abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2014 @ 11:31:17 #251
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_137232798
Voor iedereen die nog met de trein moet in het zuiden... Sterkte :')
pi_137232868
Vraag:

Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
pi_137233503
Morgen weer eens werken op zaterdag. Ritje Groningen naar een dorp ergens bij Veenendaal. Prima voor op een Zaterdag :)
pi_137234714
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef MG_13 het volgende:
Vraag:

Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
Gewoon doorrekenen naar Utrecht CS. Die bus heeft vast als eindbestemming Utrecht CS, dus ik zou in dit geval dan gewoon doorrekenen.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_137234969
Natuurlijk net de bus gemist hier. }:| Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK _O_ trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. :) Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook. :D

Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior. *O*

Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. :') Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen. :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_137235098
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
:D :7

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Crap, vakantieregeling zeker? Want volgens mij gaat ie normaal gesproken wel twee keer per uur ..
  vrijdag 28 februari 2014 @ 12:59:07 #257
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137235110
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Natuurlijk net de bus gemist hier. }:| Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK _O_ trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar. :) Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook. :D

Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior. *O*

Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. :') Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen. :P
Lm net buiten Amersfoort? Vlak bij kruispunt Hoevelaken zeg maar
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137235171
Ja die idd. Hij gaat normaal ook 2x per uur, maar niet om 11, 12 en 13 uur. :')
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:02:30 #259
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137235228
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_137235235
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
:X

Als ik daar moet zijn, is het altijd mijn laatste rit. Dus dat is meestal tussen 3 en 4 uur, dus ik weet niet beter dan dat ie tweemaal per uur rijdt :P
pi_137235238
AR bel eens voor maandag dankjewel
pi_137235307
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. :D Mooi ventje. :')

Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes O+ en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
pi_137235551
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'. :D Mooi ventje. :')

Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjes O+ en de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
Ganzen :r Allemaal de nek omdraaien en de pan in.

Ik had hem dicht gezet vandaag. Het exje kwam hier slapen O-) dus ik wilde niet het risico lopen op een ritje voor de vogel, dan moet ik steeds 7 uur weg.

Haar weggebracht en een rondje door de stad gelopen. Carnaval, dus op mijn wandelingetje langs mijn drie stamkroegen al genoeg bier op. Dus laat die spoedjes maar zitten :s)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137235664
Nog steeds je ex dan? :P

Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken. :D
pi_137235836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:

Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken. :D
Geen idee. Maar ik kan er niet mee zitten :9

En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_137235910
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Geen idee. Maar ik kan er niet mee zitten :9

En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
Gebeten... Door een eend? Ganzen bijten, maar eenden? Dat is nieuw voor me. :P Heb je er naast een emtioneel, ook nog een lichamelijk litteken aan over gehouden? :')
  vrijdag 28 februari 2014 @ 13:30:15 #267
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_137236170
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
pi_137236255
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
Een blauwe smurf? Ik heb nog niks blauws gezien, moet ik eerlijk zeggen.
pi_137236262
:W

[ Bericht 83% gewijzigd door Sarasi op 28-02-2014 13:33:45 (dubbelpost) ]
pi_137237031
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Nee, toch niet
pi_137237321
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Solidberg het volgende:
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is? :D
pi_137237718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is? :D
Dat vroeg ik me ook net af. :')

Ik ben ooit aangevallen door een hamster. Maar fair is fair, ik had een uur daarvoor wel het beestje inclusief kooi uit mijn handen laten vallen.

Ik zit trouwens in de trein, hoera!
  vrijdag 28 februari 2014 @ 14:26:27 #273
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_137238149
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:

Gevogelte :r
Arrogante kutbeesten, allemaal
pi_137239258
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wij hadden vroeger 3 kalkoenen, zijn prachtbeesten om naar te kijken, zeker als ze helemaal gaan pronken en beginnen op de grond te stampen, maar als ik in het weiland moest zijn, waar zij ook zaten, werd je meteen aangevallen.
Nee, toch niet
pi_137241775
Maandag Eindhoven - Nieuwegein in een Clio en Utrecht - Waalwijk in een Focus. Dan in Utrecht maar ff bellen voor een aansluitrit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')