Dafuq, wil ik een random reisadvies opvragen op 9292OV krijg je dit te zien:quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken_! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.
Hét nummer in Oeteldonk vorig jaar
Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:02 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Purrr, sorry.Ik dacht dat het Braband was, maar mijn swype vertelt mij nu dat het Brabant is.
![]()
Volgende week of dit weekend weer buiten hardlopen!Echt zo'n zin in.
Vandaag de laatste keer op de verdraaide loopband!
Carnavalquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef trolley het volgende:
[..]
Dafuq, wil ik een random reisadvies opvragen op 9292OV krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Ik woon in Papendrecht, zal ik de koffie klaar zetten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende:
Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende:
Werd na mijn rit in de Vivaro nog gebeld voor een spoedje Papendrecht - Almere in een A5 2.0 TFSI met 211pk
Ik ben een watje. En ik heb alleen een singlet, een vest of hesje vind ik ruk hardlopen, en dan is 't wel erg koud.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Tsss, binnen hardlopen. Kou is juist super fijn tijdens hardlopen, hogere zuurstof opname en makkelijker je warmte kwijt! Deze week weer paar snelle rondjes neergezet in de avond!
DMquote:Op donderdag 27 februari 2014 15:29 schreef Sarasi het volgende:
Heeft iemand een adres voor de LM in Amersfoort waarbij je GPS ook daadwerkelijk het eindpunt in de buurt neerzet? De vorige keer heb ik daar een halfuur naar gezocht namelijk.
Ah relaxt, die heb ik ook eens gereden.. Kijk wel uit voor flitspalen, had met die auto gelijk een prent aan m'n broek hangenquote:Op donderdag 27 februari 2014 14:58 schreef Rubenr3 het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:27 schreef trolley het volgende:
[..]
Dafuq, wil ik een random reisadvies opvragen op 9292OV krijg je dit te zien:
[ afbeelding ]
Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende:
Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.
Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannenquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:37 schreef Schaafkaas het volgende:
Hmm, morgen de eerste auto (Focus 1.0) ophalen voor 10.30, afleveren voor 13.30 bij LM. Kom daar waarschijnlijk uiterlijk om 12.30 aan. Tweede auto (Kangoo, 75 pk) ophalen bij diezelfde LM, maar pas afleveren tussen 16.00 en 17.00, terwijl die rit nog geen anderhalf uur duurt.
Ik moet dus 2 uur wachten voor die tweede rit. Kan ik dan gewoon die tweede auto ophalen en wat gaan studeren op een P, of wordt dat niet gewaardeerd?
Buitenband vervangen kost je een tientje en een kwartiertje werkquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:36 schreef Amoeba het volgende:
Top, auto is goedgekeurd voor 40 euries. Moet nog 12,50 aftikken aan een niet-APK reparatie (schakelaar van de mistlamp..), en dan voor 115 euro is hij weer helemaal klaar.
Mijn fiets heeft meer problemen. Na het plakken van de binnenband (achterwiel) is nu de buitenband hard kapot aan het gaan. Dus nu maar even de auto ophalen, die mag de laatste 8 keer mee met mijn krantenwijk. Daar ga ik die fiets niet verder aan kapot maken, dat gaat ge-ga-ran-deerd mis.
Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Buitenband vervangen kost je een tientje en een kwartiertje werk
quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:38 schreef Amoeba het volgende:
Rijd gewoon naar je plaats van bestemming en kijk of je 'm eerder kwijt kunt. Dat doe ik meestal. En anders ga je daar maar voor de deur wachten.
Voor beide valt wat te zeggen, ik zie morgen wel waar ik zin in heb denk ikquote:Op donderdag 27 februari 2014 16:42 schreef BlackLining het volgende:
Gewoon doen. Ik plan het in zo'n geval dan wel zo dat ik het minste tijd verspil, maar als het nodig is ga ik rustig betaald langs een P of langs huis hoor. Dan moet je maar efficiënter plannen
Trommelrem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?
Dat lukt je echt niet in een kwartier. En het weer terug erop zetten al helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |