoorlijk altijd biertjes op had heb ik Sex on fire van Kings of Leon aangevraagd en vervolgens met m'n zatte hoofd Sex met die kale te gaan zingen :')
pi_137220411
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
En sommige lui die op dat fotoboek van EW reageren :')
'Hey ik ken jou'
Sowieso mensen die op het album reageren ipv een foto :')
pi_137220558
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Inderdaad ja _O-

Over Lawineboys gesproken, afgelopen zomer ben ik toen ik in Kopenhagen was naar een karaokebar geweest, toen had ik na een behoorlijk altijd biertjes op had heb ik Sex on fire van Kings of Leon aangevraagd en vervolgens met m'n zatte hoofd Sex met die kale te gaan zingen :')
Dan moet ik altijd denken aan de Shooters en dan hen ik zin om weer eens te gaan stappen. :D

Zo maar naar huis & bed, denk ik. Anders ben ik morgen niks waard. Zes uur opstaan...
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:30:03 #227
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137220653
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ahhhha. Dan snap ik het.
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:53:34 #228
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137222087
Sporten is vermoeiend, ik doe niet aan die onzin.
Gewoon zoveel mogelijk vreten en niet aankomen ^O^
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:54:43 #229
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137222174
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen? :P

Niet goed zijn prima, maar geen inzet tonen als de rest wel hun best doet trek ik echt niet.
pi_137222647
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen? :P

Niet goed zijn prima, maar geen inzet tonen als de rest wel hun best doet trek ik echt niet.
Haha nee, ik deed aan alles mee, zelfs te ver doorgegaan tijdens een opvoering en daardoor mijn kniebanden permanent beschadigd, waardoor ik nooit meer op mijn oude niveau zal kunnen dansen. Nog steeds zuur dat.

Ik fitness 3x per week anderhalf uur, doe eens per week een open uur of cursus en loop daarnaast in de zomer nog hard. Ik ben wel een beetje competatief, dus ik schrijf me dan ook direct in voor wedstrijden of sponsorlopen. :P

Bovendien, wie zegt dat ik niet goed ben, verdomme? :{
pi_137222845
Sport op school vond ik stukken leuker dan hier op de Uni, het boeide geen flikker of je slecht was, en daardoor had ik toch wel meer plezier :P Volleybal met je hele lichaam ipv alleen hand en bij voetbal maar gewoon de bal zo hard mogelijk trappen om te kijken welke kant hij opgaat :D
Op de Uni is alles zo serieus, en moet je erin goed zijn :'(
Maarja, ik ga ook maar 1x of 2x per week naar sportschool, uur op crosstrainer en half uur legpressen
Nee, toch niet
pi_137223043
Vind ik juist wel fijn. Nu hoef ik tenminste niet meer verplicht te turnen enzo. Die seksescheiding ook, de jongens mochten wel voetballen, wij moesten turnen. Godsgruwelijk oneerlijk. Liever 1 ding doen waar ik goed in ben en gemotiveerd voor ben dan elke sport 3 weken en dan net de basics onder de knie hebben.
pi_137223274
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Sarasi het volgende:
Vind ik juist wel fijn. Nu hoef ik tenminste niet meer verplicht te turnen enzo. Die seksescheiding ook, de jongens mochten wel voetballen, wij moesten turnen. Godsgruwelijk oneerlijk. Liever 1 ding doen waar ik goed in ben en gemotiveerd voor ben dan elke sport 3 weken en dan net de basics onder de knie hebben.
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.
Maarja, dat boeide mij alles dus niet, gewoon wat plezier hebben en zie wel welk cijfer je krijgt :P
Nee, toch niet
pi_137223510
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.
Op middelbare scholen begrijpen ze niet helemaal dat "positieve" discriminatie ook discriminatie is :P
pi_137223563
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Maarja, dat boeide mij alles dus niet, gewoon wat plezier hebben en zie wel welk cijfer je krijgt :P
Feminisme behalve als het in het nadeel van het vrouwelijke geslacht is :9
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:26:33 #236
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_137223866
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 23:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Bovendien, wie zegt dat ik niet goed ben, verdomme? :{
Dat gold niet voor jou, maar in dat geval:

pi_137224320

Eens in de zoveel tijd probeer ik weer te dansen, en stop dan altijd weer gefrustreerd. Jazzballet was echt mijn sport. Hardlopen vind ik leuk, fitness vind ik prettig en af en toe heb ik een fase waarin ik weer veel sportklim, maar ik denk dat ik het dansen altijd blijf missen. Als ik ergens spijt van heb, is het wel dat ik me toen zo geforceerd heb.

Maar goed, nest in! Ik heb nu de Garmin van mams mee (nieuwe kaarten), dus hopelijk kan ik 't in 1x vinden in Amersfoort. :)
  donderdag 27 februari 2014 @ 23:40:01 #238
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137224525
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Sowieso mensen die op het album reageren ipv een foto :')
Eigenlijk moeten we gewoon met een paar mensen een gesprek beginnen in dat album _O-
pi_137228504
Crap. Formulier voor de tweede rit thuis laten liggen. Leuk man. Dat wordt een copyshop zoeken in Den Haag straks. }:|

Of zou je tegenwoordig ook kunnen printen bij de luxere benzinestations?
pi_137228559
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:13 schreef Sarasi het volgende:
Crap. Formulier voor de tweede rit thuis laten liggen. Leuk man. Dat wordt een copyshop zoeken in Den Haag straks. }:|

Of zou je tegenwoordig ook kunnen printen bij de luxere benzinestations?
Vraag gewoon of je het daar mag printen. Ik had ook wel eens een fout formulier meegenomen.
pi_137228605
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:28 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Vraag gewoon of je het daar mag printen. Ik had ook wel eens een fout formulier meegenomen.
Maar ik begin bij een bedrijf... Ik weet niet of ze daar echt op zitten te wachten.
pi_137228801
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 07:39 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Maar ik begin bij een bedrijf... Ik weet niet of ze daar echt op zitten te wachten.
Ah joh, interesseert ze geen hol. Gewoon een keer lief aankijken.
pi_137229557
Waar blijven de spoedjes :p
pi_137229617
Ook benieuwd naar maandag en dinsdag , wel begin van de maand maar ook carnaval natuurlijk.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 09:32:27 #245
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137229802
Werd net gebeld, 2e rit is gecancelled. Na de eerste rit mag ik dus van Nijmegen naar Groningen ov-en. Jammer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schaafkaas op 28-02-2014 09:48:59 ]
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:36:46 #246
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137231247
308 afgeleverd in Zaamslag of all places. Wat een pauper uitvoering zeg, kale 1.2 VTI. Niet vooruit te branden..

Werd om 09:00 al gebeld voor 3 ritten voor maandag:) zo maar eens kijken wat het is.
pi_137231384
Jeuj! De senior die gelijk met mij een auto in Groningen kwam halen, had een extra formulier! Nu dus in Den Haag op weg naar het ophaaladres. :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 10:47:16 #248
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137231523
Maandag prima dagje:)

Breda - Houten Auris TS
Vianen - Raamsdonksveer Lexus IS300 :)
Raamsdonksveer - Vianen Auris

Wordt dus heen en weer rijden op de A27 met die Japanners
pi_137231816
Werd hier ook al om 10.30 gebeld voor twee ritjes, hopelijk voor vandaag ook nog spoedje
Nee, toch niet
pi_137232296
In een garage vol echte Haagse venten, die de accu even voor me start want die is verrot blijkbaar. :') Geinig joh, ik ben de eerste niet-senior in tien jaar blijkbaar. :P
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:31:17 #251
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137232798
Voor iedereen die nog met de trein moet in het zuiden... Sterkte :')
pi_137232868
Vraag:

Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
pi_137233503
Morgen weer eens werken op zaterdag. Ritje Groningen naar een dorp ergens bij Veenendaal. Prima voor op een Zaterdag :)
pi_137234714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef MG_13 het volgende:
Vraag:

Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
Gewoon doorrekenen naar Utrecht CS. Die bus heeft vast als eindbestemming Utrecht CS, dus ik zou in dit geval dan gewoon doorrekenen.
pi_137234969
Natuurlijk net de bus gemist hier. }:| Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK _O_ trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. :) Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook. :D

Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior. *O*

Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. :') Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen. :P
pi_137235098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
:D :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Crap, vakantieregeling zeker? Want volgens mij gaat ie normaal gesproken wel twee keer per uur ..
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:59:07 #257
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137235110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Natuurlijk net de bus gemist hier. }:| Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK _O_ trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. :) Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook. :D

Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior. *O*

Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. :') Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen. :P
Lm net buiten Amersfoort? Vlak bij kruispunt Hoevelaken zeg maar
pi_137235171
Ja die idd. Hij gaat normaal ook 2x per uur, maar niet om 11, 12 en 13 uur. :')
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:02:30 #259
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137235228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
pi_137235235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
:X

Als ik daar moet zijn, is het altijd mijn laatste rit. Dus dat is meestal tussen 3 en 4 uur, dus ik weet niet beter dan dat ie tweemaal per uur rijdt :P
pi_137235238
AR bel eens voor maandag dankjewel
pi_137235307
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. :D Mooi ventje. :')

Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes O+ en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
pi_137235551
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. :D Mooi ventje. :')

Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes O+ en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
Ganzen :r Allemaal de nek omdraaien en de pan in.

Ik had hem dicht gezet vandaag. Het exje kwam hier slapen O-) dus ik wilde niet het risico lopen op een ritje voor de vogel, dan moet ik steeds 7 uur weg.

Haar weggebracht en een rondje door de stad gelopen. Carnaval, dus op mijn wandelingetje langs mijn drie stamkroegen al genoeg bier op. Dus laat die spoedjes maar zitten :s)
pi_137235664
Nog steeds je ex dan? :P

Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken. :D
pi_137235836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:

Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken. :D
Geen idee. Maar ik kan er niet mee zitten :9

En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
pi_137235910
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ik kan er niet mee zitten :9

En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
Gebeten... Door een eend? Ganzen bijten, maar eenden? Dat is nieuw voor me. :P Heb je er naast een emtioneel, ook nog een lichamelijk litteken aan over gehouden? :')
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:30:15 #267
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137236170
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
pi_137236255
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
Een blauwe smurf? Ik heb nog niks blauws gezien, moet ik eerlijk zeggen.
pi_137236262
:W

[ Bericht 83% gewijzigd door Sarasi op 28-02-2014 13:33:45 (dubbelpost) ]
pi_137237031
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Nee, toch niet
pi_137237321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Solidberg het volgende:
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is? :D
pi_137237718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is? :D
Dat vroeg ik me ook net af. :')

Ik ben ooit aangevallen door een hamster. Maar fair is fair, ik had een uur daarvoor wel het beestje inclusief kooi uit mijn handen laten vallen.

Ik zit trouwens in de trein, hoera!
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:26:27 #273
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137238149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:

Gevogelte :r
Arrogante kutbeesten, allemaal
pi_137239258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wij hadden vroeger 3 kalkoenen, zijn prachtbeesten om naar te kijken, zeker als ze helemaal gaan pronken en beginnen op de grond te stampen, maar als ik in het weiland moest zijn, waar zij ook zaten, werd je meteen aangevallen.
Nee, toch niet
pi_137241775
Maandag Eindhoven - Nieuwegein in een Clio en Utrecht - Waalwijk in een Focus. Dan in Utrecht maar ff bellen voor een aansluitrit.
pi_137243080
EW heeft maandag nog mensen nodig in regio Amsterdam. Ik zou heel graag werken, maar vrees dat ik echt geen tijd heb.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:06:32 #277
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137243447
Vandaag was wel lekker strak gepland door EW. Vanuit Kerkrade in een stuk door gekacheld naar Almere. Reed daar net 5 voor 5 naar binnen. Die lui keken al van 'tijd om naar huis te gaan!'. Viel me nog mee dat de toko niet al dicht was.
Die 116i was echt een crisis uitvoering. Geen CC, handbak, TomTom aan de voorruit met parrot geval ernaast én licht blauwe bekleding :') Dat mag geen BMW heten!
Wel prima dag gemaakt zo. 11 uurtjes en 650km :)
pi_137243554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:06 schreef zazzel het volgende:
Vandaag was wel lekker strak gepland door EW. Vanuit Kerkrade in een stuk door gekacheld naar Almere. Reed daar net 5 voor 5 naar binnen. Die lui keken al van 'tijd om naar huis te gaan!'. Viel me nog mee dat de toko niet al dicht was.
Die 116i was echt een crisis uitvoering. Geen CC, handbak, TomTom aan de voorruit met parrot geval ernaast én licht blauwe bekleding :') Dat mag geen BMW heten!
Wel prima dag gemaakt zo. 11 uurtjes en 650km :)
Lekker! Bij Almere zijn ze heel erg stipt inderdaad, ze waren zelfs een keer om half vijf al weg, gelukkig waren ze nog wel open. Moest ik alles regelen met de baliemiep.

Ik heb anderhalf uur op bussen gewacht vandaag. :') Wel in totaal negen uur gemaakt vandaag. En volgende week drie dagen beschikbaar. :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:13:10 #279
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137243622
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:10 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Lekker! Bij Almere zijn ze heel erg stipt inderdaad, ze waren zelfs een keer om half vijf al weg, gelukkig waren ze nog wel open. Moest ik alles regelen met de baliemiep.

Ik heb anderhalf uur op bussen gewacht vandaag. :') Wel in totaal negen uur gemaakt vandaag. En volgende week drie dagen beschikbaar. :)
Ah ja vervelend! Net had ik een niet zo slim ogende kerel. Die echt heeeeeel lang ging nadenken hoe hij m'n formulier ging kopiëren.. Terwijl ik nog 4 minuten had om de bus naar Utrecht te halen.
Wel gehaald uiteraard :)
pi_137243706
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:13 schreef zazzel het volgende:

[..]

Ah ja vervelend! Net had ik een niet zo slim ogende kerel. Die echt heeeeeel lang ging nadenken hoe hij m'n formulier ging kopiëren.. Terwijl ik nog 4 minuten had om de bus naar Utrecht te halen.
Wel gehaald uiteraard :)
Dat lijkt me ook wel fijn na zo'n lange dag eigenlijk, direct de bus instappen en weg. :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:20:15 #281
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137243846
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel fijn na zo'n lange dag eigenlijk, direct de bus instappen en weg. :)
Om vervolgens 2 uur in het Ov te hangen naar Breda tussen alle carnaval maloten :p
Uurtjes :)

Ik snap wel dat er zoveel ongelukken gebeuren op de ring van Antwerpen. WAT een losgeslagen chaos daar zeg. Vanmiddag scheelde het ook niet veel, was toch wel blij dat 'mijn' C4 navigatie Benelux had.
pi_137244071
Ik kan bij EW terecht alleen zit ik met een vraag voordat ik ze opbel. Een maatje van mij werkt bij EW als hiker en die zegt dat je je baard moet scheren alvorens een job. Echter lijkt mij dat complete onzin. Als privéchauffeur kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar als hiker? Ik heb namelijk een korte verzorgde baard en ben niet van plan deze af te scheren.

Weet één van jullie hier meer over? En hoe zit het bij AR?

Thanks.
If not now, then when.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:33:53 #283
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137244284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik kan bij EW terecht alleen zit ik met een vraag voordat ik ze opbel. Een maatje van mij werkt bij EW als hiker en die zegt dat je je baard moet scheren alvorens een job. Echter lijkt mij dat complete onzin. Als privéchauffeur kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar als hiker? Ik heb namelijk een korte verzorgde baard en ben niet van plan deze af te scheren.

Thanks.
Dat zul je toch een keuze moeten maken, baardje of hiken ;)
Volgens mij zijn de regels bij AR het zelfde.
De discussie of het nou onzin is of niet, is een paar topics geleden ook al gepasseerd.
pi_137244343
Volgens mij mag het bij AR ook niet inderdaad. Maar ik heb het idee dat AR er wel wat gemakkelijker in is, in de voorschriften.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:54:00 #285
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_137244848
Toch nog een tweede ritje gekregen vandaag. Eindigde in Nijmegen, als ik over een uur thuis ben heb ik zo'n 10 uur gemaakt, waarvan ruim 6 uur ov. Thuis even eten, ritbonnen invullen, tas inpakken en nog eens 2 uur reizen met het ov om bij mijn vader te komen. Wat een dag :P
  vrijdag 28 februari 2014 @ 17:54:28 #286
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137244869
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Thanks.
Met die instelling kom je er wel :'). Solliciteer maar gewoon niet :')
#26 || Luciano da Silva
pi_137245233
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Met die instelling kom je er wel :'). Solliciteer maar gewoon niet :')
lol u mad omdat je geen baard kan groeien?

On a serious note. Ik vind het gewoon belachelijk dat het hedendaags niet geaccepteerd wordt. Zelfs een privéchauffeur zou naar mijn mening nog een baard mogen hebben, als het maar verzorgd is.
If not now, then when.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 18:18:45 #288
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137245554
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

On a serious note. Ik vind het gewoon belachelijk dat het hedendaags niet geaccepteerd wordt. Zelfs een privéchauffeur zou naar mijn mening nog een baard mogen hebben, als het maar verzorgd is.
Take it, or leave it. Je wist van te voren dat dat de voorschriften zijn.
pi_137245622
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

pi_137245638
En met baard bedoel ik dus niet houthakker 20 cm baard. Gewoon 5-10mm.
If not now, then when.
pi_137247268
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is nog maar door 4 verschillende users hier gezegd hoor, maar het is inderdaad precies wat zazzel zegt:
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 17:33 schreef zazzel het volgende:
Dat zul je toch een keuze moeten maken, baardje of hiken ;)
Maaruh zazzel, jij rijdt ook veel trouwens. Geen college's :)?

Maandag Raamsdonksveer-Breda in een Auris hybrid. Kwartiertje autorijden, 4 uur OV :'). Ach uren zijn uren
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:18:33 #292
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137247275
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het antwoord is al gegeven, waarom blijf je hierover doorvragen?
Het is gewoon vereist om gladgeschoren aan de bak te gaan. Als je dat niet wilt, dan incasseer je een waarschuwing en bij de volgende keer dat ze het zien ben je weg.
Ze hebben zat andere mensen om uit te kiezen, een maat van me wacht ook met smart op dit werk en heeft er alles voor over. Zit nou niet zo te mierenneuken en hak die knoop door.
pi_137247501
Ik heb geeneens baardgroei. Niet hoeven scheren _O_ :')
pi_137247791
Tijdens de rijtest reden we langs een maatschappij, en die instructeur vertelde dat we hier standaard de 2e poort moesten nemen. Nu moet ik die auto maandag afleveren bij abc-lease(if you get what i mean). Is dat deze? In de ritinfo staat helemaal niks over abc-lease
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:36:24 #295
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137248076
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef kweenie1 het volgende:
Tijdens de rijtest reden we langs een maatschappij, en die instructeur vertelde dat we hier standaard de 2e poort moesten nemen. Nu moet ik die auto maandag afleveren bij abc-lease(if you get what i mean). Is dat deze? In de ritinfo staat helemaal niks over abc-lease
Jep, je maakt dan een soort haarspeldbocht waarna je in tegengestelde richting langs een slagboom moet. Gewoon de eerste links nadat je de ingang/uitgang hebt tegenover het gebouw.
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:42:07 #296
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137248318
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef kweenie1 het volgende:
Spreekt best voor zichzelf als je daar aan komt rijden. Je moet voorbij de 1e slagboom rijden (links van je) en dan dus aanbellen bij de 2e slagboom.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:18 schreef kweenie1 het volgende:

[..]

Is nog maar door 4 verschillende users hier gezegd hoor, maar het is inderdaad precies wat zazzel zegt:

[..]

Maaruh zazzel, jij rijdt ook veel trouwens. Geen college's :)?

Maandag Raamsdonksveer-Breda in een Auris hybrid. Kwartiertje autorijden, 4 uur OV :'). Ach uren zijn uren
Ehm ik heb nu vakantie ivm de Carnavals gekte in Brabant, dus vandaar nu vol aan de bak. Best dure maanden gehad in januari en februari. Daarnaast heb ik maar 3 dagen college per week.

Hoe laat ben je in Raamsdonksveer? Ik ben daar maandag ook namelijk
pi_137248591
Nog ander volk maandag rond een uur of 12 in Waalwijk? :)
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:50:25 #298
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_137248651
Hoppa. Toegelaten tot de training. Ik ga jullie toeslagen allemaal op 0 zetten, bitches :9
#26 || Luciano da Silva
pi_137248811
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 19:50 schreef joppie_saus het volgende:
Hoppa. Toegelaten tot de training. Ik ga jullie toeslagen allemaal op 0 zetten, bitches :9
Verrader. :r
pi_137248840
Die staan al op 0. ;(
  vrijdag 28 februari 2014 @ 19:55:59 #301
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137248889
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: