Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.quote:
Das knap, speciaal voor jou gemaakt?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:23 schreef RTS91 het volgende:
Paar keer de A5 3.2 TFSI gereden, dat is fijn!
Nee joh. Schroef losdraaien, beetje kracht zetten en dan kun je je buitenband er sowieso doorheen wurmen, pas 1 fiets waarbij me dit niet gelukt is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?
Dat lukt je echt niet in een kwartier. En het weer terug erop zetten al helemaal niet.
Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik heb ze gewoon op de velgen zitten. Veel beter, die haal je tenminste direct los als ze blijven hangen, met die trommelremmen altijd gezeik.
Sowieso fietsenDie krengen gaan altijd kapot met die zware krantentassen, maar deze is nog niet zo erg naar de klote dat ik 'm straks nog kan gebruiken. Dus die laatste 8 keer laat het maar een liter brandstof per dag kosten. Eventjes geen zin om die band te moeten maken.
Hmm, goeie. Er steekt nu zo'n klein ei aan de zijkant uit, dus die velg gaat die binnenband sowieso mollen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:57 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Nee joh. Schroef losdraaien, beetje kracht zetten en dan kun je je buitenband er sowieso doorheen wurmen, pas 1 fiets waarbij me dit niet gelukt is.
Maar jouw fiets vervoert geen kranten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:58 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gutgut. Mijn fiets gaat inmiddels al tien jaar mee, nog nooit problemen gehad met de remmen, alleen weleens remblokjes voor vervangen. De lichten doen het allang niet meer, maar verder nog topconditie! It's all about maintenance.
Nee, mijn fiets vervoert mij achterop terwijl mijn vriend peddelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Maar jouw fiets vervoert geen kranten.
Die eerste rit heb je van mij gejatquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:29 schreef meneer_valk het volgende:
3 ritten morgen: Born - Den Haag (bmw 118i), Den Haag - Sassenheim (107) en Haarlem - Born (Mercedes C180). Eerste rit ophalen tussen 8.30 - 9.00 en de laatste rit ophalen om 17.00, dus ik moet 3 tot 4 uur wachten. Iemand tips om die tijd door te komen in Haarlem?
Achterwiel uit een fiets? Geef me vijf minuten. Dan haal ik hem eruit en zet ik ondertussen koffie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Van een achterwiel? Vergeet je niet dat je eerst alle remmen los moet halen, de versnelling, binnenband eruit, kettingkast + ketting?
Dat lukt je echt niet in een kwartier. En het weer terug erop zetten al helemaal niet.
Pff, ik haal de 2 achterwielen van m'n auto er binnen vijf minuten af terwijl ik m'n nagels knip, TWEE wielen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Achterwiel uit een fiets? Geef me vijf minuten. Dan haal ik hem eruit en zet ik ondertussen koffie.
Beetje technisch inzicht heb je toch wel? Ik haal zelfs het achterwiel van mijn motor er onder de 5 minuten uit.
Is dat die nieuwe 6? Erg fijne auto vind ik dat!quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:09 schreef wtr12 het volgende:
2 ritten morgen: Apeldoorn - Breukelen (VW Polo) en Breukelen - Oudenbosch (Mazda 6 Sportbreak).
En van Oudenbosch 3,5 uur terug met ov![]()
5 minuten? Mis je een hand ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:22 schreef Kiprollade het volgende:
Pff, ik haal de 2 achterwielen van m'n auto er binnen vijf minuten af terwijl ik m'n nagels knip, TWEE wielen!
Ik zie nu dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik zelfs nog binnen de resterende tijd het motorblok uit elkaar haal en weer in elkaar zet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:41 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
5 minuten? Mis je een hand ofzo
En in de tussentijd kun je niet eens jongleren op een eenwieler?quote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik zelfs nog binnen de resterende tijd het motorblok uit elkaar haal en weer in elkaar zet.
Ik niet jongleren en ik kan niet op een eenwieler rijden, laat staan in combinatiequote:Op donderdag 27 februari 2014 18:47 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
En in de tussentijd kun je niet eens jongleren op een eenwieler?
Pfff, prutstert.
In dat geval mag je binnenkort even langskomen, heb nog een dubbel massa vliegwiel dat vervangen mag wordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:45 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik vergeten was erbij te zetten dat ik zelfs nog binnen de resterende tijd het motorblok uit elkaar haal en weer in elkaar zet.
Ik heb ook nog wel een klusje dan. Distributieketting vervangen inclusief guideblades en spanner. Ohja, symmetrisch blok, dus de ketting hangt tussen cilinder 2 en 3. Veel plezierquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
In dat geval mag je binnenkort even langskomen, heb nog een dubbel massa vliegwiel dat vervangen mag worden
quote:
Ik heb net maar besloten om in Zandvoort een stuk te gaan lopen als het weer het toelaatquote:Op donderdag 27 februari 2014 17:42 schreef CitroenFrance het volgende:
Haarlem heeft een historisch centrum, kan je nog wel wat bekijken! Anders naar de Ikea bij station Haarlem-Spaarnwoude als je echt niks weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |