Te koud man.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:47 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ja want zonder hardloopjack kun je natuurlijk niet hardlopen!
En je hebt geen andere vesten/thermo shirts?quote:
Nee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:06 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En je hebt geen andere vesten/thermo shirts?
We moeten wel voldoen aan het stereotype he.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:11 schreef Kiprollade het volgende:
Vrouwen hebben altijd wel wat te zeiken he
Trek je ook wel weer een nummer van youtube zegquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:04 schreef joppie_saus het volgende:
Wij Groningers zijn te nuchter voor die rare fratsen.
Man, dit is toch tyfus voor je oren?
Ik heb wat posts van je in andere topics gelezen, dat doe je best.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
We moeten wel voldoen aan het stereotype he.
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Lawineboys, daar heb ik nog een keer een "live"-optreden van gezien op een of ander feest![]()
Inderdaad jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Bij dat soort groepen moet in de studio alles uit de kast getrokken worden om het een beetje te laten klinken
Sowieso mensen die op het album reageren ipv een fotoquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
En sommige lui die op dat fotoboek van EW reageren
'Hey ik ken jou'
Dan moet ik altijd denken aan de Shooters en dan hen ik zin om weer eens te gaan stappen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad ja
Over Lawineboys gesproken, afgelopen zomer ben ik toen ik in Kopenhagen was naar een karaokebar geweest, toen had ik na een behoorlijk altijd biertjes op had heb ik Sex on fire van Kings of Leon aangevraagd en vervolgens met m'n zatte hoofd Sex met die kale te gaan zingen
Ahhhha. Dan snap ik het.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee.Ik ben een mooi weer loper. Ik heb alleen en singlet wb sportkleding.
Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee.Ik ben een mooi weer loper. Ik heb alleen en singlet wb sportkleding.
Haha nee, ik deed aan alles mee, zelfs te ver doorgegaan tijdens een opvoering en daardoor mijn kniebanden permanent beschadigd, waardoor ik nooit meer op mijn oude niveau zal kunnen dansen. Nog steeds zuur dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:54 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Was jij ook zo'n type die nooit meedeed met gym vroeger omdat je ook elke dinsdag en vrijdagmiddag om 13.45 ongesteld was en dan opeens niet meer kon lopen?![]()
Niet goed zijn prima, maar geen inzet tonen als de rest wel hun best doet trek ik echt niet.
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:09 schreef Sarasi het volgende:
Vind ik juist wel fijn. Nu hoef ik tenminste niet meer verplicht te turnen enzo. Die seksescheiding ook, de jongens mochten wel voetballen, wij moesten turnen. Godsgruwelijk oneerlijk. Liever 1 ding doen waar ik goed in ben en gemotiveerd voor ben dan elke sport 3 weken en dan net de basics onder de knie hebben.
Op middelbare scholen begrijpen ze niet helemaal dat "positieve" discriminatie ook discriminatie isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.
Feminisme behalve als het in het nadeel van het vrouwelijke geslacht isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Bij ons waren de meiden en jongens wel samen, alleen werden jongens strenger beoordeelt aangezien je als jongen automagisch overal beter in bent schijnbaar.
Maarja, dat boeide mij alles dus niet, gewoon wat plezier hebben en zie wel welk cijfer je krijgt
Dat gold niet voor jou, maar in dat geval:quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:01 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bovendien, wie zegt dat ik niet goed ben, verdomme?
Eigenlijk moeten we gewoon met een paar mensen een gesprek beginnen in dat albumquote:Op donderdag 27 februari 2014 22:25 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Sowieso mensen die op het album reageren ipv een foto
Vraag gewoon of je het daar mag printen. Ik had ook wel eens een fout formulier meegenomen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:13 schreef Sarasi het volgende:
Crap. Formulier voor de tweede rit thuis laten liggen. Leuk man. Dat wordt een copyshop zoeken in Den Haag straks.
Of zou je tegenwoordig ook kunnen printen bij de luxere benzinestations?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |