Gewoon doorrekenen naar Utrecht CS. Die bus heeft vast als eindbestemming Utrecht CS, dus ik zou in dit geval dan gewoon doorrekenen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:33 schreef MG_13 het volgende:
Vraag:
Ik eindig vandaag niet thuis maar op op de Uithof in Utrecht. Ik moet nu vanuit Amersfoort naar Utrecht met het OV. Het reisadvies is met de bus. Maar hoe zit het dan met mijn eindtijd? Want die bus komt niet bij een station in Utrecht. En een halte mag niet als eindplek worden opgegeven.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
Crap, vakantieregeling zeker? Want volgens mij gaat ie normaal gesproken wel twee keer per uur ..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur. Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Lm net buiten Amersfoort? Vlak bij kruispunt Hoevelaken zeg maarquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:54 schreef Sarasi het volgende:
Natuurlijk net de bus gemist hier.Maar goed, op naar huis, ik kon het vinden (DANK
trolley), en mijn hardloopjack ligt voor me klaar.
Met een beetje geluk haal ik de trein van zeven over half twee vanuit Amersfoort en dan ben ik nog op een redelijke tijd thuis ook.
Deze werkdag werd mede mogelijk en een stuk aangenamer en relaxter gemaakt door trolley en een onbekende AR senior.
Edit: scratch that. De bus gaat eens per uur.Dus twee uur trein. Voordeel: die gaat rechtstreeks naar Groningen.
Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
Ja die idd. Hij gaat normaal ook 2x per uur, maar niet om 11, 12 en 13 uur.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:00 schreef Sarasi het volgende:
Ja die idd. Hij gaat normaal ook 2x per uur, maar niet om 11, 12 en 13 uur.
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je kunt het busje ook de andere kant opnemen en dan bij station Hoevelaken op de trein stappen richting Amersfoort. Weet niet hoelaat die gaat hoor
Ganzenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'.Mooi ventje.
Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjesen de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
Geen idee. Maar ik kan er niet mee zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
Nog steeds je ex dan?
Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken.
Gebeten... Door een eend? Ganzen bijten, maar eenden? Dat is nieuw voor me.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan er niet mee zitten
En nee, ganzen zijn niet lief. Ganzen zijn uit de hand gelopen eenden, en sinds ik door een eend gebeten ben haat ik ze.
Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
De AR senior die met mij staat te wachten gaat 'aan die jongeman vragen wat de frequentie is van die trein vanuit Hoevelaken'.Mooi ventje.
Ik blijf wel lekker wachten. Het is mooi weer, heb m'n jas niet eens aan, er zijn hier leuke gansjesen de bus komt toch inmiddels ook alweer over 35 minuutjes.
Een blauwe smurf? Ik heb nog niks blauws gezien, moet ik eerlijk zeggen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:30 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Elk kwartier komt er een blauwe smurf langs. Neem hem de andere kant op en je kunt een kop thee bij mij krijgen
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:52 schreef Solidberg het volgende:
Ganzen en eenden zijn wel leuk, maar kalkoenen, dat zijn pas irritante dingen. Die vallen je altijd aan, een keer met een schep op z'n hoofd geslagen, lag die daar tijdje stil, wordt ie wakker en valt dat kutbeest mij weer aan
Dat vroeg ik me ook net af.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is?
Gevogeltequote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:15 schreef Sarasi het volgende:
Nog steeds je ex dan?
Ganzen zijn lief, verdorie. Niet dat ze wat van me krijgen hoor, maar het is gezellig om naar ze te kijken.
Wij hadden vroeger 3 kalkoenen, zijn prachtbeesten om naar te kijken, zeker als ze helemaal gaan pronken en beginnen op de grond te stampen, maar als ik in het weiland moest zijn, waar zij ook zaten, werd je meteen aangevallen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Hoe beland je in een situatie waarin een kalkoen neerslaan met een schep een goede optie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |