Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht Jieuwst, privéchauffeur regio Nijmegen
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdje geleden al ingeschreven bij EW, vandaag de rijtest gehad. Was prima te doen, nette uitleg gekregen etc. Morgen m'n VOG aanvragen en dan hopen op veel mooie kilometers.
Op dinsdag 25 februari 2014 16:36 schreef nitrous het volgende: Tijdje geleden al ingeschreven bij EW, vandaag de rijtest gehad. Was prima te doen, nette uitleg gekregen etc. Morgen m'n VOG aanvragen en dan hopen op veel mooie kilometers.
Op dinsdag 25 februari 2014 16:27 schreef Sarasi het volgende: Hier ook wachten op een telefoontje. Of een mailtje. Mag wel op tijd, want om tien voor zeven zit ik in de bioscoop.
Zul je zien dat ze je net dan bellen. Zet je wel je mobiel op stil anders word je eruit gegooid volgens zegge.
Zul je zien dat ze je net dan bellen. Zet je wel je mobiel op stil anders word je eruit gegooid volgens zegge.
Ja, mobiel gaat altijd op stil in de bios. Maar als ik rond half zeven nog niet gebeld/gemaild ben, stuur ik ze zelf even een mailtje dat ik telefonisch niet beschikbaar ben, maar dat ze gewoon kunnen mailen en dat ik blij ben met elke rit. Werkte de vorige keer heel prima.
Op dinsdag 25 februari 2014 17:22 schreef zazzel het volgende: Full option, best leuk zo'n spoiler die omhoog gaat bij +100 Ding zoop wel als een malle met de automaat in de Sport stand
Oeps verkeerde geupload.. Maar inderdaad ik was ook al opzoek naar een oranje versie op die parkeerplaats.
Een RCZ valt sowieso wel op, dus denk niet dat je erg lang aan het zoeken was? Is die foto trouwens genomen op dat P-eiland in het 'Tsjükemar'? Ditte dus: https://goo.gl/maps/WYY09
Vandaag helaas thuis gezeten.. Wel donderdag en eventueel vrijdag nog beschikbaar, dus hopelijk rond de maandwissel nog wat uren maken, zou wel lekker uitkomen voor carnaval.
Een RCZ valt sowieso wel op, dus denk niet dat je erg lang aan het zoeken was? Is die foto trouwens genomen op dat P-eiland in het 'Tsjükemar'? Ditte dus: https://goo.gl/maps/WYY09
Ja daar! Volgens mij kan je daar ook rond rijden want er reden echt heel veel auto's heen en weer.
Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd
Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef meneer_valk het volgende: Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd
Op dinsdag 25 februari 2014 19:48 schreef meneer_valk het volgende: Vandaag een auto afgeleverd in de Nieuwe Pijp in Amsterdam. Ik liep nietsvermoedend naar de tram over de Ruysdaelkade, tot ik een 'etalage' in keek en een aantal dames in BH zag zitten.. daar loop je dan in je pantalon en overhemd
Ja daar! Volgens mij kan je daar ook rond rijden want er reden echt heel veel auto's heen en weer.
Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moest
Klopt, heb van iemand gehoord dat het ook een homo ontmoetingsplaats is. Om het 'rondrijden' wat beter te omschrijven: ik ben er de eerste keer 2x heen en weer gereden, omdat ik niet wist waar ik heen moest
Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.
Oh verklaard het hoge aantal oude mannetjes wat me aan het aanstaren waren. Ik heb daar ook nog even een boom opgezocht.. Mazzeltje dat ik niet ben aangerand.
Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij. Toen ik er was heb ik 3 auto's zo'n 3 à 4 keer voorbij zien rijden. Steeds heen en weer, snapte er toen al niks van. Ondanks dat vind ik het wel een hele mooie locatie om te seksen
Ik voelde me, nadat ik het gehoord had, hetzelfde als jij. Toen ik er was heb ik 3 auto's zo'n 3 à 4 keer voorbij zien rijden. Steeds heen en weer, snapte er toen al niks van. Ondanks dat vind ik het wel een hele mooie locatie om te seksen
Snel doorgelopen met je handen voor je ogen neem ik aan?
Moest overal in de buurt auto's ophalen, en dan met een medewerker van hun mee terug. Bloedirritant als de hele tijd die gast achter je rijdt Opzich wel fijn dat je geen OV hebt, maar toch, mijn ding is het niet. Gelukkig niet hoeven wassen of tanken.
En voor wat betreft die natte doos, da's nog te goed voor zo'n Dacia Sandero. Man man man wat een hok. Plankgas optrekken en je wordt links en rechts door vrachtwagens voorbij gevlogen. En de wegligging is zelfs op asfalt zó beroerd dat ik regelmatig toen ik met de adviessnelheid door een bocht ging continue bang was dat ie ging uitbreken. Ter vergelijking: met de Citroën C1 van mijn ouders pak ik de gemiddelde bocht met twee keer de adviessnelheid zonder problemen. En zo'n Sandero wordt dan als SUV op de markt gezet? Verschrikkelijk.
Los daarvan is het interieur natuurlijk drie keer niks. Stoel is ook gewoon niet verstelbaar. Veel te hoog ook, met mijn vrij bescheiden 1.78 zat ik met mijn kop bijna tegen het plafond aan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op dinsdag 25 februari 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende: Moest overal in de buurt auto's ophalen, en dan met een medewerker van hun mee terug. Bloedirritant als de hele tijd die gast achter je rijdt Opzich wel fijn dat je geen OV hebt, maar toch, mijn ding is het niet. Gelukkig niet hoeven wassen of tanken.
Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was.
Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf
Ohja kwam daar om 08.30 aankakken en kreeg gelijk nieuwe A6 mee die ze gehuurd hadden van de concurrent. Enigste wat die zei: Op de Ring(Amsterdam) strak aan snelheid houden ivm trajectcontrole en op andere stukken doorrijden.
Ik heb 2 keer lokatiewerk gedaan in Amsterdam en dat was echt lachen. Met de baas mee auto ophalen omdat er te weinig mensen waren en spoedje binnenkwam. Die gast ging inhalen waar 't bloedlink was, veels te hard, piepende banden en ondertussen zat ie met z'n wijf te bellen dat alles goed was.
Op de terugweg moest ik m'n best doen om 'm bij te houden terwijl ik ook een Golfje mee had en toch aardig kan sturen vind ik zelf
Whehe, dat is wel lachen
Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik had een weinig spraakzame kerel die zich extreem aan de snelheid hield, tot het irritante aan toe. Ik kan heel slecht tegen dat soort mensen in het verkeer. Streep de maximum snelheid en ook daadwerkelijk remmen als de max omlaag gaat. Inhalen op een tweebaans weg en halverwege de inhaalactie afbreken om dan rechts tussen twee vrachtwagens te gaan rijden, omdat je anders even iets te hard zou gaan.
Zulke mensen zijn zo ontiegelijk irritant. Meestal zijn dat van die zeikerds die overal commentaar op hebben, en zelf rijden ze helemaal foutloos en perfect
Tering dat is echt hatelijk inderdaad! En kan nog gevaarlijke rijstijl opleveren ook zulke regelneukers.
Zo'n vriend van mij in Duitsland rijd ook zo Hij vind dat ze maar overal 130 op de snelweg[in Duitsland] moeten doen, want dat vind hij wel fijner. En ook altijd precies de regeltjes volgen want daarvoor zijn er toch regeltjes
Op woensdag 26 februari 2014 00:09 schreef Solidberg het volgende: Zo'n vriend van mij in Duitsland rijd ook zo Hij vind dat ze maar overal 130 op de snelweg[in Duitsland] moeten doen, want dat vind hij wel fijner. En ook altijd precies de regeltjes volgen want daarvoor zijn er toch regeltjes
Och ja, dat
Mijn vader is er ook zo één. Als ik een keer loop af te geven op een boete ofzo die ik gehad heb, dan gaat meteen dat vingertje omhoog; "Ja, er zijn nou eenmaal bepaalde regeltjes die we afgesproken hebben, bla bla bla". Gast. Rot op Dat soort halftamme mensen zorgt ervoor dat de regels maar absurder en absurder worden, want ze worden toch wel nageleefd. Want het zijn nou eenmaal regeltjes. Alsof die heilig zijn.
Overigens niets mis met die kerel van de LM zelf hoor Alleen zijn rijstijl trok het bloed onder mijn nagels vandaan. En dat rijdt dan de godsganse dag vlak voor of achter je, dus moet je wel een beetje naar zijn zin rijden.
Mijn vader is er ook zo één. Als ik een keer loop af te geven op een boete ofzo die ik gehad heb, dan gaat meteen dat vingertje omhoog; "Ja, er zijn nou eenmaal bepaalde regeltjes die we afgesproken hebben, bla bla bla". Gast. Rot op Dat soort halftamme mensen zorgt ervoor dat de regels maar absurder en absurder worden, want ze worden toch wel nageleefd. Want het zijn nou eenmaal regeltjes. Alsof die heilig zijn.
Ohja kwam daar om 08.30 aankakken en kreeg gelijk nieuwe A6 mee die ze gehuurd hadden van de concurrent. Enigste wat die zei: Op de Ring(Amsterdam) strak aan snelheid houden ivm trajectcontrole en op andere stukken doorrijden.
Tja u vraagt wij draaien
In Eindhoven gaat 't altijd zo:
Je komt binnen, geen flikker te doen, dus mag je de eerste 3 uur busjes/auto's wassen. (Afsluiten heet dat oid) Daarna vaak wel een paar ritjes naar de kazerne of in de omgeving. Ook met een medehiker flink door België lopen scheuren omdat dat beter uitkwam.
Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal. ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.
Vind het ook altijd zo'n gezeik met scooters. Die gaan vaak net wat langzamer dan 50 km/u, wat gevaarlijk is aangezien iedereen ze gaat inhalen. En vervolgens gaat de politie zeiken als je 60 gaat, dat zo hard rijden juist gevaarlijk is. Ik ga liever even hard als het overige verkeer dan dat ik rechts en links word ingehaald en afgesneden door mensen die harder rijden dan ik. Gelukkig boeit het mijn vader vrij weinig, als hij naast me zit zegt 'ie ook gewoon dat ik wel wat harder mag. Zal wel komen omdat hij ook altijd te hard rijdt, en ik neem dat nu over door de goede opvoeding
DHL vanuit Duitsland is er bij mij meestal met 1 dag, tenminste de laatste 2x dat ik motorolie nodig had was het er de volgende dag.
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.
Ook leuk, tijdje terug wat schroefdraad in het motorblok dolgedraaid omdat ik te eigenwijs was de momentsleutel te pakken. Helicoil zetten is niet zo moeilijk gelukkig, ware het niet dat die vervloekte Japanners het nodig gevonden hebben om van alle beschikbare maten, uitgerekend M7 schroefdraad te gebruiken nergens te vinden natuurlijk..
Op woensdag 26 februari 2014 08:30 schreef DrSnuggle het volgende: Ik hou mij tegenwoordig aan de snelheid overal. ik rijd overal op de teller 10km/u harder (muv 30 en 50 gebied), maar echt te hard rij ik niet, heeft ook vrij weinig zin vind ik. Je maakt alleen maar meer kans op een boete en veel tijdswinst heb je ook niet.
Ik word een ouwe lul.
Voor het werk ging ik ook echt niet te hard rijden hoor. Wordt per uur betaald
In een Caddy, 2.0 SDI met 69pk? Ik dacht dat die met 75 de traagste was? En 0-100 in 20,1s volgens autoweek? TWINTIG seconden?
Ik heb dit niet verdiend na die Sandero Stepway gisteren
Ik heb laatst in een Ford Connect met 70 PK gezeten, die ging van 0 tot 100 in 24 seconden dus zo erg heb je het niet . Topsnelheid was ook 140 km/u, maar bij 130 hield het al op. Hilarisch, met je voet vol op het gas over de A2, met 4500 rpm.
Aftanken was toen ook leuk, iets van 30 euro voor 180km rijden, met zo'n klein motortje
Mja, die haal ik tegenwoordig weer gewoon uit Nederland. Dit is gewoon een eBay pakketje. Zonder dat kan ik nauwelijks verder met repareren.
Ook leuk, tijdje terug wat schroefdraad in het motorblok dolgedraaid omdat ik te eigenwijs was de momentsleutel te pakken. Helicoil zetten is niet zo moeilijk gelukkig, ware het niet dat die vervloekte Japanners het nodig gevonden hebben om van alle beschikbare maten, uitgerekend M7 schroefdraad te gebruiken nergens te vinden natuurlijk..
Hebben jullie eigenlijk wel een de transportformulieren achteraf nog nodig gehad? Ik heb sinds ik de digitale ritbon gebruik (dus vanaf het begin dat het in gebruik werd genomen ) al mijn formulieren nog in een la liggen
Kortom, dat neemt veel ruimte in en zeker nu ik 'echt' werk heb, heb ik wat meer administratie (en ik mijn goede voornemen dit jaar was sowieso wat meer mijn financiën bijhouden en tot nu toe lukt dat zeer behoorlijk ) en wil ik de transportformulieren dus eigenlijk wegflikkeren. Neem aan dat dat gewoon kan, ook van de laatste ritten die ik gereden heb je januari?
Op woensdag 26 februari 2014 17:08 schreef Irritatie100 het volgende: Hebben jullie eigenlijk wel een de transportformulieren achteraf nog nodig gehad? Ik heb sinds ik de digitale ritbon gebruik (dus vanaf het begin dat het in gebruik werd genomen ) al mijn formulieren nog in een la liggen
Kortom, dat neemt veel ruimte in en zeker nu ik 'echt' werk heb, heb ik wat meer administratie (en ik mijn goede voornemen dit jaar was sowieso wat meer mijn financiën bijhouden en tot nu toe lukt dat zeer behoorlijk ) en wil ik de transportformulieren dus eigenlijk wegflikkeren. Neem aan dat dat gewoon kan, ook van de laatste ritten die ik gereden heb je januari?
Gewoon wegpleuren joh, of van recente nog evt. een foto maken. Net alsof ze je nu nog wat kunnen maken
Ik vind het alsnog raar, als ze gewoon het digitale hebben. Wat is in hun ogen de meerwaarde van een hard copy?
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.
Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult.
Heb het ooit wel gevraagd, maar ik kreeg een antwoord in de trant van: het kan zijn dat de klanten het origineel willen.
Over onlogica gesproken trouwens: in Vianen moet je je transportformulieren achter laten bij de receptie, maar ze willen wél dat je zo'n autotransportding invult.
Er staat ergens, waar weet ik niet precies, dat je de originele formulieren minimaal 6 maanden thuis moet bewaren. Echter, ik heb ze allemaal nog keurig in een map zitten, vanaf m'n eerste rit. 2013 onder een tab, en 2014 nu onder een nieuwe. Ik bewaar ze ook gewoon, vind het wel leuk om soms eens terug te kijken naar de auto's die ik heb gereden, en hoeveel ritten etc.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Als ze het zo willen wil ik best een foto maken als zijne 'scan' en m'n originele afgeven bij het bedrijf. Ik zit er niet mee
Gewoon ergens bij een P stoppen om je bammetjes te eten. Vergoeding krijg je niet, maar je krijgt wel doorbetaald. Denk niet dat ze er veel commentaar op kunnen hebben als je een half uurtje even luncht. Je mag namelijk niet in de auto's eten (wat ik alsnog vaak doe ), en tijdens het rijden krijg ik altijd trek en een droge strot, dus dan moet je wel even stoppen
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
Dat hangt bij mij echt van de planning af, soms neem ik rustig minimaal een uur pauze per dag en soms heb ik alleen tijd om te eten als ik in het ov zit.
Dit inderdaad. Of ik een pauze neem is afhankelijk van de aansluiting met het OV op het afleveradres. Als ik bijvoorbeeld 25 minuten moet wachten op de bus/trein, stop ik onderweg een kwartiertje. Heb ik minder dan een kwartier, kachel ik gewoon door. Behalve wanneer ik lange rit(ten) heb. Zoals vandaag had ik één rit van 260km, dan stop ik onderweg gewoon een halfuurtje voor koffie en een bammetje, en dan kachel ik daarna weer verder.
tl;dr - ligt geheel aan de planning Bovendien krijg je die tijd wel doorbetaald, dus een 'pauze' inlassen is nooit een straf!
Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst.
Boh, zo fiets parkeren op de universiteit, dan naar Lampegat CS, door naar de luchthaven, Zafira meenemen, naar Mestreech, Zafira afgooien op de Parallelweg, en als ik mij niet vergis is daar een station.
Deze week is veels te druk, morgen nog een toets van Analyse II waar niemand wat van snapt.
Op woensdag 26 februari 2014 20:15 schreef Sarasi het volgende: Bij AR is een pauze in principe eigen tijd, al zag ik het laatst wel voor 80% terug op mijn loonstrook. Maar ik neem bijna nooit pauze, twee weken terug voor het eerst.
Ik alleen als ik onderweg stop om wat anders te gaan doen zoals bij een vriend bier koffie te drinken.
Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?
Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters ____
Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
Op donderdag 27 februari 2014 09:27 schreef trolley het volgende: Naar welk e-mailadres moet je mailen als je iets verkeerd hebt ingevuld tijdens het invullen van je digitale ritbon?
Ik heb gisteravond om 22:30 uur m'n ritbon nog even verstuurd, alleen voor die rit heb ik moeten tanken en heb ik bij de tankkosten ¤19,57 neergezet, alleen dit was het aantal liters ____
Dus dat moet even gewijzigd worden naar ¤27,65 .. Alleen naar welk e-mailadres moet ik dat nu sturen dan?
Hier wordt niet gewerkt hoor, maandag tm woensdag. Staat al maanden onbeschikbaar. Maar goed, veel bedrijven zijn dan ook dicht, dus ik betwijfel of er zo veel meer te doen is in het zuiden met de maandwissel.
Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland
Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende: Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken _! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.
Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende: Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Wacht maar tot je een keer de handbak mee krijgt. Die komt recht uit een traktor.
Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende: Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Ik heb ooit ook een Zafira automaat gehad, maar die wil je écht niet in de S-stand zetten, of je moet graag een nekblessure willen
Carnaval Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef zazzel het volgende: Carnaval Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
Eens. 5 dagen volle bak werken en dan cashen.
3-4 weken later weer een week vrij ivm tentamens, dus ook dan werken.
Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende: Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
Gewoon doen dan, en als je je er niet helemaal lekker bij voelt kun je van tevoren EW toch even bellen (met het argument dat je een krap schema hebt)?
Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende: Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
Lijkt mij van wel toch? Ik bedoel, als je privé naar België rijdt zijn er ook geen restricties toch? Lang leve de EU
Moet je alleen wel oppassen dat je geen fratsen gaat uithalen in België, maar dat moet je in Nederland ook
Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...
Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...
Haha m'n autocorrectie maakte er Zaanstad van. Maar het is Zaamslag, een of andere gehucht naast Hulst in Zeeland. OV. Van een stukje van 13km duurt dik een uur
Laatste officiele info die ik van EW gezien heb over door het buitenland rijden is dat het mag als het korter is qua tijd (en ik neem aan als het ongeveer gelijk is qua tijd maar korter qua afstand). Dus behalve dat je niet mag gaan sightseeen in het buitenland lijkt het me verder geen probleem.
Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Panthera. het volgende: Laatste officiele info die ik van EW gezien heb over door het buitenland rijden is dat het mag als het korter is qua tijd (en ik neem aan als het ongeveer gelijk is qua tijd maar korter qua afstand). Dus behalve dat je niet mag gaan sightseeen in het buitenland lijkt het me verder geen probleem.
Alsof er in België iets te sightseeën valt
Altijd als ik België in rijd, is het grijs, grauw, miezerig koud kutweer.
Dat kan gewoon geen toeval zijn ook
Vooral daar bij Maastricht. Meteen gaten in de weg ook, en het eerste wat je ziet is links dat vervallen stationnetje wat één en al armoe uitstraalt ik word spontaan depressief van dat land.
Sowieso dat Fries Al spreken die mensen dan vaak nog Nederlands als tweede taal en vaak redelijk accentloos dan. Ik was in Oost-Groningen en daar kon ik mijn CP echt niet verstaan. Wel een half uur mee gezeten en gepraat omdat ik op de bus moest wachten, maar serieus de helft kon ik echt niet volgen
Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Panthera. het volgende: Sowieso dat Fries Al spreken die mensen dan vaak nog Nederlands als tweede taal en vaak redelijk accentloos dan. Ik was in Oost-Groningen en daar kon ik mijn CP echt niet verstaan. Wel een half uur mee gezeten en gepraat omdat ik op de bus moest wachten, maar serieus de helft kon ik echt niet volgen
Erg prettig inderdaad, en dan maar gokken met 'ja' en 'nee' zeggen en wanneer je moet lachen enzo.
Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Sarasi het volgende: Brabandts klinkt schattig, met die zachte g. Verder vind ik Fries veel beter verstaanbaar dan Gronings, maar Twents is het gemakkelijkst.
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken _! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.
Had voor morgen mooie lange ritjes in o.a. een mooi uitgeruste 1-serie, een dikke Polo (geen BM!) en een Insignia. Word ik net gebeld, of ik toch maar locatiewerk wil doen in Nieuwegein Nouja, scheelt in de administratie zulllen we maar zeggen
EW maar even gebeld over de België kwestie. Op de heen weg moet ik de toltunnel gebruiken bij Terneuzen. Maar richting Kerkrade mag je op uitzondering door BE rijden. Maar wel werd me vriendelijk verzocht niet te hard te rijden want dat schijnt nogal een administratie chaos te zijn. ESSO pas doet het niet in BE
Moet ik nog wat weten over de snelheidslimieten in BE? Hoe werkt dat met je navi op je telefoon? Werkt dat gewoon of haakt dat af ?:P
En gisteren gebodypumpt, dat was even lastig wakker worden vanmorgen
Fietsen vind ik niet zo... Meh. Fitness en hardlopen. Heerlijk. Hardlopen is gewoon super, hoofd op nul, alle energie eruit knallen en dan fitter thuiskomen dan je weg bent gegaan. Het rondje van vorig jaar ging trouwens wel zo'n beetje langs de LM waar ik veel voor rijd... Ik twijfel nog even of ik die ga aanpassen of dat ik schijt heb.
Pfff. vanmorgen gebeld voor een rit. Wil ik hem net voorbereiden, ritten verdwenen. Bel ik, ja een rit was geannuleerd maar we bellen je nog vandaag voor andere ritten. Waarom bellen ze dan niet om dat te zeggen? Daaag Audi A6
Op donderdag 27 februari 2014 13:08 schreef CitroenFrance het volgende: Pfff. vanmorgen gebeld voor een rit. Wil ik hem net voorbereiden, ritten verdwenen. Bel ik, ja een rit was geannuleerd maar we bellen je nog vandaag voor andere ritten. Waarom bellen ze dan niet om dat te zeggen? Daaag Audi A6
Purrr, sorry. Ik dacht dat het Braband was, maar mijn swype vertelt mij nu dat het Brabant is.
Volgende week of dit weekend weer buiten hardlopen! Echt zo'n zin in. Vandaag de laatste keer op de verdraaide loopband!
Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!
Pf Hardlopen. Niet mij pakkie aan. Ik kan sowieso niet op asfalt hardlopen ivm m'n heup. Op (kunst)gras gaat het dan wel weer redelijk. Ach 1x in de week op het veld trainen en 1x in de week een wedstrijdje vind ik wel heel aardig. Misschien maar eens naar spinnen gaan kijken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende: Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk
Ik woon in Papendrecht, zal ik de koffie klaar zetten? DM waar je hem moet ophalen?
Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende: Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk
Veel plezier, ik heb 1x een Q5 gereden met die motor, dat was zeker één van de leukste ritjes.
Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!
Ik ben een watje. En ik heb alleen een singlet, een vest of hesje vind ik ruk hardlopen, en dan is 't wel erg koud.
Werk voor morgen! Groningen - Den Haag in een C3 en Den Haag - Amersfoort in een Caddy. Guus bedankt.
Ik wacht nog op ritjes voor morgen :-)! Na de afmeldingen wil ik werk! Heb vakantie tot 11 maart. Maar heb schoolwerk voor 90% af. Aan carnaval doe ik niet, dus iets meer werken vind ik niet erg
Heeft iemand een adres voor de LM in Amersfoort waarbij je GPS ook daadwerkelijk het eindpunt in de buurt neerzet? De vorige keer heb ik daar een halfuur naar gezocht namelijk.
Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef Sarasi het volgende: Heeft iemand een adres voor de LM in Amersfoort waarbij je GPS ook daadwerkelijk het eindpunt in de buurt neerzet? De vorige keer heb ik daar een halfuur naar gezocht namelijk.
DM
Ah relaxt, die heb ik ook eens gereden.. Kijk wel uit voor flitspalen, had met die auto gelijk een prent aan m'n broek hangen
Top, auto is goedgekeurd voor 40 euries. Moet nog 12,50 aftikken aan een niet-APK reparatie (schakelaar van de mistlamp..), en dan voor 115 euro is hij weer helemaal klaar.
Mijn fiets heeft meer problemen. Na het plakken van de binnenband (achterwiel) is nu de buitenband hard kapot aan het gaan. Dus nu maar even de auto ophalen, die mag de laatste 8 keer mee met mijn krantenwijk. Daar ga ik die fiets niet verder aan kapot maken, dat gaat ge-ga-ran-deerd mis.
Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.
Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende: Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.
Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten.
Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende: Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.
Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannen
Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Amoeba het volgende: Top, auto is goedgekeurd voor 40 euries. Moet nog 12,50 aftikken aan een niet-APK reparatie (schakelaar van de mistlamp..), en dan voor 115 euro is hij weer helemaal klaar.
Mijn fiets heeft meer problemen. Na het plakken van de binnenband (achterwiel) is nu de buitenband hard kapot aan het gaan. Dus nu maar even de auto ophalen, die mag de laatste 8 keer mee met mijn krantenwijk. Daar ga ik die fiets niet verder aan kapot maken, dat gaat ge-ga-ran-deerd mis.
Buitenband vervangen kost je een tientje en een kwartiertje werk
Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende: Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten.
Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannen
Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ik
Wel een prima dagje, hoef pas om 9 uur de deur uit en ben wel benieuwd naar de Focus.
Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.
Sowieso fietsen Die krengen gaan altijd kapot met die zware krantentassen, maar deze is nog niet zo erg naar de klote dat ik 'm straks nog kan gebruiken. Dus die laatste 8 keer laat het maar een liter brandstof per dag kosten. Eventjes geen zin om die band te moeten maken.
Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.
Sowieso fietsen Die krengen gaan altijd kapot met die zware krantentassen, maar deze is nog niet zo erg naar de klote dat ik 'm straks nog kan gebruiken. Dus die laatste 8 keer laat het maar een liter brandstof per dag kosten. Eventjes geen zin om die band te moeten maken.
Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance.
Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance.
3 ritten morgen: Born - Den Haag (bmw 118i), Den Haag - Sassenheim (107) en Haarlem - Born (Mercedes C180). Eerste rit ophalen tussen 8.30 - 9.00 en de laatste rit ophalen om 17.00, dus ik moet 3 tot 4 uur wachten. Iemand tips om die tijd door te komen in Haarlem?
Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef meneer_valk het volgende: 3 ritten morgen: Born - Den Haag (bmw 118i), Den Haag - Sassenheim (107) en Haarlem - Born (Mercedes C180). Eerste rit ophalen tussen 8.30 - 9.00 en de laatste rit ophalen om 17.00, dus ik moet 3 tot 4 uur wachten. Iemand tips om die tijd door te komen in Haarlem?
Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Kiprollade het volgende: Pff, ik haal de 2 achterwielen van m'n auto er binnen vijf minuten af terwijl ik m'n nagels knip, TWEE wielen!
In dat geval mag je binnenkort even langskomen, heb nog een dubbel massa vliegwiel dat vervangen mag worden
Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezier
Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef CitroenFrance het volgende: Haarlem heeft een historisch centrum, kan je nog wel wat bekijken! Anders naar de Ikea bij station Haarlem-Spaarnwoude als je echt niks weet.
Ik heb net maar besloten om in Zandvoort een stuk te gaan lopen als het weer het toelaat
Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ik
Wel een prima dagje, hoef pas om 9 uur de deur uit en ben wel benieuwd naar de Focus.
Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.
Als je in Breukelen moet zijn gaat dat niet op, daar laten ze je wachten omdat ze niet willen dat je de auto voor de afgesproken tijd aflevert. Wel kan je daar prima wachten, gewoon boven in de showroom met gratis koffie en thee, en ook WiFi.
Het gaat om de grote A uit Almere, maar dan in Nijmegen. Maar goed, ik zal het daar wel even vragen. Ik heb geen enkel probleem met (betaald) wachten.
Morgen om zeven uur de deur al uit, maar ook om drie uur alweer thuis, als alles goed loopt. Als mijn hardloopjack dan al bij de Perry is, kan ik even gaan rennen, anders duik ik nog even de UB in.
Op donderdag 27 februari 2014 21:23 schreef Sarasi het volgende: Morgen om zeven uur de deur al uit, maar ook om drie uur alweer thuis, als alles goed loopt. Als mijn hardloopjack dan al bij de Perry is, kan ik even gaan rennen, anders duik ik nog even de UB in.
Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezier
Haha, ik mag ook de distributieriem doen, die zit weer aan de compleet andere kant... Is ook een grappig klusje
En dan 500/800 euro aan manuren voor zo'n stel lompe donders betalen, ik ken de plaatselijke garages hier en heb er niet zo'n hoge pet op van die figuren.
Ik ben ook geen grote fan van het feest carnaval, maar vind het wel chill om 4/5 dagen gewoon lekker opstap te gaan met vrienden en te leven als varkens. Daarbij, als je uit Eindhoven komt en er een redelijk sociaal leven op na houdt ontkom je er niet aan.
On topic, morgen in plaats van een nutteloos college mooi wat uren maken. Wijchen-Diemen (Ibiza), Amsterdam ZO-Purmerend (Ford Focus) en Purmerend-Amersfoort. Die laatste is volgens de omschrijving een Ibiza, volgens het kenteken een Volvo XC60 met 241 PK maar hij moet naar de LM die handelt in VW's, dus ik ben benieuwd!
Wordt wel redelijk strak, kan de eerste pas om 11 uur ophalen. Gelukkig liggen alle adressen binnen een half uur OV'en van elkaar, dat scheelt. Ik moet uiteraard ook weer terug van Nijmegen naar Eindhoven om aan carnaval te beginnen.
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinken
Inderdaad ja
Over Lawineboys gesproken, afgelopen zomer ben ik toen ik in Kopenhagen was naar een karaokebar geweest, toen had ik na een behoorlijk altijd biertjes op had heb ik Sex on fire van Kings of Leon aangevraagd en vervolgens met m'n zatte hoofd Sex met die kale te gaan zingen
Over Lawineboys gesproken, afgelopen zomer ben ik toen ik in Kopenhagen was naar een karaokebar geweest, toen had ik na een behoorlijk altijd biertjes op had heb ik Sex on fire van Kings of Leon aangevraagd en vervolgens met m'n zatte hoofd Sex met die kale te gaan zingen
Dan moet ik altijd denken aan de Shooters en dan hen ik zin om weer eens te gaan stappen.
Zo maar naar huis & bed, denk ik. Anders ben ik morgen niks waard. Zes uur opstaan...
Nee. Ik ben een mooi weer loper. Ik heb alleen en singlet wb sportkleding.
Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen?
Niet goed zijn prima, maar geen inzet tonen als de rest wel hun best doet trek ik echt niet.
Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen?
Niet goed zijn prima, maar geen inzet tonen als de rest wel hun best doet trek ik echt niet.
Haha nee, ik deed aan alles mee, zelfs te ver doorgegaan tijdens een opvoering en daardoor mijn kniebanden permanent beschadigd, waardoor ik nooit meer op mijn oude niveau zal kunnen dansen. Nog steeds zuur dat.
Ik fitness 3x per week anderhalf uur, doe eens per week een open uur of cursus en loop daarnaast in de zomer nog hard. Ik ben wel een beetje competatief, dus ik schrijf me dan ook direct in voor wedstrijden of sponsorlopen.
Bovendien, wie zegt dat ik niet goed ben, verdomme?
Sport op school vond ik stukken leuker dan hier op de Uni, het boeide geen flikker of je slecht was, en daardoor had ik toch wel meer plezier Volleybal met je hele lichaam ipv alleen hand en bij voetbal maar gewoon de bal zo hard mogelijk trappen om te kijken welke kant hij opgaat Op de Uni is alles zo serieus, en moet je erin goed zijn Maarja, ik ga ook maar 1x of 2x per week naar sportschool, uur op crosstrainer en half uur legpressen
Vind ik juist wel fijn. Nu hoef ik tenminste niet meer verplicht te turnen enzo. Die seksescheiding ook, de jongens mochten wel voetballen, wij moesten turnen. Godsgruwelijk oneerlijk. Liever 1 ding doen waar ik goed in ben en gemotiveerd voor ben dan elke sport 3 weken en dan net de basics onder de knie hebben.
Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Sarasi het volgende: Vind ik juist wel fijn. Nu hoef ik tenminste niet meer verplicht te turnen enzo. Die seksescheiding ook, de jongens mochten wel voetballen, wij moesten turnen. Godsgruwelijk oneerlijk. Liever 1 ding doen waar ik goed in ben en gemotiveerd voor ben dan elke sport 3 weken en dan net de basics onder de knie hebben.
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar. Maarja, dat boeide mij alles dus niet, gewoon wat plezier hebben en zie wel welk cijfer je krijgt
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.
Op middelbare scholen begrijpen ze niet helemaal dat "positieve" discriminatie ook discriminatie is
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar. Maarja, dat boeide mij alles dus niet, gewoon wat plezier hebben en zie wel welk cijfer je krijgt
Feminisme behalve als het in het nadeel van het vrouwelijke geslacht is
Eens in de zoveel tijd probeer ik weer te dansen, en stop dan altijd weer gefrustreerd. Jazzballet was echt mijn sport. Hardlopen vind ik leuk, fitness vind ik prettig en af en toe heb ik een fase waarin ik weer veel sportklim, maar ik denk dat ik het dansen altijd blijf missen. Als ik ergens spijt van heb, is het wel dat ik me toen zo geforceerd heb.
Maar goed, nest in! Ik heb nu de Garmin van mams mee (nieuwe kaarten), dus hopelijk kan ik 't in 1x vinden in Amersfoort.
Op vrijdag 28 februari 2014 07:13 schreef Sarasi het volgende: Crap. Formulier voor de tweede rit thuis laten liggen. Leuk man. Dat wordt een copyshop zoeken in Den Haag straks.
Of zou je tegenwoordig ook kunnen printen bij de luxere benzinestations?
Vraag gewoon of je het daar mag printen. Ik had ook wel eens een fout formulier meegenomen.
In een garage vol echte Haagse venten, die de accu even voor me start want die is verrot blijkbaar. Geinig joh, ik ben de eerste niet-senior in tien jaar blijkbaar.
Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
Gewoon doorrekenen naar Utrecht CS. Die bus heeft vast als eindbestemming Utrecht CS, dus ik zou in dit geval dan gewoon doorrekenen.
Natuurlijk net de bus gemist hier. Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook.
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende: Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende: Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Crap, vakantieregeling zeker? Want volgens mij gaat ie normaal gesproken wel twee keer per uur ..
Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende: Natuurlijk net de bus gemist hier. Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook.
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Lm net buiten Amersfoort? Vlak bij kruispunt Hoevelaken zeg maar
Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. Mooi ventje.
Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. Mooi ventje.
Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
Ganzen Allemaal de nek omdraaien en de pan in.
Ik had hem dicht gezet vandaag. Het exje kwam hier slapen dus ik wilde niet het risico lopen op een ritje voor de vogel, dan moet ik steeds 7 uur weg.
Haar weggebracht en een rondje door de stad gelopen. Carnaval, dus op mijn wandelingetje langs mijn drie stamkroegen al genoeg bier op. Dus laat die spoedjes maar zitten
En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
Gebeten... Door een eend? Ganzen bijten, maar eenden? Dat is nieuw voor me. Heb je er naast een emtioneel, ook nog een lichamelijk litteken aan over gehouden?
Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Solidberg het volgende: Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is?
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is?
Wij hadden vroeger 3 kalkoenen, zijn prachtbeesten om naar te kijken, zeker als ze helemaal gaan pronken en beginnen op de grond te stampen, maar als ik in het weiland moest zijn, waar zij ook zaten, werd je meteen aangevallen.
Vandaag was wel lekker strak gepland door EW. Vanuit Kerkrade in een stuk door gekacheld naar Almere. Reed daar net 5 voor 5 naar binnen. Die lui keken al van 'tijd om naar huis te gaan!'. Viel me nog mee dat de toko niet al dicht was. Die 116i was echt een crisis uitvoering. Geen CC, handbak, TomTom aan de voorruit met parrot geval ernaast én licht blauwe bekleding Dat mag geen BMW heten! Wel prima dag gemaakt zo. 11 uurtjes en 650km
Op vrijdag 28 februari 2014 17:06 schreef zazzel het volgende: Vandaag was wel lekker strak gepland door EW. Vanuit Kerkrade in een stuk door gekacheld naar Almere. Reed daar net 5 voor 5 naar binnen. Die lui keken al van 'tijd om naar huis te gaan!'. Viel me nog mee dat de toko niet al dicht was. Die 116i was echt een crisis uitvoering. Geen CC, handbak, TomTom aan de voorruit met parrot geval ernaast én licht blauwe bekleding Dat mag geen BMW heten! Wel prima dag gemaakt zo. 11 uurtjes en 650km
Lekker! Bij Almere zijn ze heel erg stipt inderdaad, ze waren zelfs een keer om half vijf al weg, gelukkig waren ze nog wel open. Moest ik alles regelen met de baliemiep.
Ik heb anderhalf uur op bussen gewacht vandaag. Wel in totaal negen uur gemaakt vandaag. En volgende week drie dagen beschikbaar.
Lekker! Bij Almere zijn ze heel erg stipt inderdaad, ze waren zelfs een keer om half vijf al weg, gelukkig waren ze nog wel open. Moest ik alles regelen met de baliemiep.
Ik heb anderhalf uur op bussen gewacht vandaag. Wel in totaal negen uur gemaakt vandaag. En volgende week drie dagen beschikbaar.
Ah ja vervelend! Net had ik een niet zo slim ogende kerel. Die echt heeeeeel lang ging nadenken hoe hij m'n formulier ging kopiëren.. Terwijl ik nog 4 minuten had om de bus naar Utrecht te halen. Wel gehaald uiteraard
Ah ja vervelend! Net had ik een niet zo slim ogende kerel. Die echt heeeeeel lang ging nadenken hoe hij m'n formulier ging kopiëren.. Terwijl ik nog 4 minuten had om de bus naar Utrecht te halen. Wel gehaald uiteraard
Dat lijkt me ook wel fijn na zo'n lange dag eigenlijk, direct de bus instappen en weg.
Dat lijkt me ook wel fijn na zo'n lange dag eigenlijk, direct de bus instappen en weg.
Om vervolgens 2 uur in het Ov te hangen naar Breda tussen alle carnaval maloten :p Uurtjes
Ik snap wel dat er zoveel ongelukken gebeuren op de ring van Antwerpen. WAT een losgeslagen chaos daar zeg. Vanmiddag scheelde het ook niet veel, was toch wel blij dat 'mijn' C4 navigatie Benelux had.
Ik kan bij EW terecht alleen zit ik met een vraag voordat ik ze opbel. Een maatje van mij werkt bij EW als hiker en die zegt dat je je baard moet scheren alvorens een job. Echter lijkt mij dat complete onzin. Als privéchauffeur kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar als hiker? Ik heb namelijk een korte verzorgde baard en ben niet van plan deze af te scheren.
Weet één van jullie hier meer over? En hoe zit het bij AR?
Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende: Ik kan bij EW terecht alleen zit ik met een vraag voordat ik ze opbel. Een maatje van mij werkt bij EW als hiker en die zegt dat je je baard moet scheren alvorens een job. Echter lijkt mij dat complete onzin. Als privéchauffeur kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar als hiker? Ik heb namelijk een korte verzorgde baard en ben niet van plan deze af te scheren.
Thanks.
Dat zul je toch een keuze moeten maken, baardje of hiken Volgens mij zijn de regels bij AR het zelfde. De discussie of het nou onzin is of niet, is een paar topics geleden ook al gepasseerd.
Toch nog een tweede ritje gekregen vandaag. Eindigde in Nijmegen, als ik over een uur thuis ben heb ik zo'n 10 uur gemaakt, waarvan ruim 6 uur ov. Thuis even eten, ritbonnen invullen, tas inpakken en nog eens 2 uur reizen met het ov om bij mijn vader te komen. Wat een dag
Op vrijdag 28 februari 2014 17:27 schreef Yuri_Boyka het volgende: Ik kan bij EW terecht alleen zit ik met een vraag voordat ik ze opbel. Een maatje van mij werkt bij EW als hiker en die zegt dat je je baard moet scheren alvorens een job. Echter lijkt mij dat complete onzin. Als privéchauffeur kan ik mij dat nog wel voorstellen, maar als hiker? Ik heb namelijk een korte verzorgde baard en ben niet van plan deze af te scheren.
Thanks.
Met die instelling kom je er wel . Solliciteer maar gewoon niet
Met die instelling kom je er wel . Solliciteer maar gewoon niet
lol u mad omdat je geen baard kan groeien?
On a serious note. Ik vind het gewoon belachelijk dat het hedendaags niet geaccepteerd wordt. Zelfs een privéchauffeur zou naar mijn mening nog een baard mogen hebben, als het maar verzorgd is.
On a serious note. Ik vind het gewoon belachelijk dat het hedendaags niet geaccepteerd wordt. Zelfs een privéchauffeur zou naar mijn mening nog een baard mogen hebben, als het maar verzorgd is.
Take it, or leave it. Je wist van te voren dat dat de voorschriften zijn.
Het antwoord is al gegeven, waarom blijf je hierover doorvragen? Het is gewoon vereist om gladgeschoren aan de bak te gaan. Als je dat niet wilt, dan incasseer je een waarschuwing en bij de volgende keer dat ze het zien ben je weg. Ze hebben zat andere mensen om uit te kiezen, een maat van me wacht ook met smart op dit werk en heeft er alles voor over. Zit nou niet zo te mierenneuken en hak die knoop door.
Tijdens de rijtest reden we langs een maatschappij, en die instructeur vertelde dat we hier standaard de 2e poort moesten nemen. Nu moet ik die auto maandag afleveren bij abc-lease(if you get what i mean). Is dat deze? In de ritinfo staat helemaal niks over abc-lease
Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef kweenie1 het volgende: Tijdens de rijtest reden we langs een maatschappij, en die instructeur vertelde dat we hier standaard de 2e poort moesten nemen. Nu moet ik die auto maandag afleveren bij abc-lease(if you get what i mean). Is dat deze? In de ritinfo staat helemaal niks over abc-lease
Jep, je maakt dan een soort haarspeldbocht waarna je in tegengestelde richting langs een slagboom moet. Gewoon de eerste links nadat je de ingang/uitgang hebt tegenover het gebouw.
Op vrijdag 28 februari 2014 19:30 schreef kweenie1 het volgende: Tijdens de rijtest reden we langs een maatschappij, en die instructeur vertelde dat we hier standaard de 2e poort moesten nemen. Nu moet ik die auto maandag afleveren bij abc-lease(if you get what i mean). Is dat deze? In de ritinfo staat helemaal niks over abc-lease
Spreekt best voor zichzelf als je daar aan komt rijden. Je moet voorbij de 1e slagboom rijden (links van je) en dan dus aanbellen bij de 2e slagboom.
Is nog maar door 4 verschillende users hier gezegd hoor, maar het is inderdaad precies wat zazzel zegt:
[..]
Maaruh zazzel, jij rijdt ook veel trouwens. Geen college's ?
Maandag Raamsdonksveer-Breda in een Auris hybrid. Kwartiertje autorijden, 4 uur OV . Ach uren zijn uren
Ehm ik heb nu vakantie ivm de Carnavals gekte in Brabant, dus vandaar nu vol aan de bak. Best dure maanden gehad in januari en februari. Daarnaast heb ik maar 3 dagen college per week.
Hoe laat ben je in Raamsdonksveer? Ik ben daar maandag ook namelijk