quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:47 schreef Kiprollade het volgende:
Zijn er meer mensen die carnaval afgrijselijk vinden?
Present.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:41 schreef Viezze het volgende:
Maandag maandwissel, succes in Brabant met het vinden van hikers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan makenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog nooit carnaval gevierd en het trekt me ook totaal niet, hoewel ik tijdens het uitgaan na een flink aantal drankjes meestal in heule foute tenten zoals de Skihut beland
Wacht maar tot je een keer de handbak mee krijgt. Die komt recht uit een traktor.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Ik heb ooit ook een Zafira automaat gehad, maar die wil je écht niet in de S-stand zetten, of je moet graag een nekblessure willenquote:Op donderdag 27 februari 2014 10:24 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens wat is zo'n Zafira een lompe wagen zeg. Die kickdown, rem, automaat, allemaal even lomp.
Eens. 5 dagen volle bak werken en dan cashen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:42 schreef zazzel het volgende:
Carnaval![]()
Hier in Breda is het dan echt drama, heel het "normale" leven is gestremd en de stad zit vol met al die malloten.. Maar 1 voordeel van studeren in Brabant, 2 weken vrij
![]()
Ben vol beschikbaar volgende week, dus ik heb stille hoop op 5 dagen rijden ivm de weinige hikers hier in het Zuiden.
Waarom zou je vrijwillig naar Belgenland gaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef zazzel het volgende:
Heuj morgen:
Breda - Zaamstad Peugeot 308
Hulst - Kerkrade Citroen C4
Kerkrade - Almere 1 serie
Mag je eigelijk door België heen?
Gewoon doen dan, en als je je er niet helemaal lekker bij voelt kun je van tevoren EW toch even bellen (met het argument dat je een krap schema hebt)?quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende:
Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
Lijkt mij van wel toch? Ik bedoel, als je privé naar België rijdt zijn er ook geen restricties toch? Lang leve de EUquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:10 schreef zazzel het volgende:
Omdat dat de kortste route is? Scheelt zo'n 80km. En veel tijd, aangezien het best een krap schema is.
Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:04 schreef zazzel het volgende:
Heuj morgen:
Breda - Zaamstad Peugeot 308
Hulst - Kerkrade Citroen C4
Kerkrade - Almere 1 serie
Mag je eigelijk door België heen?
Haha m'n autocorrectie maakte er Zaanstad van. Maar het is Zaamslag, een of andere gehucht naast Hulst in Zeeland. OV. Van een stukje van 13km duurt dik een uurquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:14 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ik zou even met EW/AR bellen voor de zekerheid. Moet je trouwens van Zaanstad naar Hulst helemaal met het OV? Dat is wel een lekker stukkie...
Alsof er in België iets te sightseeën valtquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:28 schreef Panthera. het volgende:
Laatste officiele info die ik van EW gezien heb over door het buitenland rijden is dat het mag als het korter is qua tijd (en ik neem aan als het ongeveer gelijk is qua tijd maar korter qua afstand). Dus behalve dat je niet mag gaan sightseeen in het buitenland lijkt het me verder geen probleem.
Een land waar je goedkoop kunt tanken. That's allquote:
Ja, of Frieslandquote:Op donderdag 27 februari 2014 11:36 schreef Kiprollade het volgende:
Over buitenland gesproken, soms komen er toch ook wel eens ritjes naar DEUTSCHLAND?
Heb ik al gehad, ging er een man over broodbeleg praten bij de bushalte ofzo. Snapte er geen kut van joh.quote:
Erg prettig inderdaad, en dan maar gokken met 'ja' en 'nee' zeggen en wanneer je moet lachen enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:41 schreef Panthera. het volgende:
Sowieso dat FriesAl spreken die mensen dan vaak nog Nederlands als tweede taal en vaak redelijk accentloos dan. Ik was in Oost-Groningen en daar kon ik mijn CP echt niet verstaan. Wel een half uur mee gezeten en gepraat omdat ik op de bus moest wachten, maar serieus de helft kon ik echt niet volgen
Inderdaad, vriendelijk knikken en glimlachen als de man eens ademhaaldequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:42 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Erg prettig inderdaad, en dan maar gokken met 'ja' en 'nee' zeggen en wanneer je moet lachen enzo.
Jep, 9/10 ritjes vanuit Groningen rijd ik vooral over de A28 of A6+A7.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:33 schreef Panthera. het volgende:
Persoonlijk vind ik het al leuk om eens een keer een andere snelweg te rijden
quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:43 schreef Sarasi het volgende:
Brabandts klinkt schattig, met die zachte g.Verder vind ik Fries veel beter verstaanbaar dan Gronings, maar Twents is het gemakkelijkst.
Er zit serieus verschil tussen al die kutmuziek die alleen aan te horen is na meerdere liters bier?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar goed, skihut en apres ski muziek hebben dan ook helemaal niks met carnaval te maken. Da's nogal een misverstand van boven de rivieren. Evenals die zeldbenoemde bekende Nederlanders die een 'carnavalskraker' gaan maken_! Doe het gewoon niet. Je kent het feest niet, hebt geen idee wat het is, maak er dan ook geen liedje over.
Hét nummer in Oeteldonk vorig jaar
Purrr, sorry.quote:
Fietsen vind ik niet zo... Meh. Fitness en hardlopen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind hardlopen altijd kutik ga wel vaak spinnen trouwens, dat is wel relaxed.
En gisteren gebodypumpt, dat was even lastig wakker worden vanmorgen
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zit serieus verschil tussen al die kutmuziek die alleen aan te horen is na meerdere liters bier?
Ook lullig als je al onderweg was...quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:08 schreef CitroenFrance het volgende:
Pfff. vanmorgen gebeld voor een rit. Wil ik hem net voorbereiden, ritten verdwenen. Bel ik, ja een rit was geannuleerd maar we bellen je nog vandaag voor andere ritten. Waarom bellen ze dan niet om dat te zeggen? Daaag Audi A6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |